Hier wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Staat de banner er nou 2 keer in?
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..quote:
Kledingquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..Beddengoed of leuke kleding uitwassen
Leuke kleding. Tenzij je het bed deelt, dan zou ik beddengoed wassen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..Beddengoed of leuke kleding uitwassen
Wat heb je het snelst nodig?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen dankquote:
Ik heb deze, daar zit Live at The Paramount bij op DVD:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DrNick het volgende:
http://www.discogs.com/Nirvana-Live-At-Reading/release/2070548
quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leuke kleding. Tenzij je het bed deelt, dan zou ik beddengoed wassen.
*TTquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zie 't nu pas.
Dankjewel lulhannes
Hmm nou ik weet niet of ik nog een schone dekbed heb enzquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je het snelst nodig?
quote:
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou krijg ik nooit naamtopics. Misschien icoontje maar veranderen.
Doe het dan.quote:
Nopequote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo? Deadline niet gehaald?![]()
Bijna weekend inderdaad
Ik heb weinig gedaanWel m'n kamer beetje schoongemaakt en wat huiswerk gemaakt,
Oeh, linkjen naar jouw Discogsquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze, daar zit Live at The Paramount bij op DVD:
http://www.discogs.com/Nirvana-Nevermind/release/3130263
Ja, dat had ik met opzet gedaan. Gewoon. Omdat het kon.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Staat de banner er nou 2 keer in?
Oh oké, zo staat hij er weer in.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat had ik met opzet gedaan. Gewoon. Omdat het kon.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
Hoezo staat er twee keer een banner in de OP?
Soms heb ik dat ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NopeEn het ging wel lekker qua werk, tot rond 16:00, toen ging het voor geen meter meer.
Zulke dagen mis ikLekker lui zijn voor een dag
Oké.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel mij niet wat ik moet doen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh oké, zo staat hij er weer in.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
Hoezo staat er twee keer een banner in de OP?
quote:
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben veel groter dan brownie, ik snap niet waarom ik zo bang voor haar ben.
Waarom ben je dan bang?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien omdat ik stiekem verliefd op je ben.
Ja, en toen dacht ik dus nog dat het makkelijk ging lukken vandaag. Totdat ik dacht;quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ookBen je lekker aan het werk en opeens gaat alles fout.
Weekend toch?
Het is wel een even aantal, dus daar mats ik je al mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan, haal weg.
Aha daarom gaat alles fout, zo maak je je computer stuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en toen dacht ik dus nog dat het makkelijk ging lukken vandaag. Totdat ik dacht;
[ afbeelding ]
En jaWeekend
Maar dan heb ik het liefst nog een extra dagje weekend, ergens in het midden vand de week
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bang dat je mij niet leuk vindt. Bang om je teleur te stellen.
Maar 1 is de ultieme eenheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is wel een even aantal, dus daar mats ik je al mee.
Ooh, ik vroeg me al af waarom ik in de lucht zat te typen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aha daarom gaat alles fout, zo maak je je computer stuk.
Oehquote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is voor jou.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik vroeg me al af waarom ik in de lucht zat te typen.
Geakkie XDquote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik vroeg me al af waarom ik in de lucht zat te typen.
Lok hem nou nietquote:
Sorryquote:
Ik had dequote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had vroeger altijd 5 verschillende xD smileys op msn. En dan gebruikte ik ze ook nog eens allemaal alleen bij bepaalde soort zinnen. En dan moest ik wel de goede combinatie gebruiken. xd, xD, XD, Xd, XXD, Dx, DX.
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik had deal op msn, alleen ik had geen flauw idee waar die vandaan kwam.
Ik sprak alleen mensen aan die enkel hun naam daar hadden staanquote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Al die namen op MSNMet al die smileys en dingen en weet ik het
[ afbeelding ]
Mooi was dat..
COOL.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, dat was mijn msn naam ook!
Minesweeper, dammen etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking aangepaste smileys maken, spelletjes spelen met iedereenBejeweled
Oh.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh nee, het was [mijn naam] (L) Anisha laffjoe5ever
Ik dacht Rot op [naam]quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En haar naam was: Rot op Donnie.
Kekke tekens ^^quote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
ğğ[[ββφ]]4lιŦεʍε†εʍʍεƦ$ωα†εƦĝʍδεβƦαπδ†εβlu$$επjωzğ__
wat.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
ğğ[[ββφ]]4lιŦεʍε†εʍʍεƦ$ωα†εƦĝʍδεβƦαπδ†εβlu$$επjωzğ__
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |