Er wordt dit keer nou eenmaal tegen een team gespeeld dat wel vol voor de winst gaat.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje optimisme omdat er wordt gewonnen van Barça en het gaat goed in de competitie.
Blijkbaar is optimisme een vereiste.
Stijn roept al dagen dat Ajax afgemaakt gaat worden hoor. Ik ben benieuwd of hij, mocht het goed gaan het toch het beste had gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef Cara het volgende:
Mensen die denken dat ajax gaat winnen vanavond
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is toch je levenspartner nu. Let eens want meer op je mannetje zeg
Gewaarschuwd mens telt voor 2, dat scheelt toch wel Tinyquote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Want Milan zou minder hun best doen als Juve wel door wasDat is toch wel een Tiny Sandersje hoor...
Je hebt altijd een voorgevoel, aangezien je dit ontkent gok ik dat dit voorgevoel negatief is.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee of voorgevoel wat het gaat worden vanavond.
De ene collega had een geintje uitgehaald met de ander en die vond dat niet zo leuk..quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Want Milan zou minder hun best doen als Juve wel door wasDat is toch wel een Tiny Sandersje hoor...
Dat zegt helemaal niets..quote:Op woensdag 11 december 2013 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
+ Milan speelt al een hele tijd als een patatje.
Dat kloptquote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De ene collega had een geintje uitgehaald met de ander en die vond dat niet zo leuk..
Geintjes uithalen moet je ook aan mij overlaten.
Dat sowieso al weet die kerel volgens mij niet eens wie hij voor zich heeft aangezien hij dreigt er 40 man bij te halenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel 10 jaar gezeten en aanslagen gepleegd. Dan kun je beter ff op je tellen passen denk ik.
3 Weken geleden zou het negatief zijn geweest, maar nu heb ik echt geen flauw idee meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt altijd een voorgevoel, aangezien je dit ontkent gok ik dat dit voorgevoel negatief is.
Brands wil zijn afkoopsom veiligstellen anders doe je niet dat soort uitspraken.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die uitspraken van de directie worden echt met de week treuriger, of grappiger als je niet voor PSV bent.
Normaal gesproken red je het niet, ik heb nu wel iets meer hoop op een verrassing dan voor Barcelonaquote:Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
3 Weken geleden zou het negatief zijn geweest, maar nu heb ik echt geen flauw idee meer.
Wat was het geintje?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De ene collega had een geintje uitgehaald met de ander en die vond dat niet zo leuk..
Geintjes uithalen moet je ook aan mij overlaten.
En het mooie is, geen haar op het hoofd die er bij Sanders of Brands aan denkt dat het wel eens aan henzelf zou kunnen liggenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die uitspraken van de directie worden echt met de week treuriger, of grappiger als je niet voor PSV bent.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok hier mijn voorspelling:
Het wordt 1-1. Goals van Blind en Balotelli.
Einde voorspelling.
Dat is iets van 40-45 triljard yenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef Typisch het volgende:
Youtube 5.6 miljard omzet van alleen hun ads.
Op een dag dat Blind scoort loopt alles goed en is een 1-1 dus uitgesloten.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok hier mijn voorspelling:
Het wordt 1-1. Goals van Blind en Balotelli.
Einde voorspelling.
Ah, je noemt jezelf nu "media"quote:Op woensdag 11 december 2013 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Media schreeuwt weer moord en brand om dat akkefietje vanmiddag.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb alleen benoemd Knut.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, je noemt jezelf nu "media"
Ok Rens. Eh. Media.
Laten we de KNVB maar opheffen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:36 schreef DonRaja het volgende:
http://mobiel.nu.nl/sport(...)ter-potsierlijk.html
Komende 30 jaar geen titels meer voor ons jongens...
Ik denk dat Blatter dat wel voor ons doet...quote:Op woensdag 11 december 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we de KNVB maar opheffen.
Die videoclipquote:Op woensdag 11 december 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een dag dat Blind scoort loopt alles goed en is een 1-1 dus uitgesloten.
Welk akkefietje?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Vind ik niet kunnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij trapte kinderverkrachters in elkaar in de gevangenis
quote:De man die gisteren bij de herdenking van Nelson Mandela de toespraken in gebarentaal zou moeten vertalen, was de gebarentaal helemaal niet machtig. Het dove Zuid-Afrikaanse parlementslid Wilma Newhoudt-Druchen probeerde tijdens de ceremonie tot de organisatie door te laten dringen dat de man maar wat deed.
"Hij kan helemaal niet gebaren", twitterde Newhoudt. "Hij verzint de gebaren, haal hem alsjeblieft van het podium. Wat een schande dat deze man op het podium staat."
Onbegrijpelijk
Ook bij de Nederlandse Beroepsvereniging Tolken Gebarentaal is het filmpje van de wanprestatie van de tolk gezien. Woordvoerder Markell Gremmel: "Het gebeurt niet vaak dat bij grote publieke evenementen als deze een gebarentolk aanwezig is, dus in eerste instantie waren we heel blij. Maar toen zagen we de berichten voorbijkomen dat er niets van te begrijpen was."
Gebarentaal bestaat in meerdere talen en Gremmel beheerst de Afrikaanse variant niet. "Ik kon dus niet meteen inschatten of hij zijn werk goed deed."
In Nederland bestaat een register van doventolken, waar gecheckt kan worden of iemand gekwalificeerd is voor hij of zij wordt ingehuurd.
quote:
Zo werkt het daar toch niet, is gewoon de neef van "heb je voor mij nog leuke plek? Ja hoor maar dan moet je wel wat gebaren maken"quote:Op woensdag 11 december 2013 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een amateurs zeg. Zo iemand check je toch van te voren
Is goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, dan ga ik nu toch echt m'n kamer opruimen.
opgezwollequote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een leuk muziekje voor onder het poetsen?
tupacquote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Nujabesquote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb 10 euro op Ajax staan en jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Karina, weer een betje op ajax staan?
Niks.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb 10 euro op Ajax staan en jij?
Die post voortaan op dat andere forum . Mede dankzij tong80 trouwens die hem het laatste zetje heeft gegeven.quote:
Goede keusquote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
Het is Notorious B.I.G. geworden.
50/50.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Denk je dat het gaat gebeuren?
uh okequote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Die post voortaan op dat andere forum . Mede dankzij tong80 trouwens die hem het laatste zetje heeft gegeven.
Niet doorquote:Op woensdag 11 december 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al gezegd 1-1.
Ik heb geen flauw idee wat dit voor de stand betekend.
Maar jij houdt er dan ook bijzondere visies op na. Zie bijvoorbeeld je eerdere stelling over middenvelders.quote:
Op basis waarvan?quote:
Omdat Balotelli minimaal 1 goal maakt en Ajax geen twee. Logisch.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Dat Milan is totaal uit vorm man, spelen echt superslecht al maanden. Tiende in de competitie....
Dat zegt weinig, die gasten kunnen wel net over het randje spelen qua gemeenheid etc. Laatste wedstrijd ook 2 lang geblesseerden aan over gehouden.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Dat Milan is totaal uit vorm man, spelen echt superslecht al maanden. Tiende in de competitie....
Heb je ze gezien tegen Livorno zondag? Verdedigen is er nauwelijks meer bij hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat Balotelli minimaal 1 goal maakt en Ajax geen twee. Logisch.
Nogmaals, dat je in de CL bagger speelt vind ik geen ene flikker zeggen. Meerdere teams presteren vaak slecht in de competitie, maar in de CL uitstekend. Tevens heeft Milan veel individuele kracht met een Balotelli, El Shaarawy om maar eens wat te noemen. Vergeet niet dat ze grotendeels de wedstrijd domineerden in Amsterdam. En Balotelli kan in de laatste minuten erg waardevol zijn met een slimme actie waardoor er een penalty of vrije trap komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Denk ik ook wel nu Denswil er weer in moet wat tevens automatisch inhoudt dat Moisander naar rechts moet.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat Balotelli minimaal 1 goal maakt en Ajax geen twee. Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |