Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook aan de winterstop toe.
ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat slikt Coke U tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
een hoop nederlagenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
ze zat ooit in onze kroeg met Ole Tobiassen. Mn zwager stuurde nog een SMS dat hij daar voetbal met Ole zat te kijken, als hij nou even had gezegd dat Dione er ook was dan was ik er nog even heen gefietstquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Top![]()
Effen een plaatje voor tong
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze zat ooit in onze kroeg met Ole Tobiassen. Mn zwager stuurde nog een SMS dat hij daar voetbal met Ole zat te kijken, als hij nou even had gezegd dat Dione er ook was dan was ik er nog even heen gefietst
is een doodnormale kroeg waar we altijd kwamen, maar een jongen die een tijdje achter de bar had gestaan kende Dione, en zo kwam ze wel eens bij ons in de kroeg. Die jongen is nog op kosten van Sami Hyypiä met Dione naar een belangrijke wedstrijd van Liverpool geweest, lucky bastardquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Al die bekende mensen in Amsterdam zeg
Dat willen we hier natuurlijk niet horen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef borisz het volgende:
En Dione is weer terug in de hoofdstad nu ze het met één van die wielrencoaches doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze werd heel even in beeld gebracht toen de andere gast vetelde over het overlijden van haar man, dat zal Dione ook wel geraakt hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef borisz het volgende:
En Dione is weer terug in de hoofdstad nu ze het met één van die wielrencoaches doet.
Ja. Daar heeft ze destijds erg veel last van gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze werd heel even in beeld gebracht toen de andere gast vetelde over het overlijden van haar man, dat zal Dione ook wel geraakt hebben.
tuurlijk, zo'n ongeluk, opeens is het over. zo naarquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Daar heeft ze destijds erg veel last van gehad.
Logisch ook.
wielercoaches?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
is een doodnormale kroeg waar we altijd kwamen, maar een jongen die een tijdje achter de bar had gestaan kende Dione, en zo kwam ze wel eens bij ons in de kroeg. Die jongen is nog op kosten van Sami Hyypiä met Dione naar een belangrijke wedstrijd van Liverpool geweest, lucky bastard
Chris Götte van Blofquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze werd heel even in beeld gebracht toen de andere gast vetelde over het overlijden van haar man, dat zal Dione ook wel geraakt hebben.
Correctie: Nando Boers. Journalist en geen coach. Maar wel wel vooral wielren en schaatsjournalistquote:
volgens mij is Nando Boers nog hoofdredacteur geweest van Formule1quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Correctie: Nando Boers. Journalist en geen coach. Maar wel wel vooral wielren en schaatsjournalist.
/Stopdetijd
Mazzelaar als ze nog steeds samen zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Correctie: Nando Boers. Journalist en geen coach. Maar wel wel vooral wielren en schaatsjournalist.
/Stopdetijd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:17 schreef borisz het volgende:
Eend. Ruim eens die dolken op. De dagen van Mevrouw de Voorzitter lijken geteld.
Het is alleen jammer dat het nu 'anoniem' is. De acht zijn niet de PVV, VVD en SGP. Kortom als zelfs de CU aan anonieme praktijken gaat doen....quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]en god wat zullen we haar missen
En dat in de sessie met de saaiste wedstrijden op papierquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Twee 9 darts op dag 2 pdc wk tot nu toe
wat was er gebeurd?quote:
Romarioooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef Againzender het volgende:
hm, moet denken aan een Utrecht - PSV waar ik ooit bij was.1-7 werd het, 4x Romario.
kon bijna niet beterquote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef borisz het volgende:
Mooie loting voor de UEL. Dat kon erger.
het is de moeite van het terugkijken dusquote:
jemig, wat was hij scherp die dag, alles was gevaarlijk. En Utrecht kwam in de eerste minuut nog op 1-0quote:Op maandag 16 december 2013 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Romariooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Fijn. Zijn we daar bij WZV ook weer van verlost.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:10 schreef borisz het volgende:
Nog even en zijne Tonge Tongigheid Tong VXXX mag weer los.
die @schlijper? fotograaf die continu foto's maakt van wat hij ziet en die op twitter gooit. En aangezien hij in Amsterdam woont erg leuk voor Amsterdammersquote:
owquote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
die @schlijper? fotograaf die continu foto's maakt van wat hij ziet en die op twitter gooit. En aangezien hij in Amsterdam woont erg leuk voor AmsterdammersZag dat hij foto's heeft gemaakt voor ons externe blad dat wij maken, vandaar dat hij op ons kantoor rondliep.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef Againzender het volgende:
Vanavond was het kerstdiner op de school van Axel en Marc. Sfeervol natuurlijk, en de nodige ouders hadden zich weer uitgeleefd met eigen bedachte bijdragen voor het eten. Dus het zag (en rook!) er prachtig uit met die mengeling van voornamelijk Turkse, Surinaamse, Marokkaanse en typisch Nederlandse gerechten, met hier-en-daar een Aziatische uitstap.
Bijna 600 kinderen. Ontvangen werden we door het kerstkoor waar het kleine zusje van Axels grote vriend de show stal door te blijven dansen op de muziek, echt te schattig zo'n klein Surinaams meisje met vlechten
Axel was na afloop nogal stil en zei dat hij misschien teveel gegeten had, ben maar even met hem naar buiten gegaan: op de bovenverdieping had een klasgenoot van Marc al een trap vol gekotst. Axel wist te melden dat in ZIJN klas twee kinderen het wel tot de WC hadden gehaald
Vanavond nog een change, daar gaan we morgen mee verder. Drukke tijden!
Bij de burenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef rubbereend het volgende:
hoe heb je de twee weken overleefd tong?
Ik heb 120 smeekbeden van WZV-users ontvangen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef rubbereend het volgende:
hoe heb je de twee weken overleefd tong?
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 120 smeekbeden van WZV-users ontvangen.
Best wel dooie boel daar.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 120 smeekbeden van WZV-users ontvangen.
Welke?quote:
Die van tong. Waar iedereen zichzelf veren in de reet stak door te stellen dat ze daar qua niveau zo ver boven ons stonden.quote:
Dat ene topic dat tong de afgelopen twee weken op WZV heeft geopend. Juist.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van tong. Waar iedereen zichzelf veren in de reet stak door te stellen dat ze daar qua niveau zo ver boven ons stonden.
tis geen FOK! hčquote:
Zit er al vanaf het begin. De SC was toen niet bij te houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Twee weken de tijd van z'n leven gehad en dan nu zeggen dat het een dooie boel daar is.
In ieder geval fijn dat je hier weer terecht kunt. Met je ik ben even pissen posts.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit er al vanaf het begin. De SC was toen niet bij te houden.
Nu post ik wat ik ga ontbijten en 8 uur later krijg je een nieuwe post dat ze dat ook hebben gedaan.
Verder moet alles centraal, en schieten ze in een stuip als iemand een topic opent.
Ik heb me daar ingehouden. Voor mijn feitjes heb ik een eigen topic op WZV.
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens, maar ze hebben ergens wel een punt hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
Maar qua niveau is iedereen een stuk beter dan hier, laat dat duidelijk zijn.
Ik mis SCH, Doc, Digger wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
Maar qua niveau is iedereen een stuk beter dan hier, laat dat duidelijk zijn.
Ja, ergens wel maar het slaat een beetje door.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens, maar ze hebben ergens wel een punt hoor.
Haha nee, SCH had nooit afzeikposts nodigquote:Op donderdag 19 december 2013 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis SCH, Doc, Digger wel.
Die hadden geen afzeikposts en afzeikusers nodig om zich beter te voelen en heulden niet.
Goede argumenten op wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef tong80 het volgende:
Da_Sandman weet niet wat het verschil is tussen het oneens zijn tussen vijandigheid en goede argumenten.
Zeik verder.
Ja, die gastjes zijn de aids van dit forum. Daar ben ik het volkomen met je mee eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Methodmich ook b.v. Nu regeert de SC-kliek.
Oh en dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha nee, SCH had nooit afzeikposts nodig.
en toch mis ik hem hierquote:Op donderdag 19 december 2013 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en dat.
Wat een zuur figuur was dat af en toe zeg.
SCH was ook wel enorm vals hoor. Maar ik mocht hem welquote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef tong80 het volgende:
Da_Sandman weet niet wat het verschil is tussen het oneens zijn tussen vijandigheid en goede argumenten.
Zeik verder.
dat was vroeger ook hoor, niks anders dan pak hem beet 5 jaar geledenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:25 schreef tong80 het volgende:
GGMM hij sloot nooit iemand uit. Hij discussieerde fel. Dat mag toch ?
Tegenwoordig worden jonge users zoals ajacied422 en Tjacka belachelijk gemaakt terwijl ze geen kwaad bloed hebben.
Ach, lijnrecht tegenover elkaar... Ik heb wat moeite met jouw manier van posten en dat je bent gestopt met dingen te onthouden in 1990quote:Op donderdag 19 december 2013 12:25 schreef tong80 het volgende:
GGMM hij sloot nooit iemand uit. Hij discussieerde fel. Dat mag toch ?
Tegenwoordig worden jonge users zoals ajacied422 en Tjacka belachelijk gemaakt terwijl ze geen kwaad bloed hebben.
Daarom kreeg ik ook m'n ban. Ik liet me gaan door de heksenjacht.
Sandman en ik staan lijnrecht tegen elkaar over. Maar zou hem nooit uitschelden.
GVD, maak het nog onhandiger voor mij. 18:45 kon ik nog net met de kinderen mee-eten en dan sprinten naar de metro, en van metro naar Arena sprinten, dat gaat niet lukken. Die moeten maar vroeger naar bed danquote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
FOX krijgt volgend seizoen meer reclame-opbrengsten.
Aanvangstijden veranderen: Zaterdag 18:45 --> 18:30 en Zondag 16:30 --> 16:45
Ik zie erg weinig veranderen behalve de tijd...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
FOX krijgt volgend seizoen meer reclame-opbrengsten.
Aanvangstijden veranderen: Zaterdag 18:45 --> 18:30 en Zondag 16:30 --> 16:45
Sterkte met je vriend...quote:Op donderdag 19 december 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
Gaat slecht met m'n beste vriend jongens. Ken hem al meer dan 30 jaar. Woont hier 2 huizen vandaan. Belde me net. Chemo enzo wordt stopgezet. Heeft geen nut meer. Het is alleen nog maar afwachten zei ie. Kutziekte.
En playoffs Europees voetbal veranderen. We krijgen een plek minder. Al heeft dat niets met onze prestaties in Europa te maken. Verdeling Europese plekken 2015/2018 gingen ook op de schop.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie erg weinig veranderen behalve de tijd...
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
Gaat slecht met m'n beste vriend jongens. Ken hem al meer dan 30 jaar. Woont hier 2 huizen vandaan. Belde me net. Chemo enzo wordt stopgezet. Heeft geen nut meer. Het is alleen nog maar afwachten zei ie. Kutziekte.
Kusje komt later ?quote:
Ik draai dit nuquote:
Klinkt lekkerquote:
Mooi voor je Bossie.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaren een beetje zin in nieuwjaar, lekker vuurwerk kijken vanaf mijn nieuw balkonnetje
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaren een beetje zin in nieuwjaar, lekker vuurwerk kijken vanaf mijn nieuw balkonnetje
zonder nog, Bossie is voldoendequote:Op donderdag 19 december 2013 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi voor je Bossie.
Mag ik je nog Bossie noemen ?
Ben weg voor vandaag nog. Groetjes aan Bossie.quote:
Ik zit nu dus een week in het nieuw appartementje. Uitzicht is echt goed te doen. Ik kan iig het Philipsstadion zien liggenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]Kijk Bos ! Zo horen we het graag
Top Bos.. Veel vuurwerk genot... Hier knalt het f en toe al heftig... Maar in mijn buurt weet ik nooit of ht vuurwerk echt is of iets anders...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu dus een week in het nieuw appartementje. Uitzicht is echt goed te doen. Ik kan iig het Philipsstadion zien liggen![]()
en dat is??quote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Againzender het volgende:
Was eerder vanavond in de uitzending van Radio 2. Bert Haandrikman vroeg op Facebook een toepasselijk nummer voor de gelanceerde Gaia satelliet. Nou, daar zag ik maar 1 mogelijkheid
Hier hoor ik ook al flink wat geknal. Volgens mij woont hier ook best wel wat opgeschoten jeugd itt tot mijn vorige buurt, die tot de meest vergrijzende buurten van EHV wordt gerekend.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Top Bos.. Veel vuurwerk genot... Hier knalt het f en toe al heftig... Maar in mijn buurt weet ik nooit of ht vuurwerk echt is of iets anders...
juistquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is??![]()
Gaia van Valensia of??
vroeger waar ik woonde in de Baarsjes, zat achter de computer, hoo rwat knallen buiten en denk: wie steekt er nu al vuurwerk afquote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Top Bos.. Veel vuurwerk genot... Hier knalt het f en toe al heftig... Maar in mijn buurt weet ik nooit of ht vuurwerk echt is of iets anders...
Volgende week even rustig op uitzendinggemist kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef borisz het volgende:
Ole. 21.30 de kattendocu op NL3. Was eerder dit jaar op de BBC te zien.
Ijs erop en arm hoog leggen. Tegen zwellingquote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
OK kids: niet op je sokken op de trap lopen; papa was niet zo slim en heeft nu best wel pijn in een pols en in zn rug.
Lieve vrouw van me: 'even kijken of het gebroken is' en dan keihard in je arm knijpen
maar dat deed geen pijn, dus het blijft bij wat blauwe plekken.
gewoon die achterlijke play offs afschaffenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
En playoffs Europees voetbal veranderen. We krijgen een plek minder. Al heeft dat niets met onze prestaties in Europa te maken. Verdeling Europese plekken 2015/2018 gingen ook op de schop.
Bekerwinnaar direct in groepsfase EL. Verliezend bekerfinalist krijgt helemaal geen rechten meer.
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Againzender het volgende:
Was eerder vanavond in de uitzending van Radio 2. Bert Haandrikman vroeg op Facebook een toepasselijk nummer voor de gelanceerde Gaia satelliet. Nou, daar zag ik maar 1 mogelijkheid
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is??![]()
Gaia van Valensia of??
dit lijkt me toepasselijker :quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon die achterlijke play offs afschaffen
rot op met je Obikuquote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
1994-1995 bekertoernooi kom d'r maar in
heb het ijs vervangen door een koude natte doek, vanochtend een dikke blauwe plek, maar pijn is te verwaarlozenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Ijs erop en arm hoog leggen. Tegen zwelling
goed zoquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb het ijs vervangen door een koude natte doek, vanochtend een dikke blauwe plek, maar pijn is te verwaarlozen
enige smetje op dat jaarquote:
en als je als Ajacied niets hebt om over te zeiken dan voelt dat ook wat onnatuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:43 schreef rubbereend het volgende:
ach, jullie hadden sowieso al een trippel
dat hebben jullie nogal snelquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als je als Ajacied niets hebt om over te zeiken dan voelt dat ook wat onnatuurlijk
zeik niet manquote:
ik doe alleen nog maar aan 06quote:
quote:
even van account wisselen tongquote:
tuurlijk is het vanwege het geld, een half jaar wilde hij nog weg. Nu kreeg hij een monsteraanbod en is de contractverlenging in een paar dagen zonder slag of stoot rondquote:
3-3quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:14 schreef borisz het volgende:
Taylor heeft er ook geen zin an. 2-2.
Heel veel sets in de drie partijen met een vijfde leg vandaag.
Als Smith in zijn sets het beter had gedaan was het 4-1 voor hem. Taylor = drama.quote:
zul je zien dat hij deze set 3-0 paktquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Smith in zijn sets het beter had gedaan was het 4-1 voor hem. Taylor = drama.
hij heeft het opgelostquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef borisz het volgende:
Smith moet iedere keer terugkomen van een achterstand. Als hij dat in zijn legs nu eens goed deed....
Advocaat, toen al een heldquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:19 schreef tong80 het volgende:
VBL / ***VBL Awards 2013 stemtopic*** - Deel 2
Hij had een paar maanden gelden nog plannen om naar het WK-wielrennen in Florence te gaan. Ging en gaat plots hard.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:02 schreef rubbereend het volgende:
pfffff heftig zo als je einde hard ziet naderen
sterkte
Rockbitch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:39 schreef tong80 het volgende:
Dank je jongens.
Jack is prettig gestoord zoals ze dat zeggen. Heb veel met hem meegemaakt. Hij was tourmanager van....kut hoe heet die band ook alweer. Die vrouwenband die met het publiek neukten op het podium.
Paar dingen vergetenquote:
dat zal beste verhalen hebben opgeleverdquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen Bossie en Borisz.
Een klein kliekje hield dapper stand.
Ole
Ik houd m'n mond. Zij niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal beste verhalen hebben opgeleverd
dat kan ik niet kijken als SR aan de gang is hčquote:
Ik sla wel eens een uurtje overquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan ik niet kijken als SR aan de gang is hč
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:45 schreef Againzender het volgende:
En Axel ving het gesprek tussen mij en mijn vader op, dat Ajax als eerste thuiswedstrijd in de competitie op zondagmiddag tegen PSV is. Zijn afluisteren viel in duigen,want hij sprong opeens tussen ons in en riep: 'ZONDAGMIDDAG?! DAN KAN IK TOCH BEST MEE![]()
![]()
![]()
'
daar worden ze hard vanquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n verliespartij voor Ajax doe je je zoon toch niet aan
in het zuiden zijn ze altijd vroeg wakkerquote:Op zondag 22 december 2013 12:29 schreef borisz het volgende:
Waarom nou weer de belangrijkste wedstrijd om 12.30?
die mijnwerkers zien het verschil niet tussen dag en nacht.quote:Op zondag 22 december 2013 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het zuiden zijn ze altijd vroeg wakker
wel als ze boven de grond komenquote:Op zondag 22 december 2013 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
die mijnwerkers zien het verschil niet tussen dag en nacht.
dat is niet mijn definitie van beter zijn....quote:Op zondag 22 december 2013 13:00 schreef borisz het volgende:
Nog niet best tot dusver. Ajax beter, maar creëert niks.
Denk ik ook welquote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef rubbereend het volgende:
ajax luckboxt zich er wel weer doorheen
In 2003 werden wij voor het laatst winter, vijf maanden later stonden we met de schaal in handenquote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Ajax winterkampioen, weten we tenminste dat zij niet de titel winnen![]()
Hoogmoed komt voor de valquote:Op zondag 22 december 2013 14:34 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2003 werden wij voor het laatst wereldkampioen, vijf maanden later stonden we met de schaal in handen.
En straks 16.45quote:Op zondag 22 december 2013 14:49 schreef Bos81 het volgende:
Even wat eten. Lang leve de 16.30 wedstrijden![]()
Geeft meer ruimte voor de TV. Anders moeten ze bij FOX haasten om beide duels op FOX Sports 1 uit te kunnen zenden.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Geeft meer ruimte voor de TV. Anders moeten ze bij FOX haasten om beide duels op FOX Sports 1 uit te kunnen zenden.
Nu kunnen ze rustig napraten en een reclameblok ertussen gooien.
Zo gaat zaterdag 18.45 naar 18.30.
en dan kunnen ze Ajax altijd genoeg blessuretijd geven om alsnog te winnenquote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Geeft meer ruimte voor de TV. Anders moeten ze bij FOX haasten om beide duels op FOX Sports 1 uit te kunnen zenden.
Nu kunnen ze rustig napraten en een reclameblok ertussen gooien.
Zo gaat zaterdag 18.45 naar 18.30.
'Het waren 2 mooie minuten.'quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Againzender het volgende:
tering, ik zet eens een stream van Ajax op, leuk om Axel rustig te houden dacht ik. Het waren leuke laatste minuten
Weten ze bij PSV alles van.quote:
Of voor PSV half 8 op maandagavond.quote:
Terwijl die blessuretijd terecht is.quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan kunnen ze Ajax altijd genoeg blessuretijd geven om alsnog te winnen
Dat is wat voor nog een paar seizoenen later idd. Zou me niets verbazen. Voorlopig moeten er minimaal vier duels op de zaterdag en vier op de zondag gepland worden. Maar goed een maandagavond kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of voor PSV half 8 op maandagavond.
welk OS draai je?quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het is bijna niet meer te doen. Een pagina laden duurt een minuut. Eens kijken of iemand iemand kent die iemand kent die iemand kan helpen.
10 jaar is ook wel oud voor een computer.
de maandag zou een prima oplossing zijn voor de EL ploegenquote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is wat voor nog een paar seizoenen later idd. Zou me niets verbazen. Voorlopig moeten er minimaal vier duels op de zaterdag en vier op de zondag gepland worden. Maar goed een maandagavond kan er ook nog wel bij.
Alleen.... bij een Europese week... wie is er geïnteresseerd in Zwolle - NAC op de maandagavond? Daar doe je niemand een plezier mee.
Alsof ik dat weet. Jack maakte hem altijd schoon voor me.quote:
je ziet bij het opstarten meestal welk OS je draait, maar 10 jaar is inderdaad wat oud, al zie ik gekkere dingenquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik dat weet. Jack maakte hem altijd schoon voor me.
En kut zeg dat bericht van je.
Iron Maiden nu.
bizarre dag van emotiesquote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Againzender het volgende:
Rare dag vandaag. Roel hebben we vannacht twee keer onder de douche gezet omdat hij zich had onder gekotst. Bed drie keer verschoond.
Vervolgens om half 9 zwemles voor Marc, die door Roel vanaf 5 uur wakker was, in het Sloterparkbad maar ging prima verder.
's Middags een link gevonden per ongeluk naar een prima stream van Roda-Ajax, afloop is bekend.
En net belde mijn moeder dat de ex van mn zus gisteren dood is gevonden in z'n badkamer.
42 jaar.
Hartstilstand.
Eigenlijk is het niet leuk meer om te fokken. Duurt echt een minuut.quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
je ziet bij het opstarten meestal welk OS je draait, maar 10 jaar is inderdaad wat oud, al zie ik gekkere dingen
quote:
Hoe hij en mijn zus uit elkaar zijn gegaan was niet fijn, maar dit gun je niemand. Zijn jongste broer kwam het vanmiddag persoonlijk bij mijn ouders vertellen, hij heeft samen met die ex veel elektra aangelegd op de bedrijven van mijn vader dus dat is ook een bekende voor ons. Zodat ze het niet via de krant te weten zouden komen. Dat vind ik wel een toffe actie.quote:
heel netjesquote:Op zondag 22 december 2013 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Hoe hij en mijn zus uit elkaar zijn gegaan was niet fijn, maar dit gun je niemand. Zijn jongste broer kwam het vanmiddag persoonlijk bij mijn ouders vertellen, hij heeft samen met die ex veel elektra aangelegd op de bedrijven van mijn vader dus dat is ook een bekende voor ons. Zodat ze het niet via de krant te weten zouden komen. Dat vind ik wel een toffe actie.
die laatste minuten van Ajax met Axel dat was toch wel wat vandaagquote:
Italiaans voetbalquote:Op zondag 22 december 2013 22:19 schreef borisz het volgende:
Wat een dag AZ
*kijkt voor de verandering weer eens Inter - AC. Wat een verschrikkelijke wedstrijd.
die jongste was ook altijd een hele toffe gast, is ook getrouwd met een chemicusquote:
is dat niet wat overdreven? Mijn vrouw kan nog zeggen dat ze tijdens de WK finale in 74 is geborenquote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef tong80 het volgende:
AZ ik heb je nog genomineerd als fanatiekste Ajacied.
Tijd om te verhuizen... Is dat andere huis nog iets geworden?quote:Op zondag 22 december 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat niet wat overdreven? Mijn vrouw kan nog zeggen dat ze tijdens de WK finale in 74 is geboren
Overigens weer brandweer om de hoek, vanochtend ook al, maar nu de andere kant, en nu ook mogelijk slachtoffers
Vanochtend was ik aan het praten met 1 van onze buren in het zwembad, hij is wiskundeleraar bij een VWO hier in de wijk. En we kwamen snel bij Ajax, en hij begon er ook over dat veel van de leerlingen niet begrijpen dat een week na deze twee weken vakantie al het tentamen wiskunde is, en dat ze dus tijdens die twee weken mischien nog wat moesten doen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef tong80 het volgende:
MLN / [TV-TIP} vanavond Docu over Frits Spits die afscheid neemt
En AZ verder waren het de Slowchatters die elkaar nomineren..
we zijn er nog mee bezig, morgenochtend met een ambtenaar praten. Financieel kan het, maar mag het van die f*cking overheid....quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen... Is dat andere huis nog iets geworden?
quote:Op zondag 22 december 2013 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zijn er nog mee bezig, morgenochtend met een ambtenaar praten. Financieel kan het, maar mag het van die f*cking overheid....
en die brandweer vandaag is puur toeval, is een rustige buurt hier.
Ik luister regelmatig naar Radio 2, maar ik kan niet echt zeggen dat ik Spits zo goed vind..quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef tong80 het volgende:
Geen commentaarquote:Op zondag 22 december 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vanochtend was ik aan het praten met 1 van onze buren in het zwembad, hij is wiskundeleraar bij een VWO hier in de wijk. En we kwamen snel bij Ajax, en hij begon er ook over dat veel van de leerlingen niet begrijpen dat een week na deze twee weken vakantie al het tentamen wiskunde is, en dat ze dus tijdens die twee weken mischien nog wat moesten doen.
Waarop ik antwoorde: ik ben anderhalve dag voor mijn eerste eindexamen nog naar een Europacupfinale geweest, daarna naar de huldiging en was om 5 uur 's ochtends weer thuis...
Hij: haha, jij was bij Ajax-Torino in 92, ik kon geen kaarten krijgen, mazzelaar
Spits is voor mij jaren 80, Avondspits was echt geweldig. Hij heeft het een paar jaar geleden nog eens gedaan op het tijdstip van Coen en Sander op 3FM, en dan valt op hoeveel de muziek de aandacht vraagt, niet de DJ. Enorm contrast hoe ze het nu doen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister regelmatig naar Radio 2, maar ik kan niet echt zeggen dat ik Spits zo goed vind..
bij mij hangen de ballen, heb je met kerstquote:Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten AZ![]()
En mijn caps blijft hangen.
Die overheid staat momenteel met alles in de weg...... Succes AZquote:Op zondag 22 december 2013 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zijn er nog mee bezig, morgenochtend met een ambtenaar praten. Financieel kan het, maar mag het van die f*cking overheid....
dank je, maar we denken dat dit een gekloot wordt waar onze relatie niet beter van wordt. Maar als de gemeente morgen zegt dat wat wij willen uberhaupt niet mag, dan gooi je het bijltje er wat makkelijker bij neer.quote:Op zondag 22 december 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die overheid staat momenteel met alles in de weg...... Succes AZ
daarentegen zal ik jou nooit laten zakken tongquote:
Vooral de VPRO als 'solo-omroep' heeft er nadeel van idd. AVRO/TROS VARA/BNN KRO/NCRV komen nog wel goed weg.quote:Op zondag 22 december 2013 23:48 schreef tong80 het volgende:
Borisz mooi artikel in de VPRO-gids hoe ons mooie media-klimaaat wordt verkloot door de bureaucratise media-politie
Ja dat helemaal.. Ben dit jaar voor het eerst geswitched.. Vond dat ik wel heel veel moest bijbetalen afgelopen jaar....quote:Op zondag 22 december 2013 23:45 schreef tong80 het volgende:
chufi het is te triest qua bezuinigingen op de gezondheidszorg
VPROquote:Op zondag 22 december 2013 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral de VPRO als 'solo-omroep' heeft er nadeel van idd. AVRO/TROS VARA/BNN KRO/NCRV komen nog wel goed weg.
Ja VPROquote:
Heb ik met de VOLKSKRANT GEHAD EN Sportweek en nog meer.quote:Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja VPRO![]()
Maar afgelopen maand besloten om een aantal abo's op te zeggen en helaas viel daar de VPRO ook onder .
Niks mis mee. Alleen Paul Witteman kan niet schrijvenquote:
Ik heb mn laatste super dikke eindejaars editie naast me liggen, maar moet zeggen dat ik eigenlijk nooit de artikelen lees ...dus dn maakt niet uit wie de programmering doet... (online dan maar)quote:Op zondag 22 december 2013 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik met de VOLKSKRANT GEHAD EN Sportweek en nog meer.
Maar de VPRO-gids blijft heilig.
Het artikel over Fons Dellen zijn afscheid moet je lezen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mn laatste super dikke eindejaars editie naast me liggen, maar moet zeggen dat ik eigenlijk nooit de artikelen lees ...dus dn maakt niet uit wie de programmering doet... (online dan maar)
VOrige gids denk ikquote:
nam hij maar echt afscheidquote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef tong80 het volgende:
alleen van het nieuwe VARA/BNN duo wordt ik warmquote:Op zondag 22 december 2013 23:45 schreef borisz het volgende:
Ik vind het jammer dat Spits naar radio 1 gaat. Dat ligt niet zozeer aan Fritsie, maar wel aan de bazen die met radio 1 de verkeerde kant op gaan.
'wordt ik' Ik begrijpen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen van het nieuwe VARA/BNN duo wordt ik warm
FF poepen chufiquote:Op maandag 23 december 2013 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Spellingscorrecties om 3 uur tong ..... Zakt je broek daar niet van af?
Moet ook gebeuren... Ik zappte net langs Ned2 en zag een herhaling van Buitenhof... Zat Wim Pijbes er weerquote:
borisz.....De onderschatte sportheld.quote:
Zolang het geen motorsporten of Amerikaanse sporten zijn is de kans aanwezig dat ik er wel eens een topic open of er een berichtje over tikquote:Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
borisz.....De onderschatte sportheld.
Als ik denk er is een topic voor nodig heeft ie hem al geopend.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang het geen motorsporten of Amerikaanse sporten zijn is de kans aanwezig dat ik er wel eens een topic open of er een berichtje over tik
Leuk! Ik werk om de hoek bij het Rijksmuseum, en moet zeggen dat hij wel iets prachtigs heeft neergezet hoor. Vanochtend als ik die enorme rijen weer zag, dan ben je echt met iets heel bijzonders bezig.quote:Op maandag 23 december 2013 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren... Ik zappte net langs Ned2 en zag een herhaling van Buitenhof... Zat Wim Pijbes er weerEn die ken ik als puber
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:20 schreef Againzender het volgende:
borisz, waait het ook zo hard bij jou?
er is geen Sint meer hier, maar die had door de bomen gewaaid in 020quote:
De Pier werd twee dagen geleden al gesloten in iig t/m morgen. Op tweede kerstdag kijken ze of ze de boel weer open gooien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is geen Sint meer hier, maar die had door de bomen gewaaid in 020
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef borisz het volgende:
Vanaf vanavond weer Marathoninterviews om de VPRO er weer bij te slepen
Pechtold vs Max van Weezel om af te trappen.
Het leuke van de VPRO is ook dat ze een groot archief online hebben. Heb zo Tonny van Verre ontmoet met Hans van Mierlo van het net geplukt.quote:
Gereageerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |