In 2003 werden wij voor het laatst winter, vijf maanden later stonden we met de schaal in handenquote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Ajax winterkampioen, weten we tenminste dat zij niet de titel winnen![]()
Hoogmoed komt voor de valquote:Op zondag 22 december 2013 14:34 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2003 werden wij voor het laatst wereldkampioen, vijf maanden later stonden we met de schaal in handen.
En straks 16.45quote:Op zondag 22 december 2013 14:49 schreef Bos81 het volgende:
Even wat eten. Lang leve de 16.30 wedstrijden![]()
Geeft meer ruimte voor de TV. Anders moeten ze bij FOX haasten om beide duels op FOX Sports 1 uit te kunnen zenden.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Geeft meer ruimte voor de TV. Anders moeten ze bij FOX haasten om beide duels op FOX Sports 1 uit te kunnen zenden.
Nu kunnen ze rustig napraten en een reclameblok ertussen gooien.
Zo gaat zaterdag 18.45 naar 18.30.
en dan kunnen ze Ajax altijd genoeg blessuretijd geven om alsnog te winnenquote:Op zondag 22 december 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Geeft meer ruimte voor de TV. Anders moeten ze bij FOX haasten om beide duels op FOX Sports 1 uit te kunnen zenden.
Nu kunnen ze rustig napraten en een reclameblok ertussen gooien.
Zo gaat zaterdag 18.45 naar 18.30.
'Het waren 2 mooie minuten.'quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Againzender het volgende:
tering, ik zet eens een stream van Ajax op, leuk om Axel rustig te houden dacht ik. Het waren leuke laatste minuten
Weten ze bij PSV alles van.quote:
Of voor PSV half 8 op maandagavond.quote:
Terwijl die blessuretijd terecht is.quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan kunnen ze Ajax altijd genoeg blessuretijd geven om alsnog te winnen
Dat is wat voor nog een paar seizoenen later idd. Zou me niets verbazen. Voorlopig moeten er minimaal vier duels op de zaterdag en vier op de zondag gepland worden. Maar goed een maandagavond kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of voor PSV half 8 op maandagavond.
welk OS draai je?quote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het is bijna niet meer te doen. Een pagina laden duurt een minuut. Eens kijken of iemand iemand kent die iemand kent die iemand kan helpen.
10 jaar is ook wel oud voor een computer.
de maandag zou een prima oplossing zijn voor de EL ploegenquote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is wat voor nog een paar seizoenen later idd. Zou me niets verbazen. Voorlopig moeten er minimaal vier duels op de zaterdag en vier op de zondag gepland worden. Maar goed een maandagavond kan er ook nog wel bij.
Alleen.... bij een Europese week... wie is er geïnteresseerd in Zwolle - NAC op de maandagavond? Daar doe je niemand een plezier mee.
Alsof ik dat weet. Jack maakte hem altijd schoon voor me.quote:
je ziet bij het opstarten meestal welk OS je draait, maar 10 jaar is inderdaad wat oud, al zie ik gekkere dingenquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik dat weet. Jack maakte hem altijd schoon voor me.
En kut zeg dat bericht van je.
Iron Maiden nu.
bizarre dag van emotiesquote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef Againzender het volgende:
Rare dag vandaag. Roel hebben we vannacht twee keer onder de douche gezet omdat hij zich had onder gekotst. Bed drie keer verschoond.
Vervolgens om half 9 zwemles voor Marc, die door Roel vanaf 5 uur wakker was, in het Sloterparkbad maar ging prima verder.
's Middags een link gevonden per ongeluk naar een prima stream van Roda-Ajax, afloop is bekend.
En net belde mijn moeder dat de ex van mn zus gisteren dood is gevonden in z'n badkamer.
42 jaar.
Hartstilstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |