Klinkt wel vervelend, hoor. Is daar niet nog wat aan te doen, denk je? Waar komen de ruzies voornamelijk vandaan of heeft dat meerdere oorzaken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn moeder zou ik wel missen maar mijn vader denk nietSowieso wanneer we praten is het toch alleen maar ruzie.
Maar ben wel blij dat het beter gaat met tussen jou en je oudersen gewoon in het algemeen.
Dank je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah nee.Wat naar! Hopelijk komt het nog! Ik ga duimen voor je.
Ik wil iets leuks zeggen, opvallen.quote:
Ze is verhuisd naar ver.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kun je niet iets heel tofs doen ofzo? Viert ze haar verjaardag ook vandaag en ben je uitgenodigd?
Nee hoor. Ik had niks gevraagd. Algemene constatering.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wat was de vraag?
Ja, was gewoon even zo'n momentje. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooie conclusie, maar ebt het gevoel al een beetje weg?
'van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij vindt dat meisje lieeeeeef, dan kan je niet toch enkel met een 'gefeliciteerd' aanlopen kakken?
Nicequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een hele lijst met blu-rays gemaakt die mijn pa moet halen.
Allemaal Nicolas Cage
Beter dan niks zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij vindt dat meisje lieeeeeef, dan kan je niet toch enkel met een 'gefeliciteerd' aanlopen kakken?
ja tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede uitdrukking tegen een jarige
Dan kun je haar inderdaad de gehele dag vermijden en wachten tot je iets goeds hebt verzonnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OK, een klein piekje in je gevoelens...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, was gewoon even zo'n momentje. Kan gebeuren.
Nou dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Om mee te beginnen in ieder geval.
Stuur een bos bloemen met een lief kaartje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is verhuisd naar ver.
En ze viert haar verjaardag met familie vanavond na school.
Wanneer ben jij jarig? Dan ga ik jouw tactiek bij jou toepassen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou dan.Gewoon feliciteren en dan over taart lullen of zo.
Oh, gelukkig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had niks gevraagd. Algemene constatering.
Zeker, goed advies gegevenquote:
Gewoon kleine ergernissen voornamelijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt wel vervelend, hoor. Is daar niet nog wat aan te doen, denk je? Waar komen de ruzies voornamelijk vandaan of heeft dat meerdere oorzaken?
Lief van je, bedankt.
Heb je het zo goed kunnen analyseren, Eendje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, een klein piekje in je gevoelens...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig? Dan ga ik jouw tactiek bij jou toepassen.
Over taart lullen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou dan.Gewoon feliciteren en dan over taart lullen of zo.
Ja, nu voel ik me er weer fijn bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je het zo goed kunnen analyseren, Eendje?
Hmm, dan houdt het op. Misschien komt het ooit nog eens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon kleine ergernissen voornamelijkmaar heb geen zin om die band te verbeteren want ik mis er ook niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |