Eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Jij mist humor. En historisch besef dan wel respect.
Anders koop je geen Servisch mutsje van een oorlogsmisdadiger.
Hij raakt weer op zijn kookpunt hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
De overwinnaar schrijft de geschiedenis. Wel leuk dat jij hier overigens alles mee afsluit. Het streelt mijn ego welquote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Rens, wat is het andere kant van het verhaal? Dit ontstaat niet zomaartwitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 19:08:31Twee fans van #Ajax neergestoken, op weg naar stadion. Via @tancredipalmeri. Foto zegt genoeg: http://t.co/uOCQ2D2pUl #milaja reageer retweet
Die foto zegt best wel weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Rens, wat is het andere kant van het verhaal? Dit ontstaat niet zomaartwitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 19:08:31Twee fans van #Ajax neergestoken, op weg naar stadion. Via @tancredipalmeri. Foto zegt genoeg: http://t.co/uOCQ2D2pUl #milaja reageer retweet
praat me bij mattie
Momenteel geeft hij een lezing in het Ajax-topicquote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
praat me bij mattie
Hier heb je wel een punt, hij zou best eens wat aandacht aan de geschiedenis mogen schenken.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb bij hem op school gezeten.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
praat me bij mattie
Ja ik zat ook al zo van hmm wat dan, tenzij het van die mutsjes zijn van burberry of hoe dat heet, dat hij bedoelt te zeggen van kijk hooligans, eigenschuldquote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die foto zegt best wel weinig eigenlijk.
Nu moeten we al vrezen voor GS en Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar ging je nog voor naar het stadion.
Of mocht je zoals ik de 2e helft kijken
Ik ga hem klappenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb bij hem op school gezeten.
Hij is een ontzettende kneus.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
praat me bij mattie
Het waren de gewone fans.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al zo van hmm wat dan, tenzij het van die mutsjes zijn van burberry of hoe dat heet, dat hij bedoelt te zeggen van kijk hooligans, eigenschuld
Anders snap ik het niet
"Foto zegt genoeg" in je tweet zetten en dan met zo'n kutfoto aankomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
praat me bij mattie
Gebeurt overal.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
Die Italianen hadden toch ook een paar Denen neergestoken laatst? Schijnbaar de normaalste zaak van de wereld daar
Lekker, complottheorieënquote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb bij hem op school gezeten.
Hij is een ontzettende kneus.
twitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:23:51De finale van de Europa League wordt dit jaar in Turijn gespeeld... Bewussie dus dit. #galjuv reageer retweet
Je bent zenuwachtig Stijn.quote:
Italianen staan ook bekend als messentrekkers toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
Die Italianen hadden toch ook een paar Denen neergestoken laatst? Schijnbaar de normaalste zaak van de wereld daar
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, complottheorieëntwitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:23:51De finale van de Europa League wordt dit jaar in Turijn gespeeld... Bewussie dus dit. #galjuv reageer retweet
Dat is gewoon de spanning die je stiekem toch voelt.quote:
Ja daar staan ze bekend om inderdaad. Zijn mogen het daar graag met de prikpen oplossen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Italianen staan ook bekend als messentrekkers toch?
De beste jongen komt uit Wezep, daar is iedereen familie van elkaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bij deze heb je Sjaak zijn woorden wel kracht bijgezet en bewezen
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, complottheorieëntwitter:sanderjonkman twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:23:51De finale van de Europa League wordt dit jaar in Turijn gespeeld... Bewussie dus dit. #galjuv reageer retweet
Nee, helemaal niet.quote:
Robert Kranenborg is een debiel. Filemon Wesselink heeft een stukje opvoeding gemist. Nico Dijkshoorn schrijft debiele gedichten.quote:Gewoon zo even DWDD kijken en daarna rustig op het bankje wedstrijdje kijken.
? prikpen, mogen oplossen?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar staan ze bekend om inderdaad. Zijn mogen het daar graag met de prikpen oplossen.
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Italianen staan ook bekend als messentrekkers toch?
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daar staan ze bekend om inderdaad. Zijn mogen het daar graag met de prikpen oplossen.
En hoe weet jij dat. Net of jij vaak bij Italiaanse wedstrijden bent geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rens is bekend met de andere kant.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat. Net of jij vaak bij Italiaanse wedstrijden bent geweest.
Als je een kerstboom gaat omhakken niet nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om een bijl bij je te hebben dan?
Oh. Ik kan die 2 juist nog wel enigszins waarderen. Nico is ten alle tijde kut.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
[..]
Robert Kranenborg is een debiel. Filemon Wesselink heeft een stukje opvoeding gemist. Nico Dijkshoorn schrijft debiele gedichten.
Voor mij redenen genoeg om niet te gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |