3e rig staat uit, stroom viel iedere keer uitquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat heb je met je andere rigs gedaan?
Wat voor rig is het?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
3e rig staat uit, stroom viel iedere keer uit
Hmmzz daar haal je ook niet echt veel kh/s mee of wel?quote:
3x 433Khash/s.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hmmzz daar haal je ook niet echt veel kh/s mee of wel?
Eerlijk is eerlijk, ze hadden ook een tijdje registraties kunnen sluiten tot ze de boel op orde hadden.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt medelijden met Cryptsy. Mooie startup die niet had gerekend op zo'n grote toestroom en daardoor problemen ondervindt.
Hetzelfde dus als coinex, die ligt er ook enkele dagen uit. We heel handig vind ik daar de mining selectie, kan je gelijk minen en trade op dezelfde site en moet je niet telkens overzetten van de wallet naar de exchangequote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt medelijden met Cryptsy. Mooie startup die niet had gerekend op zo'n grote toestroom en daardoor problemen ondervindt.
Dat is waar inderdaad. Dat hadden ze beter kunnen managen. Toch kan ik het me wel voorstellen. In dit soort vallen zou ik (waarschijnlijk) zelf ook trappen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze hadden ook een tijdje registraties kunnen sluiten tot ze de boel op orde hadden.
Nu is er niemand meer die kan traden, lopen ze reputatieschade op en geld mis.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.google.com/tre(...)e=today%201-m&cmpt=q
Fake sell wals zie je all the time.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:14 schreef Bo.S het volgende:
whehehe wall is weggehaald net voor ie m zou raken, is iemand leuk spelletje aan het spelen
Wat is het nut ervan? Om prijs binnen bepaalde grenzen te houden?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fake sell wals zie je all the time.
Ja, zodat diegene (en zijn vriendjes) goedkoop kunnen inkopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef Bo.S het volgende:
[..]
Wat is het nut ervan? Om prijs binnen bepaalde grenzen te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |