Zou ik erg onlogisch vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:36 schreef Ranjit het volgende:
De 'weekenddip' heeft zich verplaatst naar doordeweeks. Dit weekend gaan we todamoooooooon!
neuh er komt geheid een daling, mensen die geen zin hebben in handel op za en zo zijn er meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Zou ik erg onlogisch vinden eigenlijk
Maar of dat nou iets zegt....
Vraag me ook af wie dit soms heeft...quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja. Tegen beter weten in zit je toch een beetje te wachten op een dip.
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:53 schreef lf2 het volgende:
[..]
neuh er komt geheid een daling, mensen die geen zin hebben in handel op za en zo zijn er meer dan genoeg.
De orderbook zit ook vol met mensen die op een hele lage prijs willen kopen he...als je goed kijkt zie je orders op 500 USD/550/600 daar staan flinke buy walls vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?
Buy orders
Total: 9625695.8 USD
Sell orders
Total: 7285.63 BTC
Er zitten beduidend meer mensen te wachten om BTC's te kopen dan andersom.
9625695/7285=1321
1321 zou volgens vraag en aanbod op ten duur de prijs worden. Dat is iets wat je uit deze gegevens zou kunnen concluderen.
Eeh gewoon op de hoofdpagina van BTC-e waar staat 'buy BTC' en 'sell BTC'?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:03 schreef Happel het volgende:
Volgende vraag van Happel. Op welke site kan je buy & sell orders plaatsen? Ik zie dat niet terug komen op BTC-e.
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:33 schreef Maxbet het volgende:
En ook ik ben Dogecoin aan het minen, gewoon omdat het kan.
GPU miners ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijk
Wut, wat is je hashrate?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik hou ook van coins gewoon omdat het kan. Zojuist begonnen en nu al 32628 binnen in een paar minuten... voel je echt wel ff rijk
quote:Unconfirmed 46688.29237298
ik zit op 4Mhash, en als die postbode nou kwam met mn nieuwe voeding dan zou ik op 5 zittenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wut, wat is je hashrate?
Ik zit nu pas op
[..]
Edit: wel met 1/3 van mijn totale hashrate, maar dan nog.
Ja maar is het niet precies hetzelfde voor sell orders op 1200$?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
De orderbook zit ook vol met mensen die op een hele lage prijs willen kopen he...als je goed kijkt zie je orders op 500 USD/550/600 daar staan flinke buy walls vaak.
Behalve dat heb je ook vaak mensen die AL in BTC zitten en op lage vraagprijs hun resterende geld als buy order zetten puur om de orderbook vol te krijgen zodat mensen gaan kopen
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:05 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Eeh gewoon op de hoofdpagina van BTC-e waar staat 'buy BTC' en 'sell BTC'?
Oh, geen wonder dan. Ik heb er krap 500 khash tegenaan gegooid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
ik zit op 4Mhash, en als die postbode nou kwam met mn nieuwe voeding dan zou ik op 5 zitten
Wat zijn jouw active miners aan het doen nu? Dogo en...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wut, wat is je hashrate?
Ik zit nu pas op
[..]
Edit: wel met 1/3 van mijn totale hashrate, maar dan nog.
Je kunt gewoon bij je order een bedrag invullen..quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.
WDC en Dogequote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wat zijn jouw active miners aan het doen nu? Dogo en...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |