Terecht lijkt me, het is op Fok! tijd voor een frisse wind. Misschien kun je de tent overnemen, samen met je steun en toeverlaat tong.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is al aan het vrezen voor zijn positie.
Het is ook niet grappig./quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga mijn grap niet uitleggen.
Het was dan ook niet grappig.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga mijn grap niet uitleggen.
Jij maakt wat mee op zo'n dag hé Knutquote:Op woensdag 11 december 2013 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben in 1 keer goed overgestapt
Nu ben ik veel te vroeg
Of de Ribery award? Voor de user die het meeste tetten post?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben in 1 keer goed overgestapt
Nu ben ik veel te vroeg
Burn.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
fakking mongool dat je bent in die gifje
Heb jij lang haar?quote:
je halve kont staat openquote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens mij de kenner award of de je post eigenlijk te weinig awardquote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of de Ribery award? Voor de user die het meeste tetten post?
Zo gaat dat nou eenmaal LR. Danny zag dat ik aan het lobbyen was in WZV en hij wou mij als talent niet laten lopen. Ik heb nu echt een waanzinnig contract aangeboden gekregen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat GGMM niet leuk vinden. Jaren van netwerken met de admin positie als uiteindelijk doel, en jij komt als groentje binnenlopen en pakt direct de mooiste posities.
sletquote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en vind dat ik wat weinig nominaties heb. Ik ga even wat topics langs om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij de kenner award of de je post eigenlijk te weinig award
Ik vond dat humaner dan ophangen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag vandaag een executie met een anti tank wapen achtig iets. Dit gifje lijkt er niet op.
Heb ik ook gezien, als we dezelfde bedoelen in ieder geval.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag vandaag een executie met een anti tank wapen achtig iets. Dit gifje lijkt er niet op.
De onderhandelingen zijn inderdaad gaande, het is echt het einde van een tijdperk hoor. FOK! zou nooit meer FOK! zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terecht lijkt me, het is op Fok! tijd voor een frisse wind. Misschien kun je de tent overnemen, samen met je steun en toeverlaat tong.
Je bedoelt die vanaf een pickup? Dat is een vrij apart filmpje.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Was ik bij. In het echt trouwens minder erg dan het er op beeld uit ziet.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Van jou beschouw ik dat als een compliment.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was ik bij. In het echt trouwens minder erg dan het er op beeld uit ziet.
0/10 .quote:Op woensdag 11 december 2013 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van jou beschouw ik dat als een compliment.
Mijn ego groeit. Houd ermee op Elan.quote:
Ja. Op zich wel humaan zoals Knut al stelde. Pijnloos, snel en een zekerheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die vanaf een pickup? Dat is een vrij apart filmpje.
Dat had ik met m'n 1/10 van tompsvquote:Op woensdag 11 december 2013 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van jou beschouw ik dat als een compliment.
Ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn ego groeit. Houd ermee op Elan.
Ruimt alleen zo lastig op.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Op zich wel humaan zoals Knut al stelde. Pijnloos, snel en een zekerheid.
Had jij een /0 van Tom ja? Mijn doet het niet vandaar dat dit wat raar uitziet. Appelsap over de linkerkant van mijn keyboard heen gekregen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik met m'n 1/10 van tompsv
Daarom in de woestijn of een ander verlaten gebied. De beesten ruimen het vanzelf wel op, net als die Tibetaanse begrafenis welke hier laatst werd gepost.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruimt alleen zo lastig op.
Jep. Hij gelooft niet in nieuwe versterkingen uit utreg voor PSV.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had jij een /0 van Tom ja? Mijn doet het niet vandaar dat dit wat raar uitziet. Appelsap over de linkerkant van mijn keyboard heen gekregen.
Het lijkt me inderdaad een stuk minder erg dan dat eeuwigdurende gesnij met een bot mes in iemands nek. Daarnaast zijn de beelden ook nog eens veel spectaculairder, wat ook niet onbelangrijk is. Wel jammer is dat ze bij die opnames zelden of nooit denken aan super slow-mo camera's.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Op zich wel humaan zoals Knut al stelde. Pijnloos, snel en een zekerheid.
Mmm vreemd is dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paul-89 schelde met kanker maar ik kreeg de schuld.
Net seizoen 5 klaar. Jax ontwikkeld zich als een enorme baas.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Sons of Anarchy![]()
Boeit me toch geen reet.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef hafcfan het volgende:
Stijn is genomineerd bij alles wat je niet wil winnen
Wat een eikel was dat!quote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paul-89 schelde met kanker maar ik kreeg de schuld.
link?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Seizoen 6 is geniaalquote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net seizoen 5 klaar. Jax ontwikkeld zich als een enorme baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |