Story of my life.quote:
Gewoon stornerenquote:
in dat geval kon ik ook je vader zijn bijnaquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Hij is echt eng.Bij de kennismaking kreeg ik meteen een heel verhaal over zijn scheiding en z'n kinderen. Ik bleef netjes 'u' zeggen, zegt 'ie 'Zeg maar je hoor, zo veel verschillen we toch niet. Hoe oud ben je?' '19' 'Oh, kijk, ik 32, dat is toch niks!'
Gast, je kon m'n vader zijn.
Wil ik nuuu, ik heb het koudquote:
Maar jij kan een vuilniszak als bh dragen en dan ben je nog schattigquote:
Wtf did I just read.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha
Ik had laatst wel dat ik uit de douche kwam, had slechts een pyjamabroek aan terwijl ik een stijfje had. De overbuurvrouw stond eerst 5 tellen te staren, daarna ging ze maar snel weg
waatttquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar jij kan een vuilniszak als bh dragen en dan ben je nog schattig
Ik ga je niet knuffelen als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil ik nuuu, ik heb het koud
[..]
Maar jij kan een vuilniszak als bh dragen en dan ben je nog schattig
Wie zegt dat ik jou wil knuffelenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga je niet knuffelen als je het niet erg vindt.
Maar succes met iemand vinden.
Dat lijkt me echt pijnlijk.quote:
Was raawwwrr.quote:
Pics ter vergelijking.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt pijnlijk.
Dan zijn mijn oren nog vele malen schattiger dan mijn tieten.
Die kijkt nu ergens anders naar of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was raawwwrr.
Buurvrouw kijkt me nu niet meer aan als ik langsloop
Jij legt het niveau ook te hoog. Voor je het weet krijg ik weer rekensommetjes voor mijn kiezenquote:
Ik gaf al een ander voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is sexy, is anders. En het gaat over het algemeen, dat oversized trui en trainingsbroek.
Maar ik ben weer een slijmbal, ik hou mijn bek al
Een vriendin van me vertelde dat ze met een jongen naar bed ging en hij deed zijn broek uit en hij had dus best een kleine, en voordat ze had nagedacht had ze al ''OMG, WAT SCHATTIG!'' er uit gegooidquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo iets krijg ik ook ooit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een vriendin van me vertelde dat ze met een jongen naar bed ging en hij deed zijn broek uit en hij had dus best een kleine, en voordat ze had nagedacht had ze al ''OMG, WAT SCHATTIG!'' er uit gegooidMoest heel awkward geweest zijn
Zolang er maar geen misverstanden zijn, he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou wil knuffelen
Heb al iemand gevonden die wel wil
Nee, ze kijkt wegquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die kijkt nu ergens anders naar of niet?
Ik zou niet weten wat ik zou zeggen bij het eerste keer zijn van iemands borsten. Weet ook niet meer wat ik de vorige keer zei, trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd 'A' antwoorden. Of 12.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij legt het niveau ook te hoog. Voor je het weet krijg ik weer rekensommetjes voor mijn kiezen
'hoi'quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zou zeggen bij het eerste keer zijn van iemands borsten. Weet ook niet meer wat ik de vorige keer zei, trouwens
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben echt blij dat Jhali weer terug is.
Soort van TV-Sherlock.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt hier ook![]()
En als m'n vader er dan eentje per ongeluk is vergeten dan mogen m'n broertje en ik achterhalen welke aflevering het precies was om die vervolgens te downloaden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een vriendin van me vertelde dat ze met een jongen naar bed ging en hij deed zijn broek uit en hij had dus best een kleine, en voordat ze had nagedacht had ze al ''OMG, WAT SCHATTIG!'' er uit gegooidMoest heel awkward geweest zijn
Is het zo erg ja?quote:
Giraffenpak. Dat is gewoon grappig. Doe anders een bananenpakquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik gaf al een ander voorbeeld.
sorry was lunchen...quote:
13 cm toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
[..]
Is het zo erg ja?
Nou ja, je moet maar zo denken, als je al zo ver komt dat er kleren uit gaan heb je in ieder geval ergens iets goed gedaanquote:
Ik heb schapenpantoffels. FML.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon zo lieflijk en aandoenlijk uit, zo een meisje met haar haar in een knoedel bovenop d'r koppie met d'r handen zo in de mouwen van d'r veel te grote trui verstopt terwijl ze een dampende kop thee met beide handen vasthoudt en dan zo een wijde joggingsbroek aan en hele lelijke konijnenpantoffelsEn dan knuffelen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef Jhali het volgende:
[..]Dankje, ik ook.
Sig-waardig dit. Maar vind die van Ezell leuker dus ik hou deze, sorry.
Dat is bij jou niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ja, je moet maar zo denken, als je al zo ver komt dat er kleren uit gaan heb je in ieder geval ergens iets goed gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |