WAAR WOON JIJ SWA?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijna nooit mist hier. Wel de meeste zonuren in Nederland! En minste regen!
quote:
quote:
Ja man altijd je weet toch.quote:
Delly! G!quote:
Hallelujah!quote:
lig je de hele dag in bed ?quote:
Delft? Delfzijl? Delden? Deldenerbroek? Delfgauw? Delfstrahuizen? Delwijnen? Den Dolder?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
lig je de hele dag in bed ?
Delwijnenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Delft? Delfzijl? Delden? Deldenerbroek? Delfgauw? Delfstrahuizen? Delwijnen? Den Dolder?
WAT BEDOEL JIJ?
Geen school dan ?quote:
De plaats met de langste gietijzeren toren van Europa!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Delft? Delfzijl? Delden? Deldenerbroek? Delfgauw? Delfstrahuizen? Delwijnen? Den Dolder?
WAT BEDOEL JIJ?
PRECIES!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
Eckte bazen zijn die hbo dropouts jeweettoggggg
Huisduinen?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De plaats met de langste gietijzeren toren van Europa!
[ afbeelding ]
Yessirquote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
Eckte bazen zijn die hbo dropouts jeweettoggggg
quote:
Nopequote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geen school dan ?
Rot nou eens op met je emogifquote:
Maar wel vreemd dat ik Den Dolder als optie zei (vond het al helemaal slim van me dat ik dat kon verbasteren tot Delly), maar niet Den Helderquote:
Dan mag hetquote:
Sorry, was niet lullig bedoeldquote:Op woensdag 11 december 2013 16:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rot nou eens op met je emogif
En Doesburg heeft een straat die Den Helder heet: http://goo.gl/maps/Nf5Wequote:Op woensdag 11 december 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar wel vreemd dat ik Den Dolder als optie zei (vond het al helemaal slim van me dat ik dat kon verbasteren tot Delly), maar niet Den Helder
Dat krijg je niet dat heb jequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat krijg je niet dat heb je
Soms kun je het ook kopen van vreemde mannetjes achter het station.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat krijg je niet dat heb je
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms kun je het ook kopen van vreemde mannetjes achter het station.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of de trein
[ afbeelding ]
Swag is aan
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms kun je het ook kopen van vreemde mannetjes achter het station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |