kom tc xxxquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In veel landen wel doormiddel van het uithuwen.
Ja, ik ook, maar weiger op een of andere manier me aan te kleden en op de fiets te stappen. 1 graden geeft de meter namelijk aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed goed, moet eigenlijk andere dingen doen dan FOK!ken, maar dit is gewoon veel leuker. Oh en ik moet eigenlijk nog ontbijten, maar ik weet niet zo goed wat. Suggesties?
Hoe gaat het met jou verder?
Nouja, dat is ook weer overdreven. Ze zijn niet vies. Meestal.quote:
Neen, moet veel eten voor m'n gains. Spieren kweken mattie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij propt alles naar binnen zoals dikkertjes doen?
Eieren, kaas, witte bolletjes. SOEP.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet wat je in huis hebt qua keuzes
Ik heb het dan ook niet over de mensen die er niks aan kunnen doen. Maar ik zie zovaak mensen janken dat ze te dik zijn en een uur later een bossebol naar binnen werkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook weer overdreven. Ze zijn niet vies. Meestal.
En sommige mensen kunnen er niets of weinig aan doen. Niet de excuusdikkerdjes, maar mensen die bijvoorbeeld aankomen door medicijnen en niet mogen sporten of iets.
Je hebt geluk, ik moet weer weg. Zusje naar school brengen en dan wat boodschappen doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een ongelukkig lot. Voor jou én voor mij.
Is rustig eten niet beter voor de ontwikkeling dan..... mattiequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, moet veel eten voor m'n gains. Spieren kweken mattie.
Huh... vraag om advies... ik stel een vraag... meteen een bedankje...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eieren, kaas, witte bolletjes. SOEP.
Ik ga soep eten. Bedankt, Eendje!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
60% kan er niks aan doen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de mensen die er niks aan kunnen doen. Maar ik zie zovaak mensen janken dat ze te dik zijn en een uur later een bossebol naar binnen werken
Veel te koud.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar weiger op een of andere manier me aan te kleden en op de fiets te stappen. 1 graden geeft de meter namelijk aan.
Qua ontbijt zou ik gewoon een broodje nemen. Of je moet dat cornflakes gedoe lekker vinden.
Met mij gaat het verder wel goed. Weekend weer voor de deur die ik weer eens niet weet in te plannen.
Dit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook weer overdreven. Ze zijn niet vies. Meestal.
En sommige mensen kunnen er niets of weinig aan doen. Niet de excuusdikkerdjes, maar mensen die bijvoorbeeld aankomen door medicijnen en niet mogen sporten of iets.
Stuur me taart, gaarne.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De echte oplettende mensen hier weten dat ik banketbakker ben.
Ja, oké, dat werkt dan niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de mensen die er niks aan kunnen doen. Maar ik zie zovaak mensen janken dat ze te dik zijn en een uur later een bossebol naar binnen werken
En dan zeuren dat ze niemand kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik moet weer weg. Zusje naar school brengen en dan wat boodschappen doen.
Tot zo / straks
Mijn hersenen gingen even aan door jouw vraag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huh... vraag om advies... ik stel een vraag... meteen een bedankje...
Graag gedaan
Je hebt mijn telefoonnummer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet gaan.Kusje voor je lieve zusje!
Neequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Veel te koud.![]()
Oei, nog helemaal geen plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oké, dat werkt dan niet, inderdaad.
Ik heb dus iemand op Facebook die een keer een foto deed posten... heel d'r bakkes onder de slagroom van een bossebol (bossebolgevecht ofzo) om 10 uur in de morgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan zeuren dat ze niemand kunnen krijgen.
jij ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Fok is toch maar een vreemd iets eigenlijk.
Het zou wel 90% van de problemen in deze SC oplossenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Blij dat dat in de Nederlandse cultuur niet zo is.
Kan ook fijn zijn toch. Heb ik zo vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee
Alleen zondag staat volgeboekt omdat mn ouders 25 jaar getrouwd zijn.
Klopt...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Leuk knopje danquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn hersenen gingen even aan door jouw vraag.
Al helemaal als je er mod bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Grutjes, dan vraag je er gewoon om.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus iemand op Facebook die een keer een foto deed posten... heel d'r bakkes onder de slagroom van een bossebol (bossebolgevecht ofzo) om 10 uur in de morgen.
Mijn ogenen maar klagen dat ze te dik zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus iemand op Facebook die een keer een foto deed posten... heel d'r bakkes onder de slagroom van een bossebol (bossebolgevecht ofzo) om 10 uur in de morgen.
Mijn ogenen maar klagen dat ze te dik zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dan vraag je er gewoon om.
Stuur per postduif.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat die onderweg stuk gaat
Ja, denk je? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou wel 90% van de problemen in deze SC oplossen
Zal bij mij wel weer anders liggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan ook fijn zijn toch. Heb ik zo vaak.![]()
Leuk! Gefeliciteerd!
Aangezien het hier meestal over het gebrek van een partner/problemen met ouders gaat. Staat je bruid/bruidegom op je 18de voor je klaar zijn die punten in ieder geval opgelost.quote:
Smooth.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon langskomen
Tot straks misschienquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga toch maar even iets anders doen dan. Tot misschien strakjes.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien het hier meestal over het gebrek van een partner/problemen met ouders gaat. Staat je bruid/bruidegom op je 18de voor je klaar zijn die punten in ieder geval opgelost.
succes met je worddocumentquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga toch maar even iets anders doen dan. Tot misschien strakjes.
Wanneer niet dan?quote:
succes...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog 104 posts maken vandaag
Soms komen ze aanwaaien..quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar ik denk dat mensen toch liever zelf een partner kiezen dan dat ze zo vroeg al voorzien zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |