hij heeft het opgelostquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef borisz het volgende:
Smith moet iedere keer terugkomen van een achterstand. Als hij dat in zijn legs nu eens goed deed....
Advocaat, toen al een heldquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:19 schreef tong80 het volgende:
VBL / ***VBL Awards 2013 stemtopic*** - Deel 2
Hij had een paar maanden gelden nog plannen om naar het WK-wielrennen in Florence te gaan. Ging en gaat plots hard.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:02 schreef rubbereend het volgende:
pfffff heftig zo als je einde hard ziet naderen
sterkte
Rockbitch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:39 schreef tong80 het volgende:
Dank je jongens.
Jack is prettig gestoord zoals ze dat zeggen. Heb veel met hem meegemaakt. Hij was tourmanager van....kut hoe heet die band ook alweer. Die vrouwenband die met het publiek neukten op het podium.
Paar dingen vergetenquote:
dat zal beste verhalen hebben opgeleverdquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen Bossie en Borisz.
Een klein kliekje hield dapper stand.
Ole
Ik houd m'n mond. Zij niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal beste verhalen hebben opgeleverd
dat kan ik niet kijken als SR aan de gang is hèquote:
Ik sla wel eens een uurtje overquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan ik niet kijken als SR aan de gang is hè
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:45 schreef Againzender het volgende:
En Axel ving het gesprek tussen mij en mijn vader op, dat Ajax als eerste thuiswedstrijd in de competitie op zondagmiddag tegen PSV is. Zijn afluisteren viel in duigen,want hij sprong opeens tussen ons in en riep: 'ZONDAGMIDDAG?! DAN KAN IK TOCH BEST MEE![]()
![]()
![]()
'
daar worden ze hard vanquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n verliespartij voor Ajax doe je je zoon toch niet aan
in het zuiden zijn ze altijd vroeg wakkerquote:Op zondag 22 december 2013 12:29 schreef borisz het volgende:
Waarom nou weer de belangrijkste wedstrijd om 12.30?
die mijnwerkers zien het verschil niet tussen dag en nacht.quote:Op zondag 22 december 2013 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het zuiden zijn ze altijd vroeg wakker
wel als ze boven de grond komenquote:Op zondag 22 december 2013 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
die mijnwerkers zien het verschil niet tussen dag en nacht.
dat is niet mijn definitie van beter zijn....quote:Op zondag 22 december 2013 13:00 schreef borisz het volgende:
Nog niet best tot dusver. Ajax beter, maar creëert niks.
Denk ik ook welquote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef rubbereend het volgende:
ajax luckboxt zich er wel weer doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |