Oké. Duidelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, de / was in deze om een splitsing aan te geven
Die zit. Dat weet ik zeker.quote:
Dat ben ik met je eens. Ik zou daar niet eens meer bij de kwaliteitsusers behoren.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel betere users. Het forum is alleen erg gebruiksonvriendelijk en lelijk.
Waarom waren jullie pas zo laat in het stadion?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef onlogisch het volgende:
Nee, ze hadden het over de neuzen.
Ook zo grappig. Zondag zat ik in de trein terug vanuit Heerenveen. Zo'n jood naast ons :
"Ja maar wanneer ajax speelt ben je natuurlijk wel voor ajax???"
HMF/Sjaak & ik :______!
Zijn de vbl awards weer?quote:
Terwijl je hier het neusje van de zalm bent en daarom ook een gerespecteerd mod.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik zou daar niet eens meer bij de kwaliteitsusers behoren.
Zo, die zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen met maar 12 hercencellen.
Houd ik van. Daadkrachtige inkopers.quote:
en je moet je daar nog helemaal opwerken, hier heb je al bijna de top bereikt.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik zou daar niet eens meer bij de kwaliteitsusers behoren.
Ajam smoor met rijst, spruitjes en doperwten. (Omdat ik te weinig spruitjes had)quote:Op woensdag 11 december 2013 18:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat ga je maken dan grafjong?
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik te weinig spruitjes had
Inderdaad. Ik heb zelfs punten gekregen ''voor de beste VBL-mod'' terwijl ik niet eens mod van VBL ben.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je hier het neusje van de zalm bent en daarom ook een gerespecteerd mod.
Laat me raden. De Atiba Hutchinson award voor de meest witte neger?quote:
Doe je het wel veilig?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word altijd misselijk van fokken in de bus
Opa.Bakkebaard is al aan het vrezen voor zijn positie.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en je moet je daar nog helemaal opwerken, hier heb je al bijna de top bereikt.
Hij rijdt toch niet zelfquote:
Dit gaat GGMM niet leuk vinden. Jaren van netwerken met de admin positie als uiteindelijk doel, en jij komt als groentje binnenlopen en pakt direct de mooiste posities.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is al aan het vrezen voor zijn positie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |