Graag gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, nu voel ik me er weer fijn bij
Dank je voor de informatie die je hiervoor met mij wilde delen
Verwacht het niet maar wie weet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, dan houdt het op. Misschien komt het ooit nog eens.
Klinkt wel alsof je jezelf aan het uitnodigen bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zoiets van:
Gefeliciteerd! Wat voor taart heb je?
Mja, misschien maar doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou dan.Gewoon feliciteren en dan over taart lullen of zo.
Nouja, momenten dat ik dichterbij kwam, deinsde ze wel achteruit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stuur een bos bloemen met een lief kaartje.
Hoe weet je trouwens dat het niet wederzijds is? Heeft ze je dat ooit verteld? Ben je een stalker en heeft ze je al tig keer af moeten wijzen? Want dan gaat de bloemenmogelijkheid even niet op.
2 minuutjes valt inderdaad mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Ik krijg bijna kramp van het snelle typen. Gaat nog best goed, toch?
Ik ga dit echt niet vergeten hoor.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verwacht het niet maar wie weet.
14.gifquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel erg lief en koetsie koetsie allemaal
Muto ik vind je een lul.
Ja, dat wel... en verschuift ook meteen de aandacht naar de taartquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof je jezelf aan het uitnodigen bent.
Oh, dan is het wel redelijk obvious, ja. Doe dan maar gewoon wat Ezeltje zegt, dan zit je veilig. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, momenten dat ik dichterbij kwam, deinsde ze wel achteruit.
Ook oogcontact enzo.
Ik had het een vriendin van haar verteld en vlak daarna nam ze ineens een grote afstand. Dus ja
Ja, vraag of ze zich ook jarig voeltquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een gesprek is toch veel leuker dan alleen een felicitatie.
Taart is lekker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat wel... en verschuift ook meteen de aandacht naar de taart
Nee, werk...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
Een aandachtstrekkend vrouwtje in de chat en het loopt storm hier.
Moeten jullie niet op TC zitten of iets
Of ze durft je niet aan te kijken omdat ze hopelijk verliefd is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, misschien maar doen
[..]
Nouja, momenten dat ik dichterbij kwam, deinsde ze wel achteruit.
Ook oogcontact enzo.
Ik had het een vriendin van haar verteld en vlak daarna nam ze ineens een grote afstand. Dus ja
Veel wel, maar niet allesquote:
1 minuut en 7 seconden. Keisnel.quote:
Favo taart?quote:
Namen willen we!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
Vast niet. 1x geweest en een ban opgelopen. Ik had zelfs niet de tijd om mijn broek omlaag te trekken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat?
Er is toch niet dag en nacht TC?
ooh jij bent er ook nog.quote:
43 seconden. Is goed.quote:
Alle soorten appeltaartenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Appelkruimel. Of kersenvlaai. Of chocoladetaart.
Ehm ehm ehmmm, ligt aan het moment, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast niet. 1x geweest en een ban opgelopen. Ik had zelfs niet de tijd om mijn broek omlaag te trekken.
Sja, dat zit er even niet in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een gesprek is toch veel leuker dan alleen een felicitatie.
Ik weet het. Maar het is zo verdomde frustrerend dat ik voor het eerst in 6 jaar iemand echt leuk vind en het dan niet wederzijds is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel redelijk obvious, ja. Doe dan maar gewoon wat Ezeltje zegt, dan zit je veilig. Niets aan te doen.
Dat dacht ik eerst ook, jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of ze durft je niet aan te kijken omdat ze hopelijk verliefd is.
Trek niet te snel conclusiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat zit er even niet in.
[..]
Ik weet het. Maar het is zo verdomde frustrerend dat ik voor het eerst in 6 jaar iemand echt leuk vind en het dan niet wederzijds is.
[..]
Dat dacht ik eerst ook, ja
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm ehm ehmmm, ligt aan het moment, denk ik.Nu zou ik gaan voor chocoladetaart.
En die van jou?
Meeste vlaaien wel, inderdaad. Er was er eentje die ik niet lekker vind, maar weet even niet meer welke.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alle soorten appeltaarten![]()
Vlaaien zijn ook meestal wel lekker
dank je dat je zo pro-actief bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Muto het volgende:
Mijn lievelingstaart is appeltaart of appelkruimel. Ik zeg het uit mezelf, omdat toch niemand me het zou vragen.
Met of zonder slagroom?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Muto het volgende:
Mijn lievelingstaart is appeltaart of appelkruimel. Ik zeg het uit mezelf, omdat toch niemand me het zou vragen.
ik open het soms, zie dat ik het niet volg en ga weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ben maar 1 keer in een TC geweest met mensen uit dit topic, mensen van vroegah
bij mij hangt het ook een beetje af waar ik trek in heb...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meeste vlaaien wel, inderdaad. Er was er eentje die ik niet lekker vind, maar weet even niet meer welke.Volgens mij met citroen of iets dergelijks.
Slagroom ernaast.quote:
Awh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is zo verdomde frustrerend dat ik voor het eerst in 6 jaar iemand echt leuk vind en het dan niet wederzijds is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |