Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook aan de winterstop toe.
ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat slikt Coke U tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
een hoop nederlagenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
ze zat ooit in onze kroeg met Ole Tobiassen. Mn zwager stuurde nog een SMS dat hij daar voetbal met Ole zat te kijken, als hij nou even had gezegd dat Dione er ook was dan was ik er nog even heen gefietstquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Top![]()
Effen een plaatje voor tong
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze zat ooit in onze kroeg met Ole Tobiassen. Mn zwager stuurde nog een SMS dat hij daar voetbal met Ole zat te kijken, als hij nou even had gezegd dat Dione er ook was dan was ik er nog even heen gefietst
is een doodnormale kroeg waar we altijd kwamen, maar een jongen die een tijdje achter de bar had gestaan kende Dione, en zo kwam ze wel eens bij ons in de kroeg. Die jongen is nog op kosten van Sami Hyypiä met Dione naar een belangrijke wedstrijd van Liverpool geweest, lucky bastardquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Al die bekende mensen in Amsterdam zeg
Dat willen we hier natuurlijk niet horen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef borisz het volgende:
En Dione is weer terug in de hoofdstad nu ze het met één van die wielrencoaches doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze werd heel even in beeld gebracht toen de andere gast vetelde over het overlijden van haar man, dat zal Dione ook wel geraakt hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef borisz het volgende:
En Dione is weer terug in de hoofdstad nu ze het met één van die wielrencoaches doet.
Ja. Daar heeft ze destijds erg veel last van gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze werd heel even in beeld gebracht toen de andere gast vetelde over het overlijden van haar man, dat zal Dione ook wel geraakt hebben.
tuurlijk, zo'n ongeluk, opeens is het over. zo naarquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Daar heeft ze destijds erg veel last van gehad.
Logisch ook.
wielercoaches?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
is een doodnormale kroeg waar we altijd kwamen, maar een jongen die een tijdje achter de bar had gestaan kende Dione, en zo kwam ze wel eens bij ons in de kroeg. Die jongen is nog op kosten van Sami Hyypiä met Dione naar een belangrijke wedstrijd van Liverpool geweest, lucky bastard
Chris Götte van Blofquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze werd heel even in beeld gebracht toen de andere gast vetelde over het overlijden van haar man, dat zal Dione ook wel geraakt hebben.
Correctie: Nando Boers. Journalist en geen coach. Maar wel wel vooral wielren en schaatsjournalistquote:
volgens mij is Nando Boers nog hoofdredacteur geweest van Formule1quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Correctie: Nando Boers. Journalist en geen coach. Maar wel wel vooral wielren en schaatsjournalist.
/Stopdetijd
Mazzelaar als ze nog steeds samen zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Correctie: Nando Boers. Journalist en geen coach. Maar wel wel vooral wielren en schaatsjournalist.
/Stopdetijd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:17 schreef borisz het volgende:
Eend. Ruim eens die dolken op. De dagen van Mevrouw de Voorzitter lijken geteld.
Het is alleen jammer dat het nu 'anoniem' is. De acht zijn niet de PVV, VVD en SGP. Kortom als zelfs de CU aan anonieme praktijken gaat doen....quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]en god wat zullen we haar missen
En dat in de sessie met de saaiste wedstrijden op papierquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Twee 9 darts op dag 2 pdc wk tot nu toe
wat was er gebeurd?quote:
Romarioooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef Againzender het volgende:
hm, moet denken aan een Utrecht - PSV waar ik ooit bij was.1-7 werd het, 4x Romario.
kon bijna niet beterquote:Op maandag 16 december 2013 13:54 schreef borisz het volgende:
Mooie loting voor de UEL. Dat kon erger.
het is de moeite van het terugkijken dusquote:
jemig, wat was hij scherp die dag, alles was gevaarlijk. En Utrecht kwam in de eerste minuut nog op 1-0quote:Op maandag 16 december 2013 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Romariooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Fijn. Zijn we daar bij WZV ook weer van verlost.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:10 schreef borisz het volgende:
Nog even en zijne Tonge Tongigheid Tong VXXX mag weer los.
die @schlijper? fotograaf die continu foto's maakt van wat hij ziet en die op twitter gooit. En aangezien hij in Amsterdam woont erg leuk voor Amsterdammersquote:
owquote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
die @schlijper? fotograaf die continu foto's maakt van wat hij ziet en die op twitter gooit. En aangezien hij in Amsterdam woont erg leuk voor AmsterdammersZag dat hij foto's heeft gemaakt voor ons externe blad dat wij maken, vandaar dat hij op ons kantoor rondliep.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef Againzender het volgende:
Vanavond was het kerstdiner op de school van Axel en Marc. Sfeervol natuurlijk, en de nodige ouders hadden zich weer uitgeleefd met eigen bedachte bijdragen voor het eten. Dus het zag (en rook!) er prachtig uit met die mengeling van voornamelijk Turkse, Surinaamse, Marokkaanse en typisch Nederlandse gerechten, met hier-en-daar een Aziatische uitstap.
Bijna 600 kinderen. Ontvangen werden we door het kerstkoor waar het kleine zusje van Axels grote vriend de show stal door te blijven dansen op de muziek, echt te schattig zo'n klein Surinaams meisje met vlechten
Axel was na afloop nogal stil en zei dat hij misschien teveel gegeten had, ben maar even met hem naar buiten gegaan: op de bovenverdieping had een klasgenoot van Marc al een trap vol gekotst. Axel wist te melden dat in ZIJN klas twee kinderen het wel tot de WC hadden gehaald
Vanavond nog een change, daar gaan we morgen mee verder. Drukke tijden!
Bij de burenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef rubbereend het volgende:
hoe heb je de twee weken overleefd tong?
Ik heb 120 smeekbeden van WZV-users ontvangen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:43 schreef rubbereend het volgende:
hoe heb je de twee weken overleefd tong?
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 120 smeekbeden van WZV-users ontvangen.
Best wel dooie boel daar.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 120 smeekbeden van WZV-users ontvangen.
Welke?quote:
Die van tong. Waar iedereen zichzelf veren in de reet stak door te stellen dat ze daar qua niveau zo ver boven ons stonden.quote:
Dat ene topic dat tong de afgelopen twee weken op WZV heeft geopend. Juist.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van tong. Waar iedereen zichzelf veren in de reet stak door te stellen dat ze daar qua niveau zo ver boven ons stonden.
tis geen FOK! hčquote:
Zit er al vanaf het begin. De SC was toen niet bij te houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Twee weken de tijd van z'n leven gehad en dan nu zeggen dat het een dooie boel daar is.
In ieder geval fijn dat je hier weer terecht kunt. Met je ik ben even pissen posts.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit er al vanaf het begin. De SC was toen niet bij te houden.
Nu post ik wat ik ga ontbijten en 8 uur later krijg je een nieuwe post dat ze dat ook hebben gedaan.
Verder moet alles centraal, en schieten ze in een stuip als iemand een topic opent.
Ik heb me daar ingehouden. Voor mijn feitjes heb ik een eigen topic op WZV.
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens, maar ze hebben ergens wel een punt hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
Maar qua niveau is iedereen een stuk beter dan hier, laat dat duidelijk zijn.
Ik mis SCH, Doc, Digger wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef GGMM het volgende:
Maar qua niveau is iedereen een stuk beter dan hier, laat dat duidelijk zijn.
Ja, ergens wel maar het slaat een beetje door.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens, maar ze hebben ergens wel een punt hoor.
Haha nee, SCH had nooit afzeikposts nodigquote:Op donderdag 19 december 2013 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis SCH, Doc, Digger wel.
Die hadden geen afzeikposts en afzeikusers nodig om zich beter te voelen en heulden niet.
Goede argumenten op wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef tong80 het volgende:
Da_Sandman weet niet wat het verschil is tussen het oneens zijn tussen vijandigheid en goede argumenten.
Zeik verder.
Ja, die gastjes zijn de aids van dit forum. Daar ben ik het volkomen met je mee eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Methodmich ook b.v. Nu regeert de SC-kliek.
Oh en dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha nee, SCH had nooit afzeikposts nodig.
en toch mis ik hem hierquote:Op donderdag 19 december 2013 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh en dat.
Wat een zuur figuur was dat af en toe zeg.
SCH was ook wel enorm vals hoor. Maar ik mocht hem welquote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef tong80 het volgende:
Da_Sandman weet niet wat het verschil is tussen het oneens zijn tussen vijandigheid en goede argumenten.
Zeik verder.
dat was vroeger ook hoor, niks anders dan pak hem beet 5 jaar geledenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:25 schreef tong80 het volgende:
GGMM hij sloot nooit iemand uit. Hij discussieerde fel. Dat mag toch ?
Tegenwoordig worden jonge users zoals ajacied422 en Tjacka belachelijk gemaakt terwijl ze geen kwaad bloed hebben.
Ach, lijnrecht tegenover elkaar... Ik heb wat moeite met jouw manier van posten en dat je bent gestopt met dingen te onthouden in 1990quote:Op donderdag 19 december 2013 12:25 schreef tong80 het volgende:
GGMM hij sloot nooit iemand uit. Hij discussieerde fel. Dat mag toch ?
Tegenwoordig worden jonge users zoals ajacied422 en Tjacka belachelijk gemaakt terwijl ze geen kwaad bloed hebben.
Daarom kreeg ik ook m'n ban. Ik liet me gaan door de heksenjacht.
Sandman en ik staan lijnrecht tegen elkaar over. Maar zou hem nooit uitschelden.
GVD, maak het nog onhandiger voor mij. 18:45 kon ik nog net met de kinderen mee-eten en dan sprinten naar de metro, en van metro naar Arena sprinten, dat gaat niet lukken. Die moeten maar vroeger naar bed danquote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
FOX krijgt volgend seizoen meer reclame-opbrengsten.
Aanvangstijden veranderen: Zaterdag 18:45 --> 18:30 en Zondag 16:30 --> 16:45
Ik zie erg weinig veranderen behalve de tijd...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
FOX krijgt volgend seizoen meer reclame-opbrengsten.
Aanvangstijden veranderen: Zaterdag 18:45 --> 18:30 en Zondag 16:30 --> 16:45
Sterkte met je vriend...quote:Op donderdag 19 december 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
Gaat slecht met m'n beste vriend jongens. Ken hem al meer dan 30 jaar. Woont hier 2 huizen vandaan. Belde me net. Chemo enzo wordt stopgezet. Heeft geen nut meer. Het is alleen nog maar afwachten zei ie. Kutziekte.
En playoffs Europees voetbal veranderen. We krijgen een plek minder. Al heeft dat niets met onze prestaties in Europa te maken. Verdeling Europese plekken 2015/2018 gingen ook op de schop.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie erg weinig veranderen behalve de tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |