SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
f5?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef ulq het volgende:
Hij staat ook echt op precies dezelfde koers als 6 uur geleden toen ik voor het laatst gekeken heb[ afbeelding ]
Is dat niet die gast uit American Pie presents Book of Love?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef ulq het volgende:
Hij staat ook echt op precies dezelfde koers als 6 uur geleden toen ik voor het laatst gekeken heb[ afbeelding ]
Please elaborate.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef Zith het volgende:
het is voorbij jongens, de bitcoin show is over
Dijsselbloem kan m'n reet kussen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dijsselbloem heeft ervoor gezorgd met z'n belangrijke woorden
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dijsselbloem kan m'n reet kussen.
Als mensen hun spaargeld massaal in BitCoin hebben zitten hoeft Dijsselboem geen spaargeld af te pakken, die banken kunnen dan namelijk veilig omvallen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef ABombali het volgende:
Dijsselbloem is gewoon bang dat hij ons spaargeld misschien niet kan afpakken(cyprus) als het in bitcoins zit
Wat voor grafiek is dat dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:34 schreef roislecxe het volgende:
De 1minuut grafiek van LTC begint op die van PPC te lijken
Edit: op de normale grafiek van PPC dan, die is op die moment echt compleet niks.
Had hij daar argumenten voor?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Solidberg het volgende:
Hij zei dat we allemaal gefopt worden en dat bitcoin nu dood gaat
Vast niet. Maat het is vooral balen dat er een hoop vermogen in kan zitten wat niet te traceren is.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had hij daar argumenten voor?
Verwacht je dat nu echt?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hij was uiteraard erg enthousiast.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hold mijn fiat positie aangezien ik niet elk uur kan traden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef ulq het volgende:
Wow. Nog steeds niks gebeurd
Is zo'n extreme stilstand in het verleden een voorbode voor een crash of een stijging gebleken? Volgens mij heeft ie überhaupt nog niet zo lang stil gestaan sinds ie boven de 200$ is gekomen
Ik zit ook sinds vanmiddag in Fiat. Heb wel bitcoin paranoïd geïnstalleerd om er dit keer eens goed van te kunnen profiteren. Voor mijn gevoel zijn de grootste klappen steeds tussen drie en vier uur 's nachts geweest.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hold mijn fiat positie aangezien ik niet elk uur kan traden.
idem btcquote:Op donderdag 12 december 2013 20:27 schreef lf2 het volgende:
Sell order van ltc al 3 uur bezig. Op 30.90.
Hij staat stil. Niemand koopt. Niemand verkoopt.
Haten op fiatquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
op btc china gebeurt tenminste nog iets
volume is iets groter, gaat nog een beetje op en neer. misschien ook omdat die munt nix waard is dan lijkt t dat er meer gebeurt.quote:
Op BTCChina heeft de koers van vandaag procentueel nog minder gefluctueerd dan op btc-e.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
volume is iets groter, gaat nog een beetje op en neer. misschien ook omdat die munt nix waard is dan lijkt t dat er meer gebeurt.
Waar zie je dat? Dan komt het waarschijnlijk door de waarde van de yuan dat het lijkt alsof het meer fluctueert.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef ulq het volgende:
[..]
Op BTCChina heeft de koers van vandaag procentueel nog minder gefluctueerd dan op btc-e.
Met wat mine je?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
Net m'n 2e block DogeCoin gevonden![]()
Ben al 2 uur aan het minen, schiet niet echt op.
SEXcoinquote:
DogeCoinquote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
Net m'n 2e block DogeCoin gevonden![]()
Ben al 2 uur aan het minen, schiet niet echt op.
nopequote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef ABombali het volgende:
Doet cryptsy het bij jullie? Nu al erg lang een 502 bad gateway bij mij...:(
Ik kom weer even met een domme vraag tussendoor. Wat houdt een sellwall in?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef ulq het volgende:
UPDATE: de eerdergenoemde sellwall is verplaatst naar 847!!!
Da's een sellorder van een hoop coins op een bepaalde prijs.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom weer even met een domme vraag tussendoor. Wat houdt een sellwall in?
.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom weer even met een domme vraag tussendoor. Wat houdt een sellwall in?
.
Ik haat nietquote:Op donderdag 12 december 2013 20:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Haten op fiat
Ik werk voor Fiat![]()
[ afbeelding ]
多久是中国quote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef ulq het volgende:
Kent niet iemand hier een prominente Chinees die even een spannende uitspraak kan doen om zo de koers een beetje aan te zwengelen?
Als het om moederneukend veel coins/geld gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef doo. het volgende:
Vanaf wanneer wordt eigenlijk een hoeveelheid orders dikgedrukt? Such questions
Wat heb je met je andere rigs gedaan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb nog maar 2 rigs actief, 2x HD7970 en 3x HD7950.
3e rig staat uit, stroom viel iedere keer uitquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat heb je met je andere rigs gedaan?
Wat voor rig is het?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
3e rig staat uit, stroom viel iedere keer uit
Hmmzz daar haal je ook niet echt veel kh/s mee of wel?quote:
3x 433Khash/s.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hmmzz daar haal je ook niet echt veel kh/s mee of wel?
Eerlijk is eerlijk, ze hadden ook een tijdje registraties kunnen sluiten tot ze de boel op orde hadden.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt medelijden met Cryptsy. Mooie startup die niet had gerekend op zo'n grote toestroom en daardoor problemen ondervindt.
Hetzelfde dus als coinex, die ligt er ook enkele dagen uit. We heel handig vind ik daar de mining selectie, kan je gelijk minen en trade op dezelfde site en moet je niet telkens overzetten van de wallet naar de exchangequote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt medelijden met Cryptsy. Mooie startup die niet had gerekend op zo'n grote toestroom en daardoor problemen ondervindt.
Dat is waar inderdaad. Dat hadden ze beter kunnen managen. Toch kan ik het me wel voorstellen. In dit soort vallen zou ik (waarschijnlijk) zelf ook trappen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze hadden ook een tijdje registraties kunnen sluiten tot ze de boel op orde hadden.
Nu is er niemand meer die kan traden, lopen ze reputatieschade op en geld mis.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.google.com/tre(...)e=today%201-m&cmpt=q
Fake sell wals zie je all the time.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:14 schreef Bo.S het volgende:
whehehe wall is weggehaald net voor ie m zou raken, is iemand leuk spelletje aan het spelen
Wat is het nut ervan? Om prijs binnen bepaalde grenzen te houden?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fake sell wals zie je all the time.
Ja, zodat diegene (en zijn vriendjes) goedkoop kunnen inkopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef Bo.S het volgende:
[..]
Wat is het nut ervan? Om prijs binnen bepaalde grenzen te houden?
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:34 schreef pimpel1985 het volgende:
sell wall staat er nog steeds hoor en hij is echt
Watquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij hebt het iig tussen je oren zitten. En nu optjeften kerel, ben jou en je infantiele kleutergedrag wel zat.
Sinds je hier post ben je zielig en irritant bezig.quote:
Geen idee is maar de vraag of het morgen komt, ze hadden problemen met die andere coins...quote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef brombeer_ het volgende:
Quark stijgt![]()
Hoelaat komt hij morgen nou op die exchange?
Binnen 1 minuut na de pump moet je er al uit maakt niet uit dat er een target staat etc...of mogelijke winst. De pumps zijn vooral winstgevend voor degene die het organiserenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:06 schreef Byte_Me het volgende:
Lol, had een paar uur geleden NVC gekocht voor een of andere vage pump, maar dat werd helemaal niks, die was boorbij voordat ie begonnen was. Gelukkig was er vanavond nog een andere pump, ook NVC, mooi kunnen verkopen +5%
Niet dat het om veel ging, maar ik wilde eens meedoen met zo'n twitter pump
Volgens mij stond ie redelijk lang op 100 USDquote:Op donderdag 12 december 2013 23:02 schreef ulq het volgende:
Volgens mij is ie nog nooit een dag zo stabiel geweest als vandaag
(sinds ie +300USD is)
(sinds ie +300USD is)quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Solidberg het volgende:
Volgens mij stond ie redelijk lang op 100 USD
de tweede heb ik op de top verkocht, dus dat was perfect. Ik had al zo'n vermoeden dat het NVC zou worden, want die was kort voor de pump al aan het stijgenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Binnen 1 minuut na de pump moet je er al uit maakt niet uit dat er een target staat etc...of mogelijke winst. De pumps zijn vooral winstgevend voor degene die het organiseren
Dat heb ik het verleden meermaals gezien voor een crash. Een korte abrupte (kleine) stijging van ~50 USD.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:20 schreef tralalala het volgende:
Ik zie hem voor maandag echt niet naar de 900 stijgen, eerder naar de 700.
Je moet ons wel tippen hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de tweede heb ik op de top verkocht, dus dat was perfect. Ik had al zo'n vermoeden dat het NVC zou worden, want die was kort voor de pump al aan het stijgen
verkooporder (van 1e pump) weggehaald en op het juiste moment verkocht. Dat voornamelijk de organisatoren er beter van worden snap ik ook, die kopen laag, voor de pump, en verkopen tijdens de pump. Tenminste, zo zou ik het doen.
ja/neequote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
Zou LTC morgen ochtend meer waard zijn?
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
Zou LTC morgen ochtend meer waard zijn?
QRK is stiekem toch wel een beetje aan t stijgen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je moet ons wel tippen hoor.
Zit me hier te vervelen kijk alleen uit naar morgen quark. Zal wel net zo teleurstellend zijn.
was op IRC, zal de volgende keer linkje plaatsen. meedoen op eigen risicoquote:Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je moet ons wel tippen hoor.
Zit me hier te vervelen kijk alleen uit naar morgen quark. Zal wel net zo teleurstellend zijn.
Hoe veel heb je er en doen ze t goed?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Die slepen mij door deze saaie tradingsdagen heen
Vandaag voor 10 LTC gekocht op 0.00000051 gekocht, nu staan ze op 0.00000073quote:Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef Toto69 het volgende:
Hoe veel heb je er en doen ze t goed?
Helaas bij vorige panic sell 10.000 verkocht. Ik heb er nog 32.000 ongeveer.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
QRK is stiekem toch wel een beetje aan t stijgen.
Netjesquote:Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Vandaag voor 10 LTC gekocht op 0.00000051 gekocht, nu staan ze op 0.00000073
Ja op cryptsy, niet altijd de fijnste exchange om mee te werken.. maarja toch leuke winst voor vandaagquote:
Nice. Hoop dat ze doorstijgenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ja op cryptsy, niet altijd de fijnste exchange om mee te werken.. maarja toch leuke winst voor vandaag
dat ding gaat sowieso heel erg op en neer. vorig weekend was ie 8ct.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:32 schreef lf2 het volgende:
[..]
Helaas bij vorige panic sell 10.000 verkocht. Ik heb er nog 32.000 ongeveer.
Hoop minimaal 50% eruit te halen.
Bij 0.4 ga ik eruit.
Als het omlaag gaat bij 0.22 ben ik eruit
beetje twitter neuzen, verloop in de gaten houden. Fora doorneuzen. Tenminste zo doe ik het.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Byte_Me het volgende:
Hoe komen jullie daarbij, om voordat het explodeerd bv QRK te kopen?
Ik kom er altijd pas achter als het te laat is.
klopt. Bitcoin daarintegen ook niet. Daar heeft het mee te maken denk ik. Ook nog wachten op usd/wdcquote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
worldcoin heeft eigenlijk niet zoveel gedaan na dat ie op btc38 is gekomen
Rond 7, half 8?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:57 schreef ulq het volgende:
Hoe laat worden Chinezen meestal wakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:22 schreef doo. het volgende:
gaan we nou eindelijk weer eens een richting de 35?
Jezelf quotenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef roislecxe het volgende:
Nou, ik durf alles wel in LTC te laten staan ook, ben toch maar 2 uurtjes weg, kan het hooguit 4/10e zakken of stijgen
Beter tikt mijn sellorder aan voor t weekendquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:59 schreef roislecxe het volgende:
Was mn sellorder vergeten op 30.9
Jeej hij heeft em aangetikt.
Is goed, gaan we morgen samen op banenjacht!quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:26 schreef roislecxe het volgende:
Heb een klein deel ingekocht BTC en een klein deel LTC. Morgen zullen we wel zien.
En Lollertrolle, ik ga nu even een keer slapen
Haha zekerquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Is goed, gaan we morgen samen op banenjacht!
quote:kinitex: I've got a sneaking suspicion that the weekend dumpers are going to get burned this weekend
Ik ook, en zul je zien dat het heel het weekend stijgtquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:09 schreef WvdL het volgende:
[..]
Nu ben ik er eindelijk eens op voorbereid.. na 3x te laat in de fiat te zitten..
Dan moet ik mssn wel tot de conclusie komen dat daytraden niks voor mij is..quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook, en zul je zien dat het heel het weekend stijgt
Pool of solo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:18 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe belachelijk de coin en de "maker" van deze coin ook zijn, op dit moment mine ik "DogeCoin"![]()
Geen topic loopt zo hard als het topic van deze coin... Altijd gunstig voor adoptie door een exchange
https://bitcointalk.org/index.php?topic=361813.0
[ afbeelding ]
Vanavond maar even beginnen met minen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:18 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe belachelijk de coin en de "maker" van deze coin ook zijn, op dit moment mine ik "DogeCoin"![]()
Geen topic loopt zo hard als het topic van deze coin... Altijd gunstig voor adoptie door een exchange
https://bitcointalk.org/index.php?topic=361813.0
[ afbeelding ]
Het is mogelijk, maar je wilt niet met iedere PC minen imo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:24 schreef roislecxe het volgende:
Ben nu vroeg wakker, dus: even voor de duidelijkheid: Heb al een paar het een en ander zitten prutsen en ik weet het nog steeds niet zeker.
Kan ik met een normale PC, (geen idee wat voor kaarten erin zitten) minen? Desnoods hartstikke traag of wat, maar is het mogelijk? Of moet je er speciaal spul voor kopen?
Heb heel de dag de tijd om aan te klooien
http://doge.netcodepool.org/quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pool of solo?
Wil er wel een paar voor de grap eigenlijk.
Want...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is mogelijk, maar je wilt niet met iedere PC minen imo.
Op 1 onbekende exchange tot nu toe: https://coinedup.comquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:20 schreef Mender het volgende:
[..]
Vanavond maar even beginnen met minen.Deze staat dus nog niet op een exchange?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:33 schreef Maxbet het volgende:
En ook ik ben Dogecoin aan het minen, gewoon omdat het kan.
Dit soort coins mollen eigenlijk de markt voor bitcoin etcquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op 1 onbekende exchange tot nu toe: https://coinedup.com
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met mijn laptopik kan net aan rollercoaster tycoon draaien
En als je morgen een kaart van 300eu koopt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit ook te kijken om te minen, alleen als ik nu een kaart van ¤300,- koop, duurt het waarschijnlijk wel even voordat ik die terugverdiend heb.
Het is nog vroeg, even zoeken misschien heb je vandaag nog eentje in huisquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:25 schreef Faazz het volgende:
[..]
En als je morgen een kaart van 300eu koopt?
Zoek eerst uit wat voor GPU er in hangt. Kom anders ff in het mine topic kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:24 schreef roislecxe het volgende:
Ben nu vroeg wakker, dus: even voor de duidelijkheid: Heb al een paar het een en ander zitten prutsen en ik weet het nog steeds niet zeker.
Kan ik met een normale PC, (geen idee wat voor kaarten erin zitten) minen? Desnoods hartstikke traag of wat, maar is het mogelijk? Of moet je er speciaal spul voor kopen?
Heb heel de dag de tijd om aan te klooien
Mooie tijdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb deze nog liggen. Moet het ook wel mee lukken toch?
[ afbeelding ]
Naam? Type? Merk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb deze nog liggen. Moet het ook wel mee lukken toch?
[ afbeelding ]
Copy paste van Bitcointalk:quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:39 schreef lf2 het volgende:
Nou vooruit hoeveel dogcoins kan ik krijgen voor 0.2 btc
Is nog niet echt op een exchange. Behalve die MaGNeT hier postte, maar die ken ik verder niet.quote:1,000,000 DOGE / .14 BTC or LTC, DGC, SRC, ARG, MEC equivalent with BONUS
Magnet pumpt je zoals ik MILFen pump.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:39 schreef lf2 het volgende:
Nou vooruit hoeveel dogcoins kan ik krijgen voor 0.2 btc
Voor mij zijn het gewoon fun coins. Leuk voor de heb een een beetje te spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:41 schreef dimmak het volgende:
Is er toekomst voor die dogcoin dan? Anders laat ik m ff een weekend draaien.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:40 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Lijkt op een Voodoo3D van diamond?
troll is obvious..quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:44 schreef dimmak het volgende:
[..]was een grapje dan hopelijk. Die dingen komen uit 19christus.
haha ze zijn vrijwel waardeloos...quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Magnet pumpt je zoals ik MILFen pump.
Wat denkte zelluf?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:41 schreef dimmak het volgende:
Is er toekomst voor die dogcoin dan? Anders laat ik m ff een weekend draaien.
Dan is er vast wel wat winst uit te halen op de korte termijn. Of nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, maar als ze maar op een exchange komen..
misschien ben je al te laatquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, maar als ze maar op een exchange komen..
Nee doet het hier goed...quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij andere mensen ook bitcoinwisdom down?
Tja normaal morgen, maar who knows.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:06 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nee doet het hier goed...
hoe laat gaat meestal de shit een down trend aannemen ? het is keer in de middag gebeurd en een andere keer rond 17.00
Zou ik erg onlogisch vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:36 schreef Ranjit het volgende:
De 'weekenddip' heeft zich verplaatst naar doordeweeks. Dit weekend gaan we todamoooooooon!
neuh er komt geheid een daling, mensen die geen zin hebben in handel op za en zo zijn er meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Zou ik erg onlogisch vinden eigenlijk
Maar of dat nou iets zegt....
Vraag me ook af wie dit soms heeft...quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja. Tegen beter weten in zit je toch een beetje te wachten op een dip.
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:53 schreef lf2 het volgende:
[..]
neuh er komt geheid een daling, mensen die geen zin hebben in handel op za en zo zijn er meer dan genoeg.
De orderbook zit ook vol met mensen die op een hele lage prijs willen kopen he...als je goed kijkt zie je orders op 500 USD/550/600 daar staan flinke buy walls vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?
Buy orders
Total: 9625695.8 USD
Sell orders
Total: 7285.63 BTC
Er zitten beduidend meer mensen te wachten om BTC's te kopen dan andersom.
9625695/7285=1321
1321 zou volgens vraag en aanbod op ten duur de prijs worden. Dat is iets wat je uit deze gegevens zou kunnen concluderen.
Eeh gewoon op de hoofdpagina van BTC-e waar staat 'buy BTC' en 'sell BTC'?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:03 schreef Happel het volgende:
Volgende vraag van Happel. Op welke site kan je buy & sell orders plaatsen? Ik zie dat niet terug komen op BTC-e.
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:33 schreef Maxbet het volgende:
En ook ik ben Dogecoin aan het minen, gewoon omdat het kan.
GPU miners ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijk
Wut, wat is je hashrate?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijk
quote:Unconfirmed 46688.29237298
ik zit op 4Mhash, en als die postbode nou kwam met mn nieuwe voeding dan zou ik op 5 zittenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wut, wat is je hashrate?
Ik zit nu pas op
[..]
Edit: wel met 1/3 van mijn totale hashrate, maar dan nog.
Ja maar is het niet precies hetzelfde voor sell orders op 1200$?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
De orderbook zit ook vol met mensen die op een hele lage prijs willen kopen he...als je goed kijkt zie je orders op 500 USD/550/600 daar staan flinke buy walls vaak.
Behalve dat heb je ook vaak mensen die AL in BTC zitten en op lage vraagprijs hun resterende geld als buy order zetten puur om de orderbook vol te krijgen zodat mensen gaan kopen
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:05 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Eeh gewoon op de hoofdpagina van BTC-e waar staat 'buy BTC' en 'sell BTC'?
Oh, geen wonder dan. Ik heb er krap 500 khash tegenaan gegooid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
ik zit op 4Mhash, en als die postbode nou kwam met mn nieuwe voeding dan zou ik op 5 zitten
Wat zijn jouw active miners aan het doen nu? Dogo en...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wut, wat is je hashrate?
Ik zit nu pas op
[..]
Edit: wel met 1/3 van mijn totale hashrate, maar dan nog.
Je kunt gewoon bij je order een bedrag invullen..quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.
WDC en Dogequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wat zijn jouw active miners aan het doen nu? Dogo en...?
Nee je plaatst een order op een bepaalde prijs.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.
BTC, LTC, PPC en voorlopig WDC ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
En wat zijn je love coins ? (coins die je blijft houden en tot nu toe gemined hebt )
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee je plaatst een order op een bepaalde prijs.
Bijvoorbeeld je koopt 1 BTC voor 600USD.
Dan typ je gewoon in bij buy ''1'' BTC en ''600'' USD. Je order wordt dan pas uitgevoerd als er iemand bereid is zijn BTC voor dat bedrag te verkopen (oftewel wanneer de koers erg gedaald is).
Duidelijk. Merciquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij je order een bedrag invullen..
Zo makkelijk kan je dit niet stellen. De buy en sell orders zijn niet per se gelijk verspreid. Daarnaast heb ik in mijn hoofd ook een buy order, maar dit staat niet op de website. Toch kijk ik ook vaak naar mooie grafiekjes met de buy en sell walls.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?
Buy orders
Total: 9625695.8 USD
Sell orders
Total: 7285.63 BTC
Er zitten beduidend meer mensen te wachten om BTC's te kopen dan andersom.
9625695/7285=1321
1321 zou volgens vraag en aanbod op ten duur de prijs worden. Dat is iets wat je uit deze gegevens zou kunnen concluderen.
Ik snap uiteraard dat je het niet precies kan voorspellen. Maar ik denk wel dat een redelijke indicatie geeft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kan je dit niet stellen. De buy en sell orders zijn niet per se gelijk verspreid. Daarnaast heb ik in mijn hoofd ook een buy order, maar dit staat niet op de website. Toch kijk ik ook vaak naar mooie grafiekjes met de buy en sell walls.
Ik zou zeggen nu verkopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:20 schreef Tyr80 het volgende:
Ben ik de enige die z'n BTC naar de exchange gestuurd heeft en met een vinger op de sell knop zit?
Zou BTC dit weekend een keer NIET instorten?
Wat gaat de Indiase overheid beslissen?
Spannend man...
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:20 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik snap uiteraard dat je het niet precies kan voorspellen. Maar ik denk wel dat een redelijke indicatie geeft.
Wat jij zegt kan op precies dezelfde manier de andere kant op werken. Mensen die een sell order in hun hoofd hebben maar deze nog niet op de website.
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.
Hoezo precies niet? Wat jij zegt klopt, er zijn veel neppe buy en sell orders en er zijn mensen die wel een order gepland hebben maar die nog niet op de website hebben staan. Maar die twee fenomenen heffen elkaar dan toch uiteindelijk op? Lijkt me geen rede waarom er meer mensen hun geplande buy order NIET op de website zetten dan er mensen zijn die hun sell order niet op de website zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.
Ja maar die fake walls zouden elkaar dan toch min of meer moeten opheffen. Of heeft men er meer belang bij om een fake sell wall te zetten in vergelijking met een fake buy wall? Nee toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:25 schreef WvdL het volgende:
[..]
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar toch
Ja bijvoorbeeld en zo zitten er ook haken en ogen aan. Soms plaats ik een order en later denk ik van, ik pas 'm aan, het duurt te lang. Totaal niet rationeel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:25 schreef WvdL het volgende:
[..]
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |