Ik ben z'n bestiequote:
Echt hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gelijk mijn broek weer aantrekken en weggaan.
Ja.quote:[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik een erectie had?
Ik doe mijn best...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goede papa
Ook vooral blijven doen voordat het te laat is en ze daddy issues krijgt en met random jongens bezig gaat omdat ze het gevoel van aandacht van een mannelijk figuur mistZie je zoveel, zo zonde.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
De enige reden waarom ik seks kan hebben
Ja lach maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
Herkenbaar probleem. Ben maar naar de woonkamer verkast. Wel dekentjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef Ezell het volgende:
ik lig nog in bed
ligt zo lekker
wil niet opstaan
dingen te doen
#hardknocklife
Zo lief.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Knuffelen met mijn dochter, dat doe ik dagelijks... en geef haar ook kusjes...
Dan kan ik je nog wel naar een paar FOK!sters wijzen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
Potjandrie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!
#Omdatappel
DM staat open.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan kan ik je nog wel naar een paar FOK!sters wijzen.
Sorry, zo bedoelde ik het niet, toch. Was meer als tip.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stahp
It's been a while
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, wel begrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is beter in een bananenpak
Jammere waarheidquote:
Ik lach niet. Ik ben dankbaar.quote:
Wijs maar aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was dat ik mijn zusje van school af moest halen anders lag ik waarschijnlijk ook nog in bed.
Huiswerk en allemaal zooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ben maar naar de woonkamer verkast. Wel dekentjes.
Wat moet je allemaal doen?
Ja, blijkbaar was je een naar kind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nooit mijn ouders een knuffel gegevenmijn moeder ook niet. Is dat vreemd?
Nou als ik mijn broek omlaag zou doen en ze (En dan heb ik het niet over Appel, no worries) zou ''grutjes'' zeggen met grote ogen zou ik dat alleen maar waarderenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!
#Omdatappel
Nee. Ik haat aanraking. Daarom heb ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nooit mijn ouders een knuffel gegevenmijn moeder ook niet. Is dat vreemd?
Goed zo. Sla ze allemaal maar weg totdat ze 21 is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
Ben bezig met een formulier voor jongens die met mijn dochter willen daten:
[ afbeelding ]
Ik heb wel zo mijn kwaliteiten.quote:
Oh, shit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms denk je in de douche gewoon aan die ene speciale vrouw en dan gaat het vanzelfquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt hè.Is nog pijnlijker dan de borsten van een vrouw schattig noemen.
[..]
Ja.
Ga dan aan de gang, ik ben ook zo weer bezig, anders moet ik vanavond ook nog aan het werk...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Nou, wel goede broer.
[..]
Huiswerk en allemaal zooi.Maar vanavond wel afgesproken met vrienden, dus dat is wel leuk. Alleen moet ik zo wel echt beginnen, anders haal ik het niet op tijd.
Ik ook niet. Geloof niet dat ik er echt over inzit ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik stuur Peter op je af hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar was je een naar kind.
Mijn moeder zei dat ik een geweldig kind wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar was je een naar kind.
Hoeft niet per se vreemd te zijn. Als je er later maar geen spijt van krijgt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Denk ook dat ik het zo ging toenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet, toch. Was meer als tip.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammere waarheid
[..]
Ik lach niet. Ik ben dankbaar.
Ik ben gewoon een soort vader voor meisjes.
[..]
Wijs maar aan.
En toch zit je op FOK!.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat ik een geweldig kind waszat nooit te zeuren, at goed, ging gewoon naar bed allesssss.
Dank je voor het compliment...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik haat aanraking. Daarom heb ik precies hetzelfde.
[..]
Goed zo. Sla ze allemaal maar weg totdat ze 21 is.
Oh, dat is naar. Hier ook, soort van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huiswerk en allemaal zooi.Maar vanavond wel afgesproken met vrienden, dus dat is wel leuk. Alleen moet ik zo wel echt beginnen, anders haal ik het niet op tijd.
Peterquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geloof niet dat ik er echt over inzit ook.
[..]
Ik stuur Peter op je af hoor.
Nah, dat heb ik niet. Heb sowieso geen band met mijn vader, zeggen hoogstens hoi tegen elkaar en dat is het dus daar mis ik niets aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoeft niet per se vreemd te zijn. Als je er later maar geen spijt van krijgt.
Voelde me derhalve toch soort van aangesproken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als ik mijn broek omlaag zou doen en ze (En dan heb ik het niet over Appel, no worries) zou ''grutjes'' zeggen met grote ogen zou ik dat alleen maar waarderen
Sort of cute. Kind a. Not sure.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms denk je in de douche gewoon aan die ene speciale vrouw en dan gaat het vanzelf
Dat ik lief ben geweest wilt niet zeggen dat ik niet sociaal autistisch ben.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voelde me derhalve toch soort van aangesproken.
Oei... en wat doet dat met je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voelde me derhalve toch soort van aangesproken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Jimbo het volgende:
Oeh ik lees daddy issues ?
Wie wat en waar? Ik geloof dat er werk aan de winkel is
Doe je wel voorzichtig. Ook hij heeft ervaring met lang haar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik niet. Heb sowieso geen band met mijn vader, zeggen hoogstens hoi tegen elkaar en dat is het dus daar mis ik niets aan
Ik heb geen daddy issues.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Doe je wel voorzichtig. Ook hij heeft ervaring met lang haar.
Je gunt het me nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk ook dat ik het zo ging toen
[..]
[..]
[..]
Nouja, het is niet wederzijds. Dus niet echt cute.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sort of cute. Kind a. Not sure.
Nee dan krijg ik weer bonjequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gunt het me niet
[..]
Nouja, het is niet wederzijds. Dus niet echt cute.
Awwhh. Lobiquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het is niet wederzijds. Dus niet echt cute.
Oh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik niet. Heb sowieso geen band met mijn vader, zeggen hoogstens hoi tegen elkaar en dat is het dus daar mis ik niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |