Zou ik erg onlogisch vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:36 schreef Ranjit het volgende:
De 'weekenddip' heeft zich verplaatst naar doordeweeks. Dit weekend gaan we todamoooooooon!
neuh er komt geheid een daling, mensen die geen zin hebben in handel op za en zo zijn er meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Zou ik erg onlogisch vinden eigenlijk
Maar of dat nou iets zegt....
Vraag me ook af wie dit soms heeft...quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja. Tegen beter weten in zit je toch een beetje te wachten op een dip.
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:53 schreef lf2 het volgende:
[..]
neuh er komt geheid een daling, mensen die geen zin hebben in handel op za en zo zijn er meer dan genoeg.
De orderbook zit ook vol met mensen die op een hele lage prijs willen kopen he...als je goed kijkt zie je orders op 500 USD/550/600 daar staan flinke buy walls vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?
Buy orders
Total: 9625695.8 USD
Sell orders
Total: 7285.63 BTC
Er zitten beduidend meer mensen te wachten om BTC's te kopen dan andersom.
9625695/7285=1321
1321 zou volgens vraag en aanbod op ten duur de prijs worden. Dat is iets wat je uit deze gegevens zou kunnen concluderen.
Eeh gewoon op de hoofdpagina van BTC-e waar staat 'buy BTC' en 'sell BTC'?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:03 schreef Happel het volgende:
Volgende vraag van Happel. Op welke site kan je buy & sell orders plaatsen? Ik zie dat niet terug komen op BTC-e.
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:33 schreef Maxbet het volgende:
En ook ik ben Dogecoin aan het minen, gewoon omdat het kan.
GPU miners ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijk
Wut, wat is je hashrate?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijk
quote:Unconfirmed 46688.29237298
ik zit op 4Mhash, en als die postbode nou kwam met mn nieuwe voeding dan zou ik op 5 zittenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wut, wat is je hashrate?
Ik zit nu pas op
[..]
Edit: wel met 1/3 van mijn totale hashrate, maar dan nog.
Ja maar is het niet precies hetzelfde voor sell orders op 1200$?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
De orderbook zit ook vol met mensen die op een hele lage prijs willen kopen he...als je goed kijkt zie je orders op 500 USD/550/600 daar staan flinke buy walls vaak.
Behalve dat heb je ook vaak mensen die AL in BTC zitten en op lage vraagprijs hun resterende geld als buy order zetten puur om de orderbook vol te krijgen zodat mensen gaan kopen
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:05 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Eeh gewoon op de hoofdpagina van BTC-e waar staat 'buy BTC' en 'sell BTC'?
Oh, geen wonder dan. Ik heb er krap 500 khash tegenaan gegooid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
ik zit op 4Mhash, en als die postbode nou kwam met mn nieuwe voeding dan zou ik op 5 zitten
Wat zijn jouw active miners aan het doen nu? Dogo en...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wut, wat is je hashrate?
Ik zit nu pas op
[..]
Edit: wel met 1/3 van mijn totale hashrate, maar dan nog.
Je kunt gewoon bij je order een bedrag invullen..quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.
WDC en Dogequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wat zijn jouw active miners aan het doen nu? Dogo en...?
Nee je plaatst een order op een bepaalde prijs.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.
BTC, LTC, PPC en voorlopig WDC ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
En wat zijn je love coins ? (coins die je blijft houden en tot nu toe gemined hebt )
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee je plaatst een order op een bepaalde prijs.
Bijvoorbeeld je koopt 1 BTC voor 600USD.
Dan typ je gewoon in bij buy ''1'' BTC en ''600'' USD. Je order wordt dan pas uitgevoerd als er iemand bereid is zijn BTC voor dat bedrag te verkopen (oftewel wanneer de koers erg gedaald is).
Duidelijk. Merciquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij je order een bedrag invullen..
Zo makkelijk kan je dit niet stellen. De buy en sell orders zijn niet per se gelijk verspreid. Daarnaast heb ik in mijn hoofd ook een buy order, maar dit staat niet op de website. Toch kijk ik ook vaak naar mooie grafiekjes met de buy en sell walls.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?
Buy orders
Total: 9625695.8 USD
Sell orders
Total: 7285.63 BTC
Er zitten beduidend meer mensen te wachten om BTC's te kopen dan andersom.
9625695/7285=1321
1321 zou volgens vraag en aanbod op ten duur de prijs worden. Dat is iets wat je uit deze gegevens zou kunnen concluderen.
Ik snap uiteraard dat je het niet precies kan voorspellen. Maar ik denk wel dat een redelijke indicatie geeft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kan je dit niet stellen. De buy en sell orders zijn niet per se gelijk verspreid. Daarnaast heb ik in mijn hoofd ook een buy order, maar dit staat niet op de website. Toch kijk ik ook vaak naar mooie grafiekjes met de buy en sell walls.
Ik zou zeggen nu verkopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:20 schreef Tyr80 het volgende:
Ben ik de enige die z'n BTC naar de exchange gestuurd heeft en met een vinger op de sell knop zit?
Zou BTC dit weekend een keer NIET instorten?
Wat gaat de Indiase overheid beslissen?
Spannend man...
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:20 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik snap uiteraard dat je het niet precies kan voorspellen. Maar ik denk wel dat een redelijke indicatie geeft.
Wat jij zegt kan op precies dezelfde manier de andere kant op werken. Mensen die een sell order in hun hoofd hebben maar deze nog niet op de website.
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.
Hoezo precies niet? Wat jij zegt klopt, er zijn veel neppe buy en sell orders en er zijn mensen die wel een order gepland hebben maar die nog niet op de website hebben staan. Maar die twee fenomenen heffen elkaar dan toch uiteindelijk op? Lijkt me geen rede waarom er meer mensen hun geplande buy order NIET op de website zetten dan er mensen zijn die hun sell order niet op de website zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.
Ja maar die fake walls zouden elkaar dan toch min of meer moeten opheffen. Of heeft men er meer belang bij om een fake sell wall te zetten in vergelijking met een fake buy wall? Nee toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:25 schreef WvdL het volgende:
[..]
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar toch
Ja bijvoorbeeld en zo zitten er ook haken en ogen aan. Soms plaats ik een order en later denk ik van, ik pas 'm aan, het duurt te lang. Totaal niet rationeel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:25 schreef WvdL het volgende:
[..]
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |