Jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef MilaNL het volgende:
Limburgers een Nederlands taalspelletje laten doen
Lord of the Rings,of the Hobbitquote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met BzV maar verder... ik kijk dat niet.
Ben ik gelukkig niet de enige die die onzin skipt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met BzV maar verder... ik kijk dat niet.
Heel niet leuk iddquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Grunge. het volgende:
Oh God, hoe lang heeft Matthijs nu weer vakantie?
Moet nog Top2000 a gogo maken natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Grunge. het volgende:
Oh God, hoe lang heeft Matthijs nu weer vakantie?
Nee hoor, dit is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Je moet het gezien hebben denk ik dan maar.
En ik woon er nog wel 250 km vandaan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Mensen die Limburgers verstaan
Voor mijn gevoel zijn die Guilty Pleasures net al geweest.quote:De waarde van het eremetaal: Ard Schenk en Kees Verkerk
De prijs der prijzen, het summum van eer voor iedere sporter: het behalen van een olympische medaille. Met de naderende Winterspelen in Sotsji en het verschijnen van het boek ‘43 Opmerkelijke Verhalen Van Alle Nederlandse Olympische Medaillewinnaars Op De Winterspelen' bespreken we vanavond met Ard Schenk en Kees Verkerk de betekenis van het eremetaal. Hoe herinneren zij zich het ‘moment suprême’ waarop ze de medaille in ontvangst mochten nemen en is hij nu, jaren later, in zijn fysieke hoedanigheid net zo waardevol als de herinneringen van toen?
'Guilty Pleasures': Jacco Gardner en Niels Geusebroek
Muzikale ‘Guilty Pleasures’: wie kent ze niet. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt. Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer graag met ze bespreken. Vanavond een nieuwe editie met Jacco Gardner en Niels Geusebroek.
Tafelheer: Giel Beelen
Dat was vorige week nog toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn die Guilty Pleasures net al geweest.
Okéquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef marcodej het volgende:
Ard en Keesie zijn geen bijnamen Giel.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:30 schreef UncleDolan het volgende:
Giel Beelen, wat een strontvervelend mannetje.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Let op. Giel gaat Eat Sleep Rave Repeat even pluggen. En de nieuwe Alain Clark én de nieuwe Sjakkelien van Krezip.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stadion herken ik.
Op weg naar...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stadion herken ik.
Op weg naar...
Hij was kapot van al dat scheppen zag ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Had Desmond zijn groene schep niet meegenomen?
Door het aan hem te vragen toen hij nog leefde.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:37 schreef Gehenna het volgende:
"Maar dit is hoe <Insert overleden persoon> het gewild zou hebben" ohja joh, hoe weet ge da?
Ja joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Obama, net zo'n grote terrorist als Mandela
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Obama, net zo'n grote terrorist als Mandela
Voor Clinton was leuker geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Had sigaren meegenomen voor Barack.
klopt, maar ik heb het idee, dat deze zin nogal eens wordt misbruikt..quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Door het aan hem te vragen toen hij nog leefde.
Ja die Obama kan hard fluiten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef -0- het volgende:
Stadion was leeg maar wel boe-geroep en een fluitconcert?
Zuma? Dat is toch die fitness rage?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
Zuma. Met zijn voor miljoenen verbouwde villa waar hij met zijn drie vrouwen zit.
Zumbaquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Zuma? Dat is toch die fitness rage?
Nee joh, dat is dat domme spelletjequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
Zuma. Met zijn voor miljoenen verbouwde villa waar hij met zijn drie vrouwen zit.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee joh, dat is dat domme spelletje
[ [url=http://static-www.ec.popcap.com/www.pop(...)zuma2.jpg]afbeelding[/url] ]
Gardner zometeen ja? Topshowquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef Gehenna het volgende:
ah sport.. ik haak af
Doe de groetjes aan Jacco Gardner straks
Ach je kunt het hem niet kwalijk nemen. Hij heeft al geen verstand van muziek, laat staan van andere zaken.quote:
Xandroquote:
Schenk is een beetje Mart Smeetsiaans.quote:
Heeft hij een ban?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Tong80 zal zijn toetsenbord wel door de kamer gooien uit frustratie dat hij niet mee kan posten.
Hij stond in de bocht toen Ard goud wonquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Tong80 zal zijn toetsenbord wel door de kamer gooien uit frustratie dat hij niet mee kan posten.
Whehe die schrijft nu alles met de hand opquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al bijna een week ja.
Bans worden verder niet besproken.
FOK! is een democratie.
Achter de bocht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij stond in de bocht toen Ard goud won
Hij spaart de bagger op zodat hij die ineens als diarree over het hele forum onder kan schijten als hij weer kan posten.. Vooral ONZ zal het moeten ontgeldenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Dopinggebruik zal Ard nooit toegeven als hij het gedaan zou hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Martinello het volgende:
Gaan ze het nog over doping hebben?
quote:
Ja leuk man, die was nog niet 239859837459287450637x voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geldt voor al die recordings, pleasures etc.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:02 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk steeds dat die man links achter Matthijs 2 groene hoorntjes heeft
Kan niet vaak genoeg gepost worden als dit soort aids weer in de uitzending zit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk man, die was nog niet 239859837459287450637x voorbij gekomen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk man, die was nog niet 239859837459287450637x voorbij gekomen.
Ik kijk hier elke dag naar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Max23 het volgende:
Wat is jullie Guilty Pleasure trouwens? Volgens Matthijs heeft iedereen er één.
Wrecking Ball.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Max23 het volgende:
Jacco Gardner, de Nederlandse Syd Barrettquote:
Zo ging dat vroeger he Corrie?quote:
horst wesselquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Max23 het volgende:
De scandinavische groep E-Typequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Max23 het volgende:
Wie is Syd Barrett?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jacco Gardner, de Nederlandse Syd Barrett
Berlin met take my breath awayquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Max23 het volgende:
Nee joh. Hoed op tafel brengt ongeluk bedoelde ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo ging dat vroeger he Corrie?
quote:
Had Syd Barrett meer muzikale aanleg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Oude zanger/gitarist van Pink Floydquote:
Hahah dit valt me van je tegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh die Geusenbroek is van Silkstone. Zie het pas nu ik m zo op TV zie
Silkstone was goedquote:
Syd Barrett is uniek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pet Shop Boys - It's A Sinquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Max23 het volgende:
Nja ik had het wel moeten weten, maar heb die link nooit direct gelegd.quote:
quote:
Had jij ook een abonnement op de Hitkrant?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
Backstreet Boys was aardig, maar Take That was gewoon toffe muziek.
Toen vond ik het kut, nu is het gewoon goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had jij ook een abonnement op de Hitkrant?
Ik vind alleen The Beatles een matig boybandjequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
Backstreet Boys was aardig, maar Take That was gewoon toffe muziek.
Jack en Tom zijn onze Lucky.quote:
daar dacht ik eerst altijd aan bij die plaatquote:
quote:- Zo aan het eind van het jaar is het weer tijd om de balans op te maken. Zo ook voor het weekblad Elsevier dat een paar uur geleden de directeur van het Rijksmuseum, Wim Pijbes, aanwees als Nederlander van het Jaar. Vanavond zit hij bij ons aan tafel!
- Topkok Robert Kranenborg geeft op vrijdag 13 december college over: De Koe. Een culinaire ode van kop tot staart, onder het motto: Weet wat je eet, kauw, eet minder maar beter vlees. Vanavond de voorbeschouwing!
- Na o.a. Gerrit Komrij, Tommy Wieringa, Arnon Grunberg en Adriaan van Dis, is Kees van Kooten de volgende in de rij van illustere schrijvers van ‘Het Groot Dictee der Nederlandse Taal’. Vanavond bespreken we met hem welke grammaticale gruwelen en spellings-kwellingen we kunnen verwachten tijdens het dictee op 18 december.
Tafelheer is Filemon Wesselink en het is weer woensdag, dus Nico Dijkshoorn dicht!
Moet je eens nagaan hoevaak het andersom isquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Giel doet net of hij het ontdekt heeft, maar hij deed het bij 538.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |