Gelieve niet mijn foto te posten.quote:
Awwquote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Faux. het volgende:
11/12/13 is nog net een tintje slechter geworden
ik voel me net iemand die naar een pretpark ging en heel enthousiast was maar het blijkt te regenen en te onweren en oh ja alle achtbanen zijn kapot
Soms zit er wel ham op hoor. Ik verkiez echter wel brood zonder boter.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Myraela het volgende:
Vinden jullie boterham ook een raar woord. Ik bedoel, er zit geen boter in en geen ham.
Dankjequote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ontken enige betrokkenheid met bovengenoemde feiten.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelieve niet mijn foto te posten.
Edit dus.
quote:
Nee, nooit.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit gehad dat er een neger in je zoen zat?
Als die warm is en de boter een beetje smelt.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik niet zo van.
Dat geluid als je daar boter op smeert...
* Lt.Surge rilt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die warm is en de boter een beetje smelt.Een zacht kraakje terwijl je het doorbijt en je mondsappen met de roomboter en kruimels vermengen tot een prakkie.
Instant boner dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die warm is en de boter een beetje smelt.Een zacht kraakje terwijl je het doorbijt en je mondsappen met de roomboter en kruimels vermengen tot een prakkie.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh.
Oh.
Note to self: nooit meer contact leggen met Lt.Surge
Jij kocht zeker de goedkope.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, nooit.Zullen wel zeldzaam zijn
Your musical compatibility with Jurrietha1 is LOWquote:
Oh, ik heb ook wel eens een ban gehad, maar geen week.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar kreeg ik een weekban voor
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat laatste nummer vond ik wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |