Hier wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Staat de banner er nou 2 keer in?
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..quote:
Kledingquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..Beddengoed of leuke kleding uitwassen
Leuke kleding. Tenzij je het bed deelt, dan zou ik beddengoed wassen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..Beddengoed of leuke kleding uitwassen
Wat heb je het snelst nodig?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen dankquote:
Ik heb deze, daar zit Live at The Paramount bij op DVD:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DrNick het volgende:
http://www.discogs.com/Nirvana-Live-At-Reading/release/2070548
quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leuke kleding. Tenzij je het bed deelt, dan zou ik beddengoed wassen.
*TTquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zie 't nu pas.
Dankjewel lulhannes
Hmm nou ik weet niet of ik nog een schone dekbed heb enzquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je het snelst nodig?
quote:
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou krijg ik nooit naamtopics. Misschien icoontje maar veranderen.
Doe het dan.quote:
Nopequote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo? Deadline niet gehaald?![]()
Bijna weekend inderdaad
Ik heb weinig gedaanWel m'n kamer beetje schoongemaakt en wat huiswerk gemaakt,
Oeh, linkjen naar jouw Discogsquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze, daar zit Live at The Paramount bij op DVD:
http://www.discogs.com/Nirvana-Nevermind/release/3130263
Ja, dat had ik met opzet gedaan. Gewoon. Omdat het kon.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Staat de banner er nou 2 keer in?
Oh oké, zo staat hij er weer in.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat had ik met opzet gedaan. Gewoon. Omdat het kon.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
Hoezo staat er twee keer een banner in de OP?
Soms heb ik dat ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NopeEn het ging wel lekker qua werk, tot rond 16:00, toen ging het voor geen meter meer.
Zulke dagen mis ikLekker lui zijn voor een dag
Oké.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel mij niet wat ik moet doen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh oké, zo staat hij er weer in.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
Hoezo staat er twee keer een banner in de OP?
quote:
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben veel groter dan brownie, ik snap niet waarom ik zo bang voor haar ben.
Waarom ben je dan bang?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien omdat ik stiekem verliefd op je ben.
Ja, en toen dacht ik dus nog dat het makkelijk ging lukken vandaag. Totdat ik dacht;quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ookBen je lekker aan het werk en opeens gaat alles fout.
Weekend toch?
Het is wel een even aantal, dus daar mats ik je al mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan, haal weg.
Aha daarom gaat alles fout, zo maak je je computer stuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en toen dacht ik dus nog dat het makkelijk ging lukken vandaag. Totdat ik dacht;
[ afbeelding ]
En jaWeekend
Maar dan heb ik het liefst nog een extra dagje weekend, ergens in het midden vand de week
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bang dat je mij niet leuk vindt. Bang om je teleur te stellen.
Maar 1 is de ultieme eenheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is wel een even aantal, dus daar mats ik je al mee.
Ooh, ik vroeg me al af waarom ik in de lucht zat te typen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aha daarom gaat alles fout, zo maak je je computer stuk.
Oehquote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is voor jou.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik vroeg me al af waarom ik in de lucht zat te typen.
Geakkie XDquote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik vroeg me al af waarom ik in de lucht zat te typen.
Lok hem nou nietquote:
Sorryquote:
Ik had dequote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had vroeger altijd 5 verschillende xD smileys op msn. En dan gebruikte ik ze ook nog eens allemaal alleen bij bepaalde soort zinnen. En dan moest ik wel de goede combinatie gebruiken. xd, xD, XD, Xd, XXD, Dx, DX.
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik had deal op msn, alleen ik had geen flauw idee waar die vandaan kwam.
Ik sprak alleen mensen aan die enkel hun naam daar hadden staanquote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Al die namen op MSNMet al die smileys en dingen en weet ik het
[ afbeelding ]
Mooi was dat..
COOL.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, dat was mijn msn naam ook!
Minesweeper, dammen etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking aangepaste smileys maken, spelletjes spelen met iedereenBejeweled
Oh.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh nee, het was [mijn naam] (L) Anisha laffjoe5ever
Ik dacht Rot op [naam]quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En haar naam was: Rot op Donnie.
Kekke tekens ^^quote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
ğğ[[ββφ]]4lιŦεʍε†εʍʍεƦ$ωα†εƦĝʍδεβƦαπδ†εβlu$$επjωzğ__
wat.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
ğğ[[ββφ]]4lιŦεʍε†εʍʍεƦ$ωα†εƦĝʍδεβƦαπδ†εβlu$$επjωzğ__
Niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo had ik m'n msnnaam vroeger.
quote:NEE DONNIE, NIET JOUW NUMMER
Te laat, ik dm je mijn nummer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Heeft iemand nog leuke nummers?
[..]
gelukkigquote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee sorry.
Het was gewoon 'Voornaam Achternaam || [insert random status]'.
Haha, dikke gesprekken alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pr0n bots? Nee sorry, nog nooit van dat fenomeen gehoord.
![]()
Dinges, van dinges.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Heeft iemand nog leuke nummers?
[..]
Mijn account is zelfs nog een keer gehackt door een pr0nbot.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn account is zelfs nog een keer gehackt door een pr0nbot.Waren een paar vrienden niet zo blij mee.
LOLWATquote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn account is zelfs nog een keer gehackt door een pr0nbot.Waren een paar vrienden niet zo blij mee.
''Ja, dat was een bot!!!''quote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Die zagen mij opeens in het Engels hele rare verzoekjes sturen.
Uhu.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''Ja, dat was een bot!!!''
geloofwaardig ook![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan iemand mij in de ONZ groepswhatsapp zetten?
Was goed feestjequote:
Geen probleem. Ik snap dat niet iedereen zo'n geweldig fijne muziek smaak kan hebben als ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Jullie hebben door dat niemand klikt? Ik klik alleen op de linkjes van LB (sorry Surge
![]()
)
Ik hoop dat LB klikt op mijn link, want dat is echt een lekker nummer. Moet je hem wel van begin tot eind luisteren.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Jullie hebben door dat niemand klikt? Ik klik alleen op de linkjes van LB (sorry Surge
![]()
)
Sorry maat, ik beloof vanaf nu op elk linkje van jou te klikkenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik snap dat niet iedereen zo'n geweldig fijne muziek smaak kan hebben als ik.
Fopje wellicht.
Ik klik sowieso op jouw linksquote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoop dat LB klikt op mijn link, want dat is echt een lekker nummer. Moet je hem wel van begin tot eind luisteren.
Youth vond ik beetje saaiquote:
Knappe ventquote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
Omg omg omg, Matt Bomer speelt Bryce Larkin in Chuck, merk het nu pas.
Twee uur terug nogquote:Op woensdag 11 december 2013 22:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad, wanneer draai je weer?
Chuck vond ik echt een bazenserie toen ik 14 wasquote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
Omg omg omg, Matt Bomer speelt Bryce Larkin in Chuck, merk het nu pas.
Zei dat danquote:
quote:From behind the edge of the windowsill,
There appeared the delicate hand of a child.
His face was flush and timid.
He stared at the captain through frightened eyes.
Ok, ik ga even wat referral linkjes zoeken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sorry maat, ik beloof vanaf nu op elk linkje van jou te klikken
quote:I'm trying to find my way home.
I'm sorry
And I miss you.
I miss you.
I've grown taller now.
I want the police to be notified.
I'll make it up to you,
I swear, I'll make it up to you.
I miss you.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ben dat homofoob gedrag van jou echt spuugzat.
Meh.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
Zou die zwager van Chuck trouwens ook keihard raken.
Post-rockquote:Op woensdag 11 december 2013 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
Fucking hell man, bijna 2 minuten intro.
Jezus, lijkt wel alsof ze iets moeten introducerenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
Fucking hell man, bijna 2 minuten intro.
Mensen die introduceren.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, lijkt wel alsof ze iets moeten introduceren
Ja daar heb ik dus niks mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, lijkt wel alsof ze iets moeten introduceren
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welk nummer? (ik mis het weer)
Oooooooh Slintquote:
Dat is het, emotie, climax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die introduceren.Hoe durven ze!
Beter trappen ze je gewoon gelijk het diepe in.
Volgende keer prop ik mijn e-pener in je e-bakkes.quote:
OK GO is tof, jaquote:
Deze hele playlistquote:
Toen ik dat voor het eerst hoorde stonden er maar een paar nummers op YouTube volgens mij, ik dacht dit móét ik delen.quote:
Ik heb gekliktquote:
Dat is de charme, het komt van een casettebandjequote:
Jullie zijn ook nog geen vrinden he vrind.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nog geen vrinden he vrind.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
Even pleisters in m'n oren proppen, brb.
Wat ik zo snel hoor doet me denken aan A Day To Remember, had mijn vader een keer een album van gewonnen. Toen zegt ie 'is meer jouw ding'quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb 1 keer geklikt op Surge's links en nu durf ik het niet meer.
Ik durf nu ook niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb 1 keer geklikt op Surge's links en toen durfde ik het niet meer.
Noh, hoezo?!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb 1 keer geklikt op Surge's links en toen durfde ik het niet meer.
Ah, hun ''oude'' werk is wel tofquote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik zo snel hoor doet me denken aan A Day To Remember, had mijn vader een keer een album van gewonnen. Toen zegt ie 'is meer jouw ding'Mocht ik hem hebben.
Ik vind dit wel een lekker nummer:
Engquote:
Je bent geen loser.quote:
Ik ken alleen dit album en heb het niet zo vaak geluisterd. Paar keer denk.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, hun ''oude'' werk is wel tof
Nieuwe vind ik een beetje, meh.
Dan mag datquote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit album en heb het niet zo vaak geluisterd. Paar keer denk.
[ afbeelding ]
Ik mag sowieso alles!quote:
Fapje.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Waar is Fopje als je hem nodig hebt?!
Mehquote:
Orly? Plz. Overval een bank en breng mij the monehz plzquote:
Ik heb Cosmic Egg op vinylquote:
DIT IS ONMOGELIJK.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
DIT IS ONMOGELIJK.
BEN JIJ WEL EEN MENS?!
Ik heb het gezienquote:
Welnee, jij bent het rare broertje waar we van houden. Lichaamsgeur, kledingsmaak, levensstijl terzijde.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Het is officieel. Ik ben verstoten.
LittleBrownie, aangenaamquote:
Een boterham.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Een zwart schaap. Wie of wat ben jij?
Ik ben speciaal!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, jij bent het rare broertje waar we van houden. Lichaamsgeur, kledingsmaak, levensstijl terzijde.
Kijk deze baas hosselenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben Donnie en vind jou leuk.
quote:
Jij ook.quote:
Fauxje, wat is er?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Faux. het volgende:
11/12/13 is nog net een tintje slechter geworden
ik voel me net iemand die naar een pretpark ging en heel enthousiast was maar het blijkt te regenen en te onweren en oh ja alle achtbanen zijn kapot
Ik vind negerzoen wat dat betreft een gekker woord.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Myraela het volgende:
Vinden jullie boterham ook een raar woord. Ik bedoel, er zit geen boter in en geen ham.
Nooit gehad dat er een neger in je zoen zat?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind negerzoen wat dat betreft een gekker woord.
Ah, daar ben ik niet zo van.quote:
Goed punt, ik bel Morgan!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Myraela het volgende:
Vinden jullie boterham ook een raar woord. Ik bedoel, er zit geen boter in en geen ham.
Wat is loos?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Faux. het volgende:
ik voel me net iemand die naar een pretpark ging en heel enthousiast was maar het blijkt te regenen en te onweren en oh ja alle achtbanen zijn kapot
Gelieve niet mijn foto te posten.quote:
Awwquote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Faux. het volgende:
Soms zit er wel ham op hoor. Ik verkiez echter wel brood zonder boter.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Myraela het volgende:
Dankjequote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ontken enige betrokkenheid met bovengenoemde feiten.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelieve niet mijn foto te posten.
Edit dus.
quote:
Nee, nooit.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit gehad dat er een neger in je zoen zat?
Als die warm is en de boter een beetje smelt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik niet zo van.
Dat geluid als je daar boter op smeert...
* Lt.Surge rilt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die warm is en de boter een beetje smelt.Een zacht kraakje terwijl je het doorbijt en je mondsappen met de roomboter en kruimels vermengen tot een prakkie.
Instant boner dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die warm is en de boter een beetje smelt.Een zacht kraakje terwijl je het doorbijt en je mondsappen met de roomboter en kruimels vermengen tot een prakkie.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh.
Oh.
Note to self: nooit meer contact leggen met Lt.Surge
Jij kocht zeker de goedkope.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, nooit.Zullen wel zeldzaam zijn
Your musical compatibility with Jurrietha1 is LOWquote:
Oh, ik heb ook wel eens een ban gehad, maar geen week.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar kreeg ik een weekban voor
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat laatste nummer vond ik wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |