Hier wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Staat de banner er nou 2 keer in?
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..quote:
Kledingquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..Beddengoed of leuke kleding uitwassen
Leuke kleding. Tenzij je het bed deelt, dan zou ik beddengoed wassen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..Beddengoed of leuke kleding uitwassen
Wat heb je het snelst nodig?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen dankquote:
Ik heb deze, daar zit Live at The Paramount bij op DVD:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DrNick het volgende:
http://www.discogs.com/Nirvana-Live-At-Reading/release/2070548
quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leuke kleding. Tenzij je het bed deelt, dan zou ik beddengoed wassen.
*TTquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zie 't nu pas.
Dankjewel lulhannes
Hmm nou ik weet niet of ik nog een schone dekbed heb enzquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je het snelst nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |