ik ben er nooit als er een TC gaande is, gok ik...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik open het soms, zie dat ik het niet volg en ga weer
quote:
Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Het was nog ochtend en ik kleedde mij aan.
Wat ordinair van je
Chevrolet chevelle SSquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als jullie een klassieke auto zouden willen, welke?
Jaguar E-Type
Trabantje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jaguar E-Type
Met of zonder slagroom?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Muto het volgende:
Mijn lievelingstaart is appeltaart of appelkruimel. Ik zeg het uit mezelf, omdat toch niemand me het zou vragen.
Met slagroom. Ernaast.quote:
De XJ rijd iig lekker, dus zou wel een Ftype oid willenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jaguar E-Type
Ik een adamskostuum.quote:
Oeh, ook lekker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
Zelfgemaakte kwarktaart met zelfgemaakte slagroom
Heb ik nog nooit op. Jij wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bij mij hangt het ook een beetje af waar ik trek in heb...
worteltjestaart?
Mag ik jouw plaats dan innemen want ik ben nog nooit op wintersportvakantie geweestquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, ook lekker.
Ik had bedacht dat ik tijdens de wintersportvakantie allemaal taarten zou gaan bakken, omdat ik niet van wintersport houd (ja, logica), maar er zit geen oven in dat huisje. Nu kan ik alleen kwarttaart enzo, maar dat is niet zo denderend in de winter.
Dat doe ik nooit.quote:
Ik hoop het. Maar dat soort meisjes zijn zeldzaam.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh.
Tsja, je kunt weinig veranderen aan de gevoelens van iemand anders, op die manier. Het is er of het is er niet. Je vindt heus wel iemand die nóg leuker is dan zij en die jou ook leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |