quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:33 schreef Maxbet het volgende:
En ook ik ben Dogecoin aan het minen, gewoon omdat het kan.
Dit soort coins mollen eigenlijk de markt voor bitcoin etcquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op 1 onbekende exchange tot nu toe: https://coinedup.com
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met mijn laptopik kan net aan rollercoaster tycoon draaien
En als je morgen een kaart van 300eu koopt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit ook te kijken om te minen, alleen als ik nu een kaart van ¤300,- koop, duurt het waarschijnlijk wel even voordat ik die terugverdiend heb.
Het is nog vroeg, even zoeken misschien heb je vandaag nog eentje in huisquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:25 schreef Faazz het volgende:
[..]
En als je morgen een kaart van 300eu koopt?
Zoek eerst uit wat voor GPU er in hangt. Kom anders ff in het mine topic kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:24 schreef roislecxe het volgende:
Ben nu vroeg wakker, dus: even voor de duidelijkheid: Heb al een paar het een en ander zitten prutsen en ik weet het nog steeds niet zeker.
Kan ik met een normale PC, (geen idee wat voor kaarten erin zitten) minen? Desnoods hartstikke traag of wat, maar is het mogelijk? Of moet je er speciaal spul voor kopen?
Heb heel de dag de tijd om aan te klooien
Mooie tijdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb deze nog liggen. Moet het ook wel mee lukken toch?
[ afbeelding ]
Naam? Type? Merk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb deze nog liggen. Moet het ook wel mee lukken toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |