Hier wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Staat de banner er nou 2 keer in?
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..quote:
Kledingquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..Beddengoed of leuke kleding uitwassen
Leuke kleding. Tenzij je het bed deelt, dan zou ik beddengoed wassen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet mn was nog doen. Ik woon met 8 mensen samen dus kan niet tevaak wassen en zit nu in een Dillema..Beddengoed of leuke kleding uitwassen
Wat heb je het snelst nodig?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen dankquote:
Ik heb deze, daar zit Live at The Paramount bij op DVD:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DrNick het volgende:
http://www.discogs.com/Nirvana-Live-At-Reading/release/2070548
quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leuke kleding. Tenzij je het bed deelt, dan zou ik beddengoed wassen.
*TTquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zie 't nu pas.
Dankjewel lulhannes
Hmm nou ik weet niet of ik nog een schone dekbed heb enzquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je het snelst nodig?
quote:
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou krijg ik nooit naamtopics. Misschien icoontje maar veranderen.
Doe het dan.quote:
Nopequote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo? Deadline niet gehaald?![]()
Bijna weekend inderdaad
Ik heb weinig gedaanWel m'n kamer beetje schoongemaakt en wat huiswerk gemaakt,
Oeh, linkjen naar jouw Discogsquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze, daar zit Live at The Paramount bij op DVD:
http://www.discogs.com/Nirvana-Nevermind/release/3130263
Ja, dat had ik met opzet gedaan. Gewoon. Omdat het kon.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Staat de banner er nou 2 keer in?
Oh oké, zo staat hij er weer in.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat had ik met opzet gedaan. Gewoon. Omdat het kon.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
Hoezo staat er twee keer een banner in de OP?
Soms heb ik dat ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NopeEn het ging wel lekker qua werk, tot rond 16:00, toen ging het voor geen meter meer.
Zulke dagen mis ikLekker lui zijn voor een dag
Oké.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel mij niet wat ik moet doen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh oké, zo staat hij er weer in.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
Hoezo staat er twee keer een banner in de OP?
quote:
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben veel groter dan brownie, ik snap niet waarom ik zo bang voor haar ben.
Waarom ben je dan bang?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien omdat ik stiekem verliefd op je ben.
Ja, en toen dacht ik dus nog dat het makkelijk ging lukken vandaag. Totdat ik dacht;quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ookBen je lekker aan het werk en opeens gaat alles fout.
Weekend toch?
Het is wel een even aantal, dus daar mats ik je al mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan, haal weg.
Aha daarom gaat alles fout, zo maak je je computer stuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en toen dacht ik dus nog dat het makkelijk ging lukken vandaag. Totdat ik dacht;
[ afbeelding ]
En jaWeekend
Maar dan heb ik het liefst nog een extra dagje weekend, ergens in het midden vand de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |