Nee je plaatst een order op een bepaalde prijs.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar heb het idee dat sommigen hier het doen door te zeggen dat er pas een order geplaatst mag worden op het moment dat de waarde van een coin een bepaalde value bereikt.
BTC, LTC, PPC en voorlopig WDC ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
En wat zijn je love coins ? (coins die je blijft houden en tot nu toe gemined hebt )
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee je plaatst een order op een bepaalde prijs.
Bijvoorbeeld je koopt 1 BTC voor 600USD.
Dan typ je gewoon in bij buy ''1'' BTC en ''600'' USD. Je order wordt dan pas uitgevoerd als er iemand bereid is zijn BTC voor dat bedrag te verkopen (oftewel wanneer de koers erg gedaald is).
Duidelijk. Merciquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij je order een bedrag invullen..
Zo makkelijk kan je dit niet stellen. De buy en sell orders zijn niet per se gelijk verspreid. Daarnaast heb ik in mijn hoofd ook een buy order, maar dit staat niet op de website. Toch kijk ik ook vaak naar mooie grafiekjes met de buy en sell walls.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dit gegeven dan verklaren?
Buy orders
Total: 9625695.8 USD
Sell orders
Total: 7285.63 BTC
Er zitten beduidend meer mensen te wachten om BTC's te kopen dan andersom.
9625695/7285=1321
1321 zou volgens vraag en aanbod op ten duur de prijs worden. Dat is iets wat je uit deze gegevens zou kunnen concluderen.
Ik snap uiteraard dat je het niet precies kan voorspellen. Maar ik denk wel dat een redelijke indicatie geeft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kan je dit niet stellen. De buy en sell orders zijn niet per se gelijk verspreid. Daarnaast heb ik in mijn hoofd ook een buy order, maar dit staat niet op de website. Toch kijk ik ook vaak naar mooie grafiekjes met de buy en sell walls.
Ik zou zeggen nu verkopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:20 schreef Tyr80 het volgende:
Ben ik de enige die z'n BTC naar de exchange gestuurd heeft en met een vinger op de sell knop zit?
Zou BTC dit weekend een keer NIET instorten?
Wat gaat de Indiase overheid beslissen?
Spannend man...
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:20 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik snap uiteraard dat je het niet precies kan voorspellen. Maar ik denk wel dat een redelijke indicatie geeft.
Wat jij zegt kan op precies dezelfde manier de andere kant op werken. Mensen die een sell order in hun hoofd hebben maar deze nog niet op de website.
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.
Hoezo precies niet? Wat jij zegt klopt, er zijn veel neppe buy en sell orders en er zijn mensen die wel een order gepland hebben maar die nog niet op de website hebben staan. Maar die twee fenomenen heffen elkaar dan toch uiteindelijk op? Lijkt me geen rede waarom er meer mensen hun geplande buy order NIET op de website zetten dan er mensen zijn die hun sell order niet op de website zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:22 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie, maar je zal nooit weten of de data die je hebt representatief is voor alle (potentiële) buy/sell orders.
Ja maar die fake walls zouden elkaar dan toch min of meer moeten opheffen. Of heeft men er meer belang bij om een fake sell wall te zetten in vergelijking met een fake buy wall? Nee toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:25 schreef WvdL het volgende:
[..]
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar toch
Ja bijvoorbeeld en zo zitten er ook haken en ogen aan. Soms plaats ik een order en later denk ik van, ik pas 'm aan, het duurt te lang. Totaal niet rationeel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:25 schreef WvdL het volgende:
[..]
En daarbij.. je weet ook niet wat de 'fake' walls zijn. Die zullen in volume wssnlijk niet zo heel veel zijn.. maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |