Godverdomme wat saai.quote:
Oh dan mag jij het typenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wil horen
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow je bent voor het eerst de eerste.
Gefeliciteerd!quote:
Stond een lijst met feiten in de veronica zag ik bij de chinees.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Chrystal Meth. Walt is toch al out of business.
Eeeh. Waarin?quote:
Nu is er krokodilquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Stond een lijst met feiten in de veronica zag ik bij de chinees.
540 zakken met blauw badzout hebben ze gebruikt in de serie als ik het goed heb onthouden
Je kunt dat badzout zelfs bestellen zag ikquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Stond een lijst met feiten in de veronica zag ik bij de chinees.
540 zakken met blauw badzout hebben ze gebruikt in de serie als ik het goed heb onthouden
Uiteraard de enige juiste keuze!quote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef marcodej het volgende:
Roy Donders is natuurlijk de Nederlander van het jaar.
Heb je ooit de website van Saul gezien?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt dat badzout zelfs bestellen zag ik
Zichzelf zijn en het lijkt me wel een sympathieke kerel. Hij lijkt me een van de weinige normale figuren in dat enge mediawereldje.quote:
En voor dat fikkie dat je op die foto zag.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef wdn het volgende:
Is hij verantwoordelijk voor die tunnel?
Oh nee die niet. Ik zag allerlei spul op Amazon staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je ooit de website van Saul gezien?
http://www.bettercallsaul.com/quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee die niet. Ik zag allerlei spul op Amazon staan.
Ik vond hem alquote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.bettercallsaul.com/
Goed voor een paar uur in een deuk liggen.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, heb je het nu over dat liedje van Bush?
Filmpjequote:
Van de wereld.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het mooiste fietspad van Nederland.
Hij is een goede gozer en zn vader had een top-delicatessen winkelquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
Laten ze eens iemand die echt iets doet persoon van het jaar worden. Een gewone vuilnisman en niet een directeur.
Ik ook niet. Ik schaam me niet.quote:
Welke dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is een goede gozer en zn vader had een top-delicatessen winkel
Nou ja ik een beetje, gezien het feit dat het hier 1 kilometer of zo vandaan isquote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik schaam me niet.
en dan nog 90 minuten zometeenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Een heerlijk fap op Amsterdam item.
Je verwacht het niet.
Ik ben er na de verbouwing ook nog niet geweest. Komt nog wel eens.quote:
Niet in Amsterdam, maar in mn dorp waar ik hem van ken.. Hij (Wim) deed vroeger de techniek/belichting bij Bert Visscherquote:
Het komt goedquote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, het kan snel voorbij zijn.
Ik kom eigenlijk nooit in Amsterdam maar hiervoor wil ik wel een keer gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben er na de verbouwing ook nog niet geweest. Komt nog wel eens.
Bert Visscherquote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam, maar in mn dorp waar ik hem van ken.. Hij (Wim) deed vroeger de techniek/belichting bij Bert Visscher
Oepsquote:
Gratis is wel bijna een unicum.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er alleen nog maar geweest om even te zeiken. Ik moest nodig en waarom zou je in zo'n koude krul gaan staan pissen als je ook gratis daar naar de wc kunt?
Hey niet mijn naam ijdel gebruiken!quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam, maar in mn dorp waar ik hem van ken.. Hij (Wim) deed vroeger de techniek/belichting bij Bert Visscher
Jawel man, goede grap.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Hahahahahah,,,,
op nee, toch niet.
Hoe ziet echt Nederland er dan uit?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
Amsterdam is een toeristenval.. Niet hoe het echte Nederland eruit ziet
Een hele koe dit keer.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat-ie weer een kadaver ontleden en oppeuzelen?
Staphorst.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ziet echt Nederland er dan uit?
Moet je naar Katwijk komen. Echte mensen enzo.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
tofquote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat-ie weer een kadaver ontleden en oppeuzelen?
Wat een vooroordelen weer.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je naar Katwijk komen. Echte mensen enzo.
Ik wist dat die voor he hand liggende vraag zou komen. Maar het grote deel wat je in de binnenstad van amsterdam ziet is alleen voor de toerist. Om de 5 meter kom je een souveniers winkel tegen, al die musea waar veel japanners op af komen..quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
De typisch Hollandse loempiaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je naar Katwijk komen. Echte mensen enzo.
Terecht, heerlijk toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Matthijs zit natuurlijk ook die hele show weer te vreten.
dat maakt het nog beterquote:
De enige reden dat dit gebeurd denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Matthijs zit natuurlijk ook die hele show weer te vreten.
Grootste loempiafabriek van Europa.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De typisch Hollandse loempia
Ja dan moet je gewoon meer betalen, maar daar zit 99% van de mensen niet op te wachten.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
Het lijkt me sterk dat het financieel haalbaar is.
Dubbeldoelkoequote:
doekoe.quote:
fixedquote:Op woensdag 11 december 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Woord van 2014 gespot: dubbeldoelkoe.
Grr!quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elitair hoor: ik zou het gewoon bij de bamihap houden.
Is-ie toch ook. En een eenvoudige schoenenlapper.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
Matthijs is trouwens gekleed alsof hij kruidenier is.
quote:
quote:
Nic0 lift mee op grapp0n van Koot & Bie.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:56 schreef alors het volgende:
Die zag ik niet aankomen, Nic0, geniaal.
Hij hijgt het ook inquote:
Ik vrees dat dit materiaal niet op youtube zal belanden?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Nic0 gun ik een wedstrijdje als supporter te Milan
Nee helaas. Nic0 verpest Voetbal International, dan verdien je geen respect.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit materiaal niet op youtube zal belanden?
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Dit is leuk als je het meegemaakt hebt volgens mij.
Dat is do. Dat weet je toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als kees praat verwacht ik steeds wo ist der bahnhof
Ja inderdaad, tientallen jaren nadien scoort ie alsnog met andermans grappen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nic0 lift mee op grapp0n van Koot & Bie.
Van kooten en de bie is geniaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Dit is leuk als je het meegemaakt hebt volgens mij.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef marcodej het volgende:
Hij doet het item van Lubach en Cornelissen zoals het zou moeten.
het was platvormenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Wat was er fout aan dat xxxplatformen?
Wat is Stormfront?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Stormfront worden de grappen beter gemaakt is het niet?
De Videotheek is beterquote:
"Toivonen" moet je wel goed kunnen schrijven Cor.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Hoe kun je dat nou in een dictee vatten? Moet je dan een woord gaan kiezen of zo.
Dat vroeg ik me ook af. Bij het Groot Dictee spellen ze zelfs de punten en komma's.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Hoe kun je dat nou in een dictee vatten? Moet je dan een woord gaan kiezen of zo.
TENZIJ je hem niet kent.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Toivonen" moet je wel goed kunnen schrijven Cor.
Het is platforms.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh, ze schreven het met een v. Dank je.
Dat gaat alleen maar over feeërieke przewalski paarden.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Stiks en Greet Maaindsquote:
Hehe ja dat soort kutwoorden inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar over feeërieke przewalski paarden.
Terwijl ik me nog niet eens heb geregistreerd, kan je nagaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon maakt een grapje. Het Groningen topic is zeer actief op Stormfront.org
Przewalskipaarden hoort aan elkaarquote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar over feeërieke przewalski paarden.
Mits je hem kentquote:
Ja, dat weet ik, maar ik vind het wel nogal vreemd gedrag van hem.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rickazio is al terug, maar ontkent dit en post nu onder een PSV UI.
Dat was een kloon van iemand anders, die ik hoogstpersoonlijk ontmaskerd heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rickazio is al terug, maar ontkent dit en post nu onder een PSV UI.
Excuses, er gaat nog wel eens een dag voorbij dat ik niet over ze praat.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Przewalskipaarden hoort aan elkaar
Hoe dat? Plaatje van een donker iemand gepost en hij eiste geen uitzetting?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was een kloon van iemand anders, die ik hoogstpersoonlijk ontmaskerd heb.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe dat? Plaatje van een donker iemand gepost en hij eiste geen uitzetting?
Freekquote:Op woensdag 11 december 2013 20:06 schreef marcodej het volgende:
Deze man bewijst dat je op latere leeftijd ook grappig kan zijn. Freek bewijst dat niet.
Zulk iets jaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe dat? Plaatje van een donker iemand gepost en hij eiste geen uitzetting?
O god ja, die is ook ergquote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Zulk iets jaEr is wel een user die SupremeDutch heet, die Rickazio trekjes heeft.
Oh die ken ik niet. Is dat iemand uit het rijles topic die bewust tegen zwarte auto's botst?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Zulk iets jaEr is wel een user die SupremeDutch heet, die Rickazio trekjes heeft.
Doe maar Dortmund en Arsenal door.quote:
Postte Paxcon eigenlijk al toen Rickazio ons leven verreikte ?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Niet waar.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was een kloon van iemand anders, die ik hoogstpersoonlijk ontmaskerd heb.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Is dat iemand uit het rijles topic die bewust tegen zwarte auto's botst?
Ja joh, Pax is het niet, die is veel te vredelievend.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Postte Paxcon eigenlijk al toen Rickazio ons leven verreikte ?
Omdat jij een arische Fries bent ja. Ik zou hem niet graag tegenkomen al is het maar door mijn bruine ogenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja joh, Pax is het niet, die is veel te vredelievend.
Ah dit vind ik liefquote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja joh, Pax is het niet, die is veel te vredelievend.
Als je op een motor zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |