Oh, zeg dat er dan bij.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaanHeb daar niets te zoeken
Je wilde BBQ testen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaanHeb daar niets te zoeken
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boyHij snapt mijn swag
Mijn no-shave periode begint nuquote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prachtig!
Mijn baard is een eigen leven begonnen, maar mijn snorremans blijft angstvallig stil.
Ze gelooft me nietquote:
Die is hier enkele maanden geleden al begonnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mijn no-shave periode begint nu
Over een week al 4 maanden niet geschoren!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prachtig!
Mijn baard is een eigen leven begonnen, maar mijn snorremans blijft angstvallig stil.
Dank, dank.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die is hier enkele maanden geleden al begonnen.
Welkom brah.
quote:
gewoon alle e's vervangen door een 3 e.dquote:Op woensdag 11 december 2013 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
Er is een zekere user in US die zich errug apart gedraagt. Ik zal z'n naam maar niet noemen #anti-sherlock
Facebook.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Huh whut. M'n zus beschuldigt me net dat ik op d'r Facebook ben geweest. Is ze nu boos op me
Het is oké, onze vriendschap vervolgt in Cognito. (huehuehue)quote:Op woensdag 11 december 2013 16:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer toevoegen.
Gaat er toch om wat ik zelf wilquote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Weet niet waar Mono van houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |