quote:Op woensdag 11 december 2013 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
Mèh. Zo maar naar huis. Deadline weer niet gehaald, yay.
* smegmanus jaloers isquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
Zie mij een lang weekend hebben, zie mij shinen.
Ook de eerste keer dit jaarquote:
Zwarten als jij en ik krijgen geen vakantie.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, wat die blauwe boven mij zegt.
Je bent zelf vakantie.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zwarten als jij en ik krijgen geen vakantie.
Racisme zeg ik je!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zwarten als jij en ik krijgen geen vakantie.
aleen me swag shintquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
Zie mij een lang weekend hebben, zie mij shinen.
Ik zat laatst in de bus, en toen kwam er een grote horde brugpiepers binnen. Ik heb tijdens die rit meer duckfaces en swagtaal gehoord dan op het internet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
_ Staat hier een meisje foto 's te maken van hoe d'r vriendje een joint rolt.
Vet stoer.
alen joints rollen, jwzquote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze broeder weet hoe die shizzle rolt toch mang?
Je...je was buiten?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de bus, en toen kwam er een grote horde brugpiepers binnen. Ik heb tijdens die rit meer duckfaces en swagtaal gehoord dan op het internet.
Nee, ik was in een openbare binnen op wielen.quote:
Triest gewoonquote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
_ Staat hier een meisje foto 's te maken van hoe d'r vriendje een joint rolt.
Vet stoer.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik was in een openbare binnen op wielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |