In ieder geval fijn dat je hier weer terecht kunt. Met je ik ben even pissen posts.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit er al vanaf het begin. De SC was toen niet bij te houden.
Nu post ik wat ik ga ontbijten en 8 uur later krijg je een nieuwe post dat ze dat ook hebben gedaan.
Verder moet alles centraal, en schieten ze in een stuip als iemand een topic opent.
Ik heb me daar ingehouden. Voor mijn feitjes heb ik een eigen topic op WZV.
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens, maar ze hebben ergens wel een punt hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
Maar qua niveau is iedereen een stuk beter dan hier, laat dat duidelijk zijn.
Ik mis SCH, Doc, Digger wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
Maar qua niveau is iedereen een stuk beter dan hier, laat dat duidelijk zijn.
Ja, ergens wel maar het slaat een beetje door.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens, maar ze hebben ergens wel een punt hoor.
Haha nee, SCH had nooit afzeikposts nodigquote:Op donderdag 19 december 2013 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis SCH, Doc, Digger wel.
Die hadden geen afzeikposts en afzeikusers nodig om zich beter te voelen en heulden niet.
Goede argumenten op wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef tong80 het volgende:
Da_Sandman weet niet wat het verschil is tussen het oneens zijn tussen vijandigheid en goede argumenten.
Zeik verder.
Ja, die gastjes zijn de aids van dit forum. Daar ben ik het volkomen met je mee eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Methodmich ook b.v. Nu regeert de SC-kliek.
Oh en dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha nee, SCH had nooit afzeikposts nodig.
en toch mis ik hem hierquote:Op donderdag 19 december 2013 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en dat.
Wat een zuur figuur was dat af en toe zeg.
SCH was ook wel enorm vals hoor. Maar ik mocht hem welquote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef tong80 het volgende:
Da_Sandman weet niet wat het verschil is tussen het oneens zijn tussen vijandigheid en goede argumenten.
Zeik verder.
dat was vroeger ook hoor, niks anders dan pak hem beet 5 jaar geledenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:25 schreef tong80 het volgende:
GGMM hij sloot nooit iemand uit. Hij discussieerde fel. Dat mag toch ?
Tegenwoordig worden jonge users zoals ajacied422 en Tjacka belachelijk gemaakt terwijl ze geen kwaad bloed hebben.
Ach, lijnrecht tegenover elkaar... Ik heb wat moeite met jouw manier van posten en dat je bent gestopt met dingen te onthouden in 1990quote:Op donderdag 19 december 2013 12:25 schreef tong80 het volgende:
GGMM hij sloot nooit iemand uit. Hij discussieerde fel. Dat mag toch ?
Tegenwoordig worden jonge users zoals ajacied422 en Tjacka belachelijk gemaakt terwijl ze geen kwaad bloed hebben.
Daarom kreeg ik ook m'n ban. Ik liet me gaan door de heksenjacht.
Sandman en ik staan lijnrecht tegen elkaar over. Maar zou hem nooit uitschelden.
GVD, maak het nog onhandiger voor mij. 18:45 kon ik nog net met de kinderen mee-eten en dan sprinten naar de metro, en van metro naar Arena sprinten, dat gaat niet lukken. Die moeten maar vroeger naar bed danquote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
FOX krijgt volgend seizoen meer reclame-opbrengsten.
Aanvangstijden veranderen: Zaterdag 18:45 --> 18:30 en Zondag 16:30 --> 16:45
Ik zie erg weinig veranderen behalve de tijd...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
FOX krijgt volgend seizoen meer reclame-opbrengsten.
Aanvangstijden veranderen: Zaterdag 18:45 --> 18:30 en Zondag 16:30 --> 16:45
Sterkte met je vriend...quote:Op donderdag 19 december 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
Gaat slecht met m'n beste vriend jongens. Ken hem al meer dan 30 jaar. Woont hier 2 huizen vandaan. Belde me net. Chemo enzo wordt stopgezet. Heeft geen nut meer. Het is alleen nog maar afwachten zei ie. Kutziekte.
En playoffs Europees voetbal veranderen. We krijgen een plek minder. Al heeft dat niets met onze prestaties in Europa te maken. Verdeling Europese plekken 2015/2018 gingen ook op de schop.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie erg weinig veranderen behalve de tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |