Niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo had ik m'n msnnaam vroeger.
quote:NEE DONNIE, NIET JOUW NUMMER
Te laat, ik dm je mijn nummer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Heeft iemand nog leuke nummers?
[..]
gelukkigquote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee sorry.
Het was gewoon 'Voornaam Achternaam || [insert random status]'.
Haha, dikke gesprekken alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pr0n bots? Nee sorry, nog nooit van dat fenomeen gehoord.
![]()
Dinges, van dinges.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Heeft iemand nog leuke nummers?
[..]
Mijn account is zelfs nog een keer gehackt door een pr0nbot.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn account is zelfs nog een keer gehackt door een pr0nbot.Waren een paar vrienden niet zo blij mee.
LOLWATquote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn account is zelfs nog een keer gehackt door een pr0nbot.Waren een paar vrienden niet zo blij mee.
''Ja, dat was een bot!!!''quote:Op woensdag 11 december 2013 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Die zagen mij opeens in het Engels hele rare verzoekjes sturen.
Uhu.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''Ja, dat was een bot!!!''
geloofwaardig ook![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan iemand mij in de ONZ groepswhatsapp zetten?
Was goed feestjequote:
Geen probleem. Ik snap dat niet iedereen zo'n geweldig fijne muziek smaak kan hebben als ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Jullie hebben door dat niemand klikt? Ik klik alleen op de linkjes van LB (sorry Surge
![]()
)
Ik hoop dat LB klikt op mijn link, want dat is echt een lekker nummer. Moet je hem wel van begin tot eind luisteren.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Jullie hebben door dat niemand klikt? Ik klik alleen op de linkjes van LB (sorry Surge
![]()
)
Sorry maat, ik beloof vanaf nu op elk linkje van jou te klikkenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik snap dat niet iedereen zo'n geweldig fijne muziek smaak kan hebben als ik.
Fopje wellicht.
Ik klik sowieso op jouw linksquote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoop dat LB klikt op mijn link, want dat is echt een lekker nummer. Moet je hem wel van begin tot eind luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |