Jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef MilaNL het volgende:
Limburgers een Nederlands taalspelletje laten doen
Lord of the Rings,of the Hobbitquote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met BzV maar verder... ik kijk dat niet.
Ben ik gelukkig niet de enige die die onzin skipt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met BzV maar verder... ik kijk dat niet.
Heel niet leuk iddquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Grunge. het volgende:
Oh God, hoe lang heeft Matthijs nu weer vakantie?
Moet nog Top2000 a gogo maken natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Grunge. het volgende:
Oh God, hoe lang heeft Matthijs nu weer vakantie?
Nee hoor, dit is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Je moet het gezien hebben denk ik dan maar.
En ik woon er nog wel 250 km vandaan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Mensen die Limburgers verstaan
Voor mijn gevoel zijn die Guilty Pleasures net al geweest.quote:De waarde van het eremetaal: Ard Schenk en Kees Verkerk
De prijs der prijzen, het summum van eer voor iedere sporter: het behalen van een olympische medaille. Met de naderende Winterspelen in Sotsji en het verschijnen van het boek ‘43 Opmerkelijke Verhalen Van Alle Nederlandse Olympische Medaillewinnaars Op De Winterspelen' bespreken we vanavond met Ard Schenk en Kees Verkerk de betekenis van het eremetaal. Hoe herinneren zij zich het ‘moment suprême’ waarop ze de medaille in ontvangst mochten nemen en is hij nu, jaren later, in zijn fysieke hoedanigheid net zo waardevol als de herinneringen van toen?
'Guilty Pleasures': Jacco Gardner en Niels Geusebroek
Muzikale ‘Guilty Pleasures’: wie kent ze niet. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt. Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer graag met ze bespreken. Vanavond een nieuwe editie met Jacco Gardner en Niels Geusebroek.
Tafelheer: Giel Beelen
Dat was vorige week nog toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn die Guilty Pleasures net al geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |