quote:Op donderdag 19 december 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
Gaat slecht met m'n beste vriend jongens. Ken hem al meer dan 30 jaar. Woont hier 2 huizen vandaan. Belde me net. Chemo enzo wordt stopgezet. Heeft geen nut meer. Het is alleen nog maar afwachten zei ie. Kutziekte.
Kusje komt later ?quote:
Ik draai dit nuquote:
Klinkt lekkerquote:
Mooi voor je Bossie.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaren een beetje zin in nieuwjaar, lekker vuurwerk kijken vanaf mijn nieuw balkonnetje
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaren een beetje zin in nieuwjaar, lekker vuurwerk kijken vanaf mijn nieuw balkonnetje
zonder nog, Bossie is voldoendequote:Op donderdag 19 december 2013 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi voor je Bossie.
Mag ik je nog Bossie noemen ?
Ben weg voor vandaag nog. Groetjes aan Bossie.quote:
Ik zit nu dus een week in het nieuw appartementje. Uitzicht is echt goed te doen. Ik kan iig het Philipsstadion zien liggenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]Kijk Bos ! Zo horen we het graag
Top Bos.. Veel vuurwerk genot... Hier knalt het f en toe al heftig... Maar in mijn buurt weet ik nooit of ht vuurwerk echt is of iets anders...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu dus een week in het nieuw appartementje. Uitzicht is echt goed te doen. Ik kan iig het Philipsstadion zien liggen![]()
en dat is??quote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef Againzender het volgende:
Was eerder vanavond in de uitzending van Radio 2. Bert Haandrikman vroeg op Facebook een toepasselijk nummer voor de gelanceerde Gaia satelliet. Nou, daar zag ik maar 1 mogelijkheid
Hier hoor ik ook al flink wat geknal. Volgens mij woont hier ook best wel wat opgeschoten jeugd itt tot mijn vorige buurt, die tot de meest vergrijzende buurten van EHV wordt gerekend.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Top Bos.. Veel vuurwerk genot... Hier knalt het f en toe al heftig... Maar in mijn buurt weet ik nooit of ht vuurwerk echt is of iets anders...
juistquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dat is??![]()
Gaia van Valensia of??
vroeger waar ik woonde in de Baarsjes, zat achter de computer, hoo rwat knallen buiten en denk: wie steekt er nu al vuurwerk afquote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Top Bos.. Veel vuurwerk genot... Hier knalt het f en toe al heftig... Maar in mijn buurt weet ik nooit of ht vuurwerk echt is of iets anders...
Volgende week even rustig op uitzendinggemist kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef borisz het volgende:
Ole. 21.30 de kattendocu op NL3. Was eerder dit jaar op de BBC te zien.
Ijs erop en arm hoog leggen. Tegen zwellingquote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
OK kids: niet op je sokken op de trap lopen; papa was niet zo slim en heeft nu best wel pijn in een pols en in zn rug.
Lieve vrouw van me: 'even kijken of het gebroken is' en dan keihard in je arm knijpen
maar dat deed geen pijn, dus het blijft bij wat blauwe plekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |