WAAR WOON JIJ SWA?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijna nooit mist hier. Wel de meeste zonuren in Nederland! En minste regen!
quote:
quote:
Ja man altijd je weet toch.quote:
Delly! G!quote:
Hallelujah!quote:
lig je de hele dag in bed ?quote:
Delft? Delfzijl? Delden? Deldenerbroek? Delfgauw? Delfstrahuizen? Delwijnen? Den Dolder?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
lig je de hele dag in bed ?
Delwijnenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Delft? Delfzijl? Delden? Deldenerbroek? Delfgauw? Delfstrahuizen? Delwijnen? Den Dolder?
WAT BEDOEL JIJ?
Geen school dan ?quote:
De plaats met de langste gietijzeren toren van Europa!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Delft? Delfzijl? Delden? Deldenerbroek? Delfgauw? Delfstrahuizen? Delwijnen? Den Dolder?
WAT BEDOEL JIJ?
PRECIES!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
Eckte bazen zijn die hbo dropouts jeweettoggggg
Huisduinen?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De plaats met de langste gietijzeren toren van Europa!
[ afbeelding ]
Yessirquote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
Eckte bazen zijn die hbo dropouts jeweettoggggg
quote:
Nopequote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geen school dan ?
Rot nou eens op met je emogifquote:
Maar wel vreemd dat ik Den Dolder als optie zei (vond het al helemaal slim van me dat ik dat kon verbasteren tot Delly), maar niet Den Helderquote:
Dan mag hetquote:
Sorry, was niet lullig bedoeldquote:Op woensdag 11 december 2013 16:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rot nou eens op met je emogif
En Doesburg heeft een straat die Den Helder heet: http://goo.gl/maps/Nf5Wequote:Op woensdag 11 december 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar wel vreemd dat ik Den Dolder als optie zei (vond het al helemaal slim van me dat ik dat kon verbasteren tot Delly), maar niet Den Helder
Dat krijg je niet dat heb jequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat krijg je niet dat heb je
Soms kun je het ook kopen van vreemde mannetjes achter het station.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat krijg je niet dat heb je
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms kun je het ook kopen van vreemde mannetjes achter het station.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of de trein
[ afbeelding ]
Swag is aan
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms kun je het ook kopen van vreemde mannetjes achter het station.
Neequote:
Hij geeft ons vaak gewoon die aardappelen als we er niet zijn (legt hij ze in de tuin) en dan betalen we zaterdags op de marktquote:
Hier leggen ze altijd lijken in de tuin.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij geeft ons vaak gewoon die aardappelen als we er niet zijn (legt hij ze in de tuin) en dan betalen we zaterdags op de marktDat kan nog gewoon in Den Helder mensen!
In welk jaar leef jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij geeft ons vaak gewoon die aardappelen als we er niet zijn (legt hij ze in de tuin) en dan betalen we zaterdags op de marktDat kan nog gewoon in Den Helder mensen!
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hier leggen ze altijd lijken in de tuin.
Betalen hoeven we niet eens.
Dat kan nog gewoon in Enschede mensen!
[..]
Deze jaar.quote:
Vanavond pasquote:
[..]
Toevallig welquote:
quote:
Ja.quote:
Ik speelde altijd met Lego.quote:
Ohquote:
Waarmee?quote:
quote:
welke kleur ?quote:
*surprise toysquote:
Ik dacht rozequote:
Monoquote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boyHij snapt mijn swag
Big Brownie Mad. Big Brownie Supah Mad!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Huh whut. M'n zus beschuldigt me net dat ik op d'r Facebook ben geweest. Is ze nu boos op me
Had je niet op haar facebook moeten gaan, laffe daad.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Huh whut. M'n zus beschuldigt me net dat ik op d'r Facebook ben geweest. Is ze nu boos op me
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Big Brownie Mad. Big Brownie Supah Mad!
Heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 11 december 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Had je niet op haar facebook moeten gaan, laffe daad.
Prachtig!quote:
Oh, zeg dat er dan bij.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaanHeb daar niets te zoeken
Je wilde BBQ testen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaanHeb daar niets te zoeken
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boyHij snapt mijn swag
Mijn no-shave periode begint nuquote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prachtig!
Mijn baard is een eigen leven begonnen, maar mijn snorremans blijft angstvallig stil.
Ze gelooft me nietquote:
Die is hier enkele maanden geleden al begonnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mijn no-shave periode begint nu
Over een week al 4 maanden niet geschoren!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prachtig!
Mijn baard is een eigen leven begonnen, maar mijn snorremans blijft angstvallig stil.
Dank, dank.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die is hier enkele maanden geleden al begonnen.
Welkom brah.
quote:
gewoon alle e's vervangen door een 3 e.dquote:Op woensdag 11 december 2013 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
Er is een zekere user in US die zich errug apart gedraagt. Ik zal z'n naam maar niet noemen #anti-sherlock
Facebook.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is oké, onze vriendschap vervolgt in Cognito. (huehuehue)quote:Op woensdag 11 december 2013 16:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer toevoegen.
Gaat er toch om wat ik zelf wilquote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Weet niet waar Mono van houdt
Ah zo, was er iemand bij of was het een een-man-show?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja goed, ik ben net lekker gekomen.
Op het toilet van de baas... een-man-showquote:Op woensdag 11 december 2013 16:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah zo, was er iemand bij of was het een een-man-show?
Baarden zijn tof.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat er toch om wat ik zelf wilIk hoef geen baard hoor
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
3 weken vakantie vanaf gisteren, fantastisch dus. Straks naar shisha lounge.
Ik heb een te hoog gemiddelde op dit accountquote:Op woensdag 11 december 2013 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word er wel 3-ig van.
Went welquote:Op woensdag 11 december 2013 16:56 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
ik wil ook vakantie.. shisha lounges zijn wel tof alleen de tabak stinkt
bazen katquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Woot. 4 nieuwe Full-Art kaarten erbij en een Gold Star
quote:
nicequote:Op woensdag 11 december 2013 17:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
P.s niet de gold star maar toch
#jekanzienwaarhetgeldzitquote:
Arme jijquote:
quote:
chill toch beetje thuis leren 420 blaze it fok!en PlayStationen enzoquote:Op woensdag 11 december 2013 18:21 schreef Rezania het volgende:
Volgende college calculus is pas over een maand.
Volgende week een groot tentamen.
quote:
Ach, het zijn gelukkig maar 400 pagina's of zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
chill toch beetje thuis leren 420 blaze it fok!en PlayStationen enzo
ah valt meequote:Op woensdag 11 december 2013 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, het zijn gelukkig maar 400 pagina's of zo.
valt mee had laatst 650quote:Op woensdag 11 december 2013 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, het zijn gelukkig maar 400 pagina's of zo.
Blij zijn met een 5,5.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
valt mee had laatst 650
5.5 gehaald 8)
Nieuwe hit van André van Duin ft. Zanger Rinus.quote:
Would buy.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nieuwe hit van André van Duin ft. Zanger Rinus.
Hoihiquote:
Nopequote:
Jaquote:
pics.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik wel!
Een van m'n klasgenoten overweegt te stoppen met de opleiding, nu zit ze mij om advies te vragen. huehuehue
het ging er toh om dat ik het had gehaaldquote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blij zijn met een 5,5.Wat voor vak eigenlijk?
bazenmentaliteit ditquote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
het ging er toh om dat ik het had gehaald
sarcasme?quote:
Ligt aan het vak.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
het ging er toh om dat ik het had gehaald
Voor zeven uur je bed uit zijn op een doordeweekse dag.quote:
Oh lieve Rez toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor zeven uur je bed uit zijn op een doordeweekse dag.
organisatie kundequote:
niet geleerd anders had ik een 10 hoorquote:
True, maar BR is gewoon tofquote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Japanse shit word ik altijd angstig van. Paranoia en shit.
En sjef dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens heb ik een schijthekel aan mensen die me 'chef' noemen
Dan rijden de bussen nog sneller weg als die dat doet.quote:
Je kan ook gewoon niet bestellen en normaal eten hè.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
Maar daar ben ik dan pas om 19:30, en dan heb ik nog maar een half uur om te bestellen / eten.
Je gebruikt dequote:
Dan verliest hij zijn kracht!quote:
Idemquote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet echt m'n rijbewijs gaan halen, dit kan echt niet langer zo.
Oh?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet bestellen en normaal eten hè.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
Mèh. Zo maar naar huis. Deadline weer niet gehaald, yay.
* smegmanus jaloers isquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
Zie mij een lang weekend hebben, zie mij shinen.
Ook de eerste keer dit jaarquote:
Zwarten als jij en ik krijgen geen vakantie.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, wat die blauwe boven mij zegt.
Je bent zelf vakantie.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zwarten als jij en ik krijgen geen vakantie.
Racisme zeg ik je!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zwarten als jij en ik krijgen geen vakantie.
aleen me swag shintquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
Zie mij een lang weekend hebben, zie mij shinen.
Ik zat laatst in de bus, en toen kwam er een grote horde brugpiepers binnen. Ik heb tijdens die rit meer duckfaces en swagtaal gehoord dan op het internet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
_ Staat hier een meisje foto 's te maken van hoe d'r vriendje een joint rolt.
Vet stoer.
alen joints rollen, jwzquote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze broeder weet hoe die shizzle rolt toch mang?
Je...je was buiten?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de bus, en toen kwam er een grote horde brugpiepers binnen. Ik heb tijdens die rit meer duckfaces en swagtaal gehoord dan op het internet.
Nee, ik was in een openbare binnen op wielen.quote:
Triest gewoonquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
_ Staat hier een meisje foto 's te maken van hoe d'r vriendje een joint rolt.
Vet stoer.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik was in een openbare binnen op wielen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Picca van je jointje op insta gooien. High life G
Ik zou zo zitten van: ik moet een proef voorbereiden i.p.v. wtf zitten.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
Ik moet een proef voor morgen voorbereiden, maar ik zit hier echt zo van wtf.![]()
Ik daarentegen zou gewoon op een stoel of bank zitten.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou zo zitten van: ik moet een proef voorbereiden i.p.v. wtf zitten.
Nigga WAT emogif je me vriend?quote:
piquote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nigga WAT emogif je me vriend?
Pi jou ookquote:
πquote:
Hoofdletter/kleine letter! Ik kan Grieks lezen en uitspreken, leuk hoor. Weet ik nog niet wat er staat.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aag_ook_trouwen.html
Die eerste comment![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Topickapen zou moeten worden toegestaan in deze sc
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Topickapen zou moeten worden toegestaan in deze sc
Taylor Swift is leuker.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
Die vrouw heeft een geile stem, grgr.
Die heeft meer albums verkocht dan Eminem, het is niet eerlijk.quote:
Ik krijg een stijfje van haar.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Taylor Swift, lekker janken, hoeza.
Ja, nu komt Eminem om van de honger.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heeft meer albums verkocht dan Eminem, het is niet eerlijk.
Da's knap, meestal giet ik de kolom namelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef DrNick het volgende:
Oh, we gingen vandaag naar Agilent, zo'n bedrijf dat chromatografiekolommen maakt enzo. Dat proces heet "trekken", en de man legde uit dat ze "6 tot 12 kilometer per dag trekken". Ik moest lachen
Welkom terugquote:
Eerder dan de vorige keerquote:
O.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's knap, meestal giet ik de kolom namelijk.
quote:
Joah, opzichquote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Eerder dan de vorige keer
Hoe was je dag?quote:
Goedquote:
quote:
Hoezo? Deadline niet gehaald?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GoedTotdat het 4 uur was, toen ging alles weer kut.
Maar het is weer bijna weekend, dat scheelt.
En die van jou?
Had ik ook gedaan hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef DrNick het volgende:
Oh, we gingen vandaag naar Agilent, zo'n bedrijf dat chromatografiekolommen maakt enzo. Dat proces heet "trekken", en de man legde uit dat ze "6 tot 12 kilometer per dag trekken". Ik moest lachen
Hoi hoiquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moest lachen toen m'n golfinstructeur zei dat hij blaren op z'n handjes kreeg omdat hij de hele dag ballen slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |