quote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef onlogisch het volgende:
Nee, ze hadden het over de neuzen.
Ook zo grappig. Zondag zat ik in de trein terug vanuit Heerenveen. Zo'n jood naast ons :
"Ja maar wanneer ajax speelt ben je natuurlijk wel voor ajax???"
HMF/Sjaak & ik :______!
uh, okequote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef onlogisch het volgende:
Ook zo grappig. Zondag zat ik in de trein terug vanuit Heerenveen. Zo'n jood naast ons :
HMF en Sjaak zijn dezelfde personen?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef onlogisch het volgende:
SJAAK IS HMF, IK HERHAAL SJAAK IS HMFquote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef onlogisch het volgende:
quote:
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
HMF en Sjaak zijn dezelfde personen?
Nee, de / was in deze om een splitsing aan te gevenquote:Op woensdag 11 december 2013 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
HMF en Sjaak zijn dezelfde personen?
ik ben daar ook weggepestquote:Op woensdag 11 december 2013 18:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo Tjacka.
Weer terug van dat andere forum?
Erg verwarrendquote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, de / was in deze om een splitsing aan te geven
Welke awards?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef Tyron het volgende:
Ik heb de Awards ingevuld, kan niet wachten op de tweede ronde.
Oké. Duidelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, de / was in deze om een splitsing aan te geven
Die zit. Dat weet ik zeker.quote:
Dat ben ik met je eens. Ik zou daar niet eens meer bij de kwaliteitsusers behoren.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel betere users. Het forum is alleen erg gebruiksonvriendelijk en lelijk.
Waarom waren jullie pas zo laat in het stadion?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef onlogisch het volgende:
Zijn de vbl awards weer?quote:
Terwijl je hier het neusje van de zalm bent en daarom ook een gerespecteerd mod.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik zou daar niet eens meer bij de kwaliteitsusers behoren.
Zo, die zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen met maar 12 hercencellen.
Houd ik van. Daadkrachtige inkopers.quote:
en je moet je daar nog helemaal opwerken, hier heb je al bijna de top bereikt.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik zou daar niet eens meer bij de kwaliteitsusers behoren.
Ajam smoor met rijst, spruitjes en doperwten. (Omdat ik te weinig spruitjes had)quote:Op woensdag 11 december 2013 18:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat ga je maken dan grafjong?
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik te weinig spruitjes had
Inderdaad. Ik heb zelfs punten gekregen ''voor de beste VBL-mod'' terwijl ik niet eens mod van VBL ben.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je hier het neusje van de zalm bent en daarom ook een gerespecteerd mod.
Laat me raden. De Atiba Hutchinson award voor de meest witte neger?quote:
Doe je het wel veilig?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word altijd misselijk van fokken in de bus
Opa.Bakkebaard is al aan het vrezen voor zijn positie.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en je moet je daar nog helemaal opwerken, hier heb je al bijna de top bereikt.
Hij rijdt toch niet zelfquote:
Dit gaat GGMM niet leuk vinden. Jaren van netwerken met de admin positie als uiteindelijk doel, en jij komt als groentje binnenlopen en pakt direct de mooiste posities.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is al aan het vrezen voor zijn positie.
Terecht lijkt me, het is op Fok! tijd voor een frisse wind. Misschien kun je de tent overnemen, samen met je steun en toeverlaat tong.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is al aan het vrezen voor zijn positie.
Het is ook niet grappig./quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga mijn grap niet uitleggen.
Het was dan ook niet grappig.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga mijn grap niet uitleggen.
Jij maakt wat mee op zo'n dag hé Knutquote:Op woensdag 11 december 2013 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben in 1 keer goed overgestapt
Nu ben ik veel te vroeg
Of de Ribery award? Voor de user die het meeste tetten post?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben in 1 keer goed overgestapt
Nu ben ik veel te vroeg
Burn.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fakking mongool dat je bent in die gifje
Heb jij lang haar?quote:
je halve kont staat openquote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens mij de kenner award of de je post eigenlijk te weinig awardquote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of de Ribery award? Voor de user die het meeste tetten post?
Zo gaat dat nou eenmaal LR. Danny zag dat ik aan het lobbyen was in WZV en hij wou mij als talent niet laten lopen. Ik heb nu echt een waanzinnig contract aangeboden gekregen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat GGMM niet leuk vinden. Jaren van netwerken met de admin positie als uiteindelijk doel, en jij komt als groentje binnenlopen en pakt direct de mooiste posities.
sletquote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en vind dat ik wat weinig nominaties heb. Ik ga even wat topics langs om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij de kenner award of de je post eigenlijk te weinig award
Ik vond dat humaner dan ophangen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag vandaag een executie met een anti tank wapen achtig iets. Dit gifje lijkt er niet op.
Heb ik ook gezien, als we dezelfde bedoelen in ieder geval.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag vandaag een executie met een anti tank wapen achtig iets. Dit gifje lijkt er niet op.
De onderhandelingen zijn inderdaad gaande, het is echt het einde van een tijdperk hoor. FOK! zou nooit meer FOK! zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terecht lijkt me, het is op Fok! tijd voor een frisse wind. Misschien kun je de tent overnemen, samen met je steun en toeverlaat tong.
Je bedoelt die vanaf een pickup? Dat is een vrij apart filmpje.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Was ik bij. In het echt trouwens minder erg dan het er op beeld uit ziet.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Van jou beschouw ik dat als een compliment.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was ik bij. In het echt trouwens minder erg dan het er op beeld uit ziet.
0/10 .quote:Op woensdag 11 december 2013 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van jou beschouw ik dat als een compliment.
Mijn ego groeit. Houd ermee op Elan.quote:
Ja. Op zich wel humaan zoals Knut al stelde. Pijnloos, snel en een zekerheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die vanaf een pickup? Dat is een vrij apart filmpje.
Dat had ik met m'n 1/10 van tompsvquote:Op woensdag 11 december 2013 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van jou beschouw ik dat als een compliment.
Ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn ego groeit. Houd ermee op Elan.
Ruimt alleen zo lastig op.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Op zich wel humaan zoals Knut al stelde. Pijnloos, snel en een zekerheid.
Had jij een /0 van Tom ja? Mijn doet het niet vandaar dat dit wat raar uitziet. Appelsap over de linkerkant van mijn keyboard heen gekregen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik met m'n 1/10 van tompsv
Daarom in de woestijn of een ander verlaten gebied. De beesten ruimen het vanzelf wel op, net als die Tibetaanse begrafenis welke hier laatst werd gepost.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruimt alleen zo lastig op.
Jep. Hij gelooft niet in nieuwe versterkingen uit utreg voor PSV.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had jij een /0 van Tom ja? Mijn doet het niet vandaar dat dit wat raar uitziet. Appelsap over de linkerkant van mijn keyboard heen gekregen.
Het lijkt me inderdaad een stuk minder erg dan dat eeuwigdurende gesnij met een bot mes in iemands nek. Daarnaast zijn de beelden ook nog eens veel spectaculairder, wat ook niet onbelangrijk is. Wel jammer is dat ze bij die opnames zelden of nooit denken aan super slow-mo camera's.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mmm vreemd is dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paul-89 schelde met kanker maar ik kreeg de schuld.
Net seizoen 5 klaar. Jax ontwikkeld zich als een enorme baas.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Sons of Anarchy![]()
Boeit me toch geen reet.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef hafcfan het volgende:
Stijn is genomineerd bij alles wat je niet wil winnen
Wat een eikel was dat!quote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paul-89 schelde met kanker maar ik kreeg de schuld.
link?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Seizoen 6 is geniaalquote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net seizoen 5 klaar. Jax ontwikkeld zich als een enorme baas.
Gebruik eens een paar gopros inderdaad. Dit is niks.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad een stuk minder erg dan dat eeuwigdurende gesnij met een bot mes in iemands nek. Daarnaast zijn de beelden ook nog eens veel spectaculairder, wat ook niet onbelangrijk is. Wel jammer is dat ze bij die opnames zelden of nooit denken aan super slow-mo camera's.
Brands heeft zo juist het Maduro-gerucht naar het rijk der engelen verwezen. Dus die kunnen we sowieso verwachten.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep. Hij gelooft niet in nieuwe versterkingen uit utreg voor PSV.
Wees daar maar blij om. Die speelt nauwelijks bij zijn club.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brands heeft zo juist het Maduro-gerucht naar het rijk der engelen verwezen. Dus die kunnen we sowieso verwachten.
Stokstaart post daar met jouw UI.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een eikel was dat!
Hij is nu gelukkig verbannen. Zal wel een kloon van DP geweest zijn die mist ook wat chromosomen die vuile boer.
TR gemacht. Vuile boer associëren met Paul krenkt mij als PSV'er.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een eikel was dat!
Hij is nu gelukkig verbannen. Zal wel een kloon van DP geweest zijn die mist ook wat chromosomen die vuile boer.
5 was zelfs best matig.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Seizoen 6 is geniaalVele malen beter dan 4 en 5.
Ron post hier ook met mijn UI. Iedereen wil gewoon mij zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stokstaart post daar met jouw UI.
Zou wat balans in het elftal brengen. Ik zou zijn komst wel toejuichen. Kan niet veel minder zijn dan wat er nu staat.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees daar maar blij om. Die speelt nauwelijks bij zijn club.
Paul-89 was een Limburgse Feyenoorder, goede gast. Elan heeft zijn internethistorie in één avond tot een nulpunt gebracht uit eigen gewin.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TR gemacht. Vuile boer associëren met Paul krenkt mij als PSV'er.
In before Happel.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax fans neergestoken in de metro.
Gingen ze niet aan de kant?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
Kneuzen ook daarquote:Op woensdag 11 december 2013 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
Dat was wel een goede user inderdaad. Ik zag Paul en vuile boer in post en het werd zwart voor mijn ogen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul-89 was een Limburgse Feyenoorder, goede gast. Elan heeft zijn internethistorie in één avond tot een nulpunt gebracht uit eigen gewin.
Blijft een lastige combi, joden in de treinquote:Op woensdag 11 december 2013 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
quote:
Paul is toch voor Utrecht, of een andere Paul?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was wel een goede user inderdaad. Ik zag Paul en vuile boer in post en het werd zwart voor mijn ogen.
Ja, ga je serieus doen alsof jij Paul-89 niet was? Leuk manquote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Paul is toch voor Utrecht, of een andere Paul?
Beelden?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
Slap verhaaltje. En ik word gek van die kuthoeren. Peggy Bundy en dat wijf van Jax.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, wel vet maar niet zo goed als voorgaande seizoenen, naar mijn mening.
Tjacka heeft geen macht hier. Alleen de zeventienjarigen op GC zijn daadwerkelijk onder de indruk van zijn blauwe kleurtje.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed zo, laat maar zien wie er hier de baas is.
Dat is een hele speciale jongen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Paul is toch voor Utrecht, of een andere Paul?
Ik weet wie het wel was, jij duidelijk niet sukkel.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, ga je serieus doen alsof jij Paul-89 niet was? Leuk man
Ik ook. Kijk snel S06.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slap verhaaltje. En ik word gek van die kuthoeren. Peggy Bundy en dat wijf van Jax.
Paul mag ieder jaar op kosten van de gehandicaptenclub mee naar Utrecht.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een hele speciale jongen.
Hij klapt 400 jonko's per dag.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
rookt hij 400 sigaretten op een dag
Objectief was hij welquote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik vond Paul-89 ook leuk.
Einde bericht
Is goedquote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet wie het wel was, jij duidelijk niet sukkel.
Vanavond eens binnentrekken dan.quote:
Moest je niet naar Milaan ouwe prullenbakkentrappert?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik vond Paul-89 ook leuk.
Einde bericht
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet wie het wel was, jij duidelijk niet sukkel.
Is toch leuk voor dat menneke. Komt hij ook eens in het stadion.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul mag ieder jaar op kosten van de gehandicaptenclub mee naar Utrecht.
Mijn broertje mocht niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest je niet naar Milaan ouwe prullenbakkentrappert?
Idd. Ik zou zo ook wel aan m'n einde willen komen als ik toch moest kiezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nedvedquote:Op woensdag 11 december 2013 19:11 schreef hafcfan het volgende:
Ik zat ooit in het uit vak bij de supercup Milaan-Juve toen haalde ik de kaarten pas voor de aftrap en toen werd ik gewoon met 10 man ME er heen gebracht. Net zo overdrevenWas nog in de tijd met Nedved, Ibra, Del Piero, Stam, Pirlo, Seedorf. Toen hadden ze nog zulke geweldenaren.
![]()
Al was het maar omdat je dan vereeuwigd zou zijn in een gifje.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ik zou zo ook wel aan m'n einde willen komen als ik toch moest kiezen.
Kan me niet schelen. Jij mist humor. En historisch besef dan wel respect.quote:
Eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Jij mist humor. En historisch besef dan wel respect.
Anders koop je geen Servisch mutsje van een oorlogsmisdadiger.
Hij raakt weer op zijn kookpunt hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
De overwinnaar schrijft de geschiedenis. Wel leuk dat jij hier overigens alles mee afsluit. Het streelt mijn ego welquote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Rens, wat is het andere kant van het verhaal? Dit ontstaat niet zomaartwitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 19:08:31Twee fans van #Ajax neergestoken, op weg naar stadion. Via @tancredipalmeri. Foto zegt genoeg: http://t.co/uOCQ2D2pUl #milaja reageer retweet
Die foto zegt best wel weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Rens, wat is het andere kant van het verhaal? Dit ontstaat niet zomaartwitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 19:08:31Twee fans van #Ajax neergestoken, op weg naar stadion. Via @tancredipalmeri. Foto zegt genoeg: http://t.co/uOCQ2D2pUl #milaja reageer retweet
praat me bij mattie
Momenteel geeft hij een lezing in het Ajax-topicquote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
praat me bij mattie
Hier heb je wel een punt, hij zou best eens wat aandacht aan de geschiedenis mogen schenken.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb bij hem op school gezeten.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
praat me bij mattie
Ja ik zat ook al zo van hmm wat dan, tenzij het van die mutsjes zijn van burberry of hoe dat heet, dat hij bedoelt te zeggen van kijk hooligans, eigenschuldquote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die foto zegt best wel weinig eigenlijk.
Nu moeten we al vrezen voor GS en Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar ging je nog voor naar het stadion.
Of mocht je zoals ik de 2e helft kijken
Ik ga hem klappenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb bij hem op school gezeten.
Hij is een ontzettende kneus.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
praat me bij mattie
Het waren de gewone fans.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al zo van hmm wat dan, tenzij het van die mutsjes zijn van burberry of hoe dat heet, dat hij bedoelt te zeggen van kijk hooligans, eigenschuld
Anders snap ik het niet
"Foto zegt genoeg" in je tweet zetten en dan met zo'n kutfoto aankomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
praat me bij mattie
Gebeurt overal.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
Die Italianen hadden toch ook een paar Denen neergestoken laatst? Schijnbaar de normaalste zaak van de wereld daar
Lekker, complottheorieënquote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb bij hem op school gezeten.
Hij is een ontzettende kneus.
twitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:23:51De finale van de Europa League wordt dit jaar in Turijn gespeeld... Bewussie dus dit. #galjuv reageer retweet
Je bent zenuwachtig Stijn.quote:
Italianen staan ook bekend als messentrekkers toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
Die Italianen hadden toch ook een paar Denen neergestoken laatst? Schijnbaar de normaalste zaak van de wereld daar
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, complottheorieëntwitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:23:51De finale van de Europa League wordt dit jaar in Turijn gespeeld... Bewussie dus dit. #galjuv reageer retweet
Dat is gewoon de spanning die je stiekem toch voelt.quote:
Ja daar staan ze bekend om inderdaad. Zijn mogen het daar graag met de prikpen oplossen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Italianen staan ook bekend als messentrekkers toch?
De beste jongen komt uit Wezep, daar is iedereen familie van elkaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bij deze heb je Sjaak zijn woorden wel kracht bijgezet en bewezen
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, complottheorieëntwitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:23:51De finale van de Europa League wordt dit jaar in Turijn gespeeld... Bewussie dus dit. #galjuv reageer retweet
Nee, helemaal niet.quote:
Robert Kranenborg is een debiel. Filemon Wesselink heeft een stukje opvoeding gemist. Nico Dijkshoorn schrijft debiele gedichten.quote:Gewoon zo even DWDD kijken en daarna rustig op het bankje wedstrijdje kijken.
? prikpen, mogen oplossen?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar staan ze bekend om inderdaad. Zijn mogen het daar graag met de prikpen oplossen.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Italianen staan ook bekend als messentrekkers toch?
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar staan ze bekend om inderdaad. Zijn mogen het daar graag met de prikpen oplossen.
En hoe weet jij dat. Net of jij vaak bij Italiaanse wedstrijden bent geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rens is bekend met de andere kant.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat. Net of jij vaak bij Italiaanse wedstrijden bent geweest.
Als je een kerstboom gaat omhakken niet nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om een bijl bij je te hebben dan?
Oh. Ik kan die 2 juist nog wel enigszins waarderen. Nico is ten alle tijde kut.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
[..]
Robert Kranenborg is een debiel. Filemon Wesselink heeft een stukje opvoeding gemist. Nico Dijkshoorn schrijft debiele gedichten.
Voor mij redenen genoeg om niet te gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |