Die heeft meer albums verkocht dan Eminem, het is niet eerlijk.quote:
Ik krijg een stijfje van haar.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Taylor Swift, lekker janken, hoeza.
Ja, nu komt Eminem om van de honger.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heeft meer albums verkocht dan Eminem, het is niet eerlijk.
Da's knap, meestal giet ik de kolom namelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef DrNick het volgende:
Oh, we gingen vandaag naar Agilent, zo'n bedrijf dat chromatografiekolommen maakt enzo. Dat proces heet "trekken", en de man legde uit dat ze "6 tot 12 kilometer per dag trekken". Ik moest lachen
Welkom terugquote:
Eerder dan de vorige keerquote:
O.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's knap, meestal giet ik de kolom namelijk.
quote:
Joah, opzichquote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Eerder dan de vorige keer
Hoe was je dag?quote:
Goedquote:
quote:
Hoezo? Deadline niet gehaald?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GoedTotdat het 4 uur was, toen ging alles weer kut.
Maar het is weer bijna weekend, dat scheelt.
En die van jou?
Had ik ook gedaan hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef DrNick het volgende:
Oh, we gingen vandaag naar Agilent, zo'n bedrijf dat chromatografiekolommen maakt enzo. Dat proces heet "trekken", en de man legde uit dat ze "6 tot 12 kilometer per dag trekken". Ik moest lachen
Hoi hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |