Ik ben z'n bestiequote:
Echt hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gelijk mijn broek weer aantrekken en weggaan.
Ja.quote:[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik een erectie had?
Ik doe mijn best...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goede papa
Ook vooral blijven doen voordat het te laat is en ze daddy issues krijgt en met random jongens bezig gaat omdat ze het gevoel van aandacht van een mannelijk figuur mistZie je zoveel, zo zonde.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
De enige reden waarom ik seks kan hebben
Ja lach maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
Herkenbaar probleem. Ben maar naar de woonkamer verkast. Wel dekentjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef Ezell het volgende:
ik lig nog in bed
ligt zo lekker
wil niet opstaan
dingen te doen
#hardknocklife
Zo lief.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Knuffelen met mijn dochter, dat doe ik dagelijks... en geef haar ook kusjes...
Dan kan ik je nog wel naar een paar FOK!sters wijzen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
Potjandrie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!
#Omdatappel
DM staat open.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan kan ik je nog wel naar een paar FOK!sters wijzen.
Sorry, zo bedoelde ik het niet, toch. Was meer als tip.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stahp
It's been a while
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, wel begrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is beter in een bananenpak
Jammere waarheidquote:
Ik lach niet. Ik ben dankbaar.quote:
Wijs maar aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was dat ik mijn zusje van school af moest halen anders lag ik waarschijnlijk ook nog in bed.
Huiswerk en allemaal zooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ben maar naar de woonkamer verkast. Wel dekentjes.
Wat moet je allemaal doen?
Ja, blijkbaar was je een naar kind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nooit mijn ouders een knuffel gegevenmijn moeder ook niet. Is dat vreemd?
Nou als ik mijn broek omlaag zou doen en ze (En dan heb ik het niet over Appel, no worries) zou ''grutjes'' zeggen met grote ogen zou ik dat alleen maar waarderenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!
#Omdatappel
Nee. Ik haat aanraking. Daarom heb ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nooit mijn ouders een knuffel gegevenmijn moeder ook niet. Is dat vreemd?
Goed zo. Sla ze allemaal maar weg totdat ze 21 is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
Ben bezig met een formulier voor jongens die met mijn dochter willen daten:
[ afbeelding ]
Ik heb wel zo mijn kwaliteiten.quote:
Oh, shit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |