Godverdomme wat saai.quote:
Oh dan mag jij het typenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wil horen
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow je bent voor het eerst de eerste.
Gefeliciteerd!quote:
Stond een lijst met feiten in de veronica zag ik bij de chinees.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Chrystal Meth. Walt is toch al out of business.
Eeeh. Waarin?quote:
Nu is er krokodilquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Stond een lijst met feiten in de veronica zag ik bij de chinees.
540 zakken met blauw badzout hebben ze gebruikt in de serie als ik het goed heb onthouden
Je kunt dat badzout zelfs bestellen zag ikquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Stond een lijst met feiten in de veronica zag ik bij de chinees.
540 zakken met blauw badzout hebben ze gebruikt in de serie als ik het goed heb onthouden
Uiteraard de enige juiste keuze!quote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef marcodej het volgende:
Roy Donders is natuurlijk de Nederlander van het jaar.
Heb je ooit de website van Saul gezien?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt dat badzout zelfs bestellen zag ik
Zichzelf zijn en het lijkt me wel een sympathieke kerel. Hij lijkt me een van de weinige normale figuren in dat enge mediawereldje.quote:
En voor dat fikkie dat je op die foto zag.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef wdn het volgende:
Is hij verantwoordelijk voor die tunnel?
Oh nee die niet. Ik zag allerlei spul op Amazon staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je ooit de website van Saul gezien?
http://www.bettercallsaul.com/quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee die niet. Ik zag allerlei spul op Amazon staan.
Ik vond hem alquote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.bettercallsaul.com/
Goed voor een paar uur in een deuk liggen.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, heb je het nu over dat liedje van Bush?
Filmpjequote:
Van de wereld.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het mooiste fietspad van Nederland.
Hij is een goede gozer en zn vader had een top-delicatessen winkelquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
Laten ze eens iemand die echt iets doet persoon van het jaar worden. Een gewone vuilnisman en niet een directeur.
Ik ook niet. Ik schaam me niet.quote:
Welke dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is een goede gozer en zn vader had een top-delicatessen winkel
Nou ja ik een beetje, gezien het feit dat het hier 1 kilometer of zo vandaan isquote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik schaam me niet.
en dan nog 90 minuten zometeenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Een heerlijk fap op Amsterdam item.
Je verwacht het niet.
Ik ben er na de verbouwing ook nog niet geweest. Komt nog wel eens.quote:
Niet in Amsterdam, maar in mn dorp waar ik hem van ken.. Hij (Wim) deed vroeger de techniek/belichting bij Bert Visscherquote:
Het komt goedquote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, het kan snel voorbij zijn.
Ik kom eigenlijk nooit in Amsterdam maar hiervoor wil ik wel een keer gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben er na de verbouwing ook nog niet geweest. Komt nog wel eens.
Bert Visscherquote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam, maar in mn dorp waar ik hem van ken.. Hij (Wim) deed vroeger de techniek/belichting bij Bert Visscher
Oepsquote:
Gratis is wel bijna een unicum.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er alleen nog maar geweest om even te zeiken. Ik moest nodig en waarom zou je in zo'n koude krul gaan staan pissen als je ook gratis daar naar de wc kunt?
Hey niet mijn naam ijdel gebruiken!quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam, maar in mn dorp waar ik hem van ken.. Hij (Wim) deed vroeger de techniek/belichting bij Bert Visscher
Jawel man, goede grap.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Hahahahahah,,,,
op nee, toch niet.
Hoe ziet echt Nederland er dan uit?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
Amsterdam is een toeristenval.. Niet hoe het echte Nederland eruit ziet
Een hele koe dit keer.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat-ie weer een kadaver ontleden en oppeuzelen?
Staphorst.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ziet echt Nederland er dan uit?
Moet je naar Katwijk komen. Echte mensen enzo.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
tofquote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat-ie weer een kadaver ontleden en oppeuzelen?
Wat een vooroordelen weer.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je naar Katwijk komen. Echte mensen enzo.
Ik wist dat die voor he hand liggende vraag zou komen. Maar het grote deel wat je in de binnenstad van amsterdam ziet is alleen voor de toerist. Om de 5 meter kom je een souveniers winkel tegen, al die musea waar veel japanners op af komen..quote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
De typisch Hollandse loempiaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je naar Katwijk komen. Echte mensen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |