Hij geeft ons vaak gewoon die aardappelen als we er niet zijn (legt hij ze in de tuin) en dan betalen we zaterdags op de marktquote:
Hier leggen ze altijd lijken in de tuin.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij geeft ons vaak gewoon die aardappelen als we er niet zijn (legt hij ze in de tuin) en dan betalen we zaterdags op de marktDat kan nog gewoon in Den Helder mensen!
In welk jaar leef jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij geeft ons vaak gewoon die aardappelen als we er niet zijn (legt hij ze in de tuin) en dan betalen we zaterdags op de marktDat kan nog gewoon in Den Helder mensen!
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hier leggen ze altijd lijken in de tuin.
Betalen hoeven we niet eens.
Dat kan nog gewoon in Enschede mensen!
[..]
Deze jaar.quote:
Vanavond pasquote:
[..]
Toevallig welquote:
quote:
Ja.quote:
Ik speelde altijd met Lego.quote:
Ohquote:
Waarmee?quote:
quote:
welke kleur ?quote:
*surprise toysquote:
Ik dacht rozequote:
Monoquote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boyHij snapt mijn swag
Big Brownie Mad. Big Brownie Supah Mad!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Huh whut. M'n zus beschuldigt me net dat ik op d'r Facebook ben geweest. Is ze nu boos op me
Had je niet op haar facebook moeten gaan, laffe daad.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Huh whut. M'n zus beschuldigt me net dat ik op d'r Facebook ben geweest. Is ze nu boos op me
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Big Brownie Mad. Big Brownie Supah Mad!
Heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 11 december 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Had je niet op haar facebook moeten gaan, laffe daad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |