Er wordt dit keer nou eenmaal tegen een team gespeeld dat wel vol voor de winst gaat.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje optimisme omdat er wordt gewonnen van Barça en het gaat goed in de competitie.
Blijkbaar is optimisme een vereiste.
Stijn roept al dagen dat Ajax afgemaakt gaat worden hoor. Ik ben benieuwd of hij, mocht het goed gaan het toch het beste had gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef Cara het volgende:
Mensen die denken dat ajax gaat winnen vanavond
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is toch je levenspartner nu. Let eens want meer op je mannetje zeg
Gewaarschuwd mens telt voor 2, dat scheelt toch wel Tinyquote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Want Milan zou minder hun best doen als Juve wel door wasDat is toch wel een Tiny Sandersje hoor...
Je hebt altijd een voorgevoel, aangezien je dit ontkent gok ik dat dit voorgevoel negatief is.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee of voorgevoel wat het gaat worden vanavond.
De ene collega had een geintje uitgehaald met de ander en die vond dat niet zo leuk..quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Want Milan zou minder hun best doen als Juve wel door wasDat is toch wel een Tiny Sandersje hoor...
Dat zegt helemaal niets..quote:Op woensdag 11 december 2013 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
+ Milan speelt al een hele tijd als een patatje.
Dat kloptquote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De ene collega had een geintje uitgehaald met de ander en die vond dat niet zo leuk..
Geintjes uithalen moet je ook aan mij overlaten.
Dat sowieso al weet die kerel volgens mij niet eens wie hij voor zich heeft aangezien hij dreigt er 40 man bij te halenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel 10 jaar gezeten en aanslagen gepleegd. Dan kun je beter ff op je tellen passen denk ik.
3 Weken geleden zou het negatief zijn geweest, maar nu heb ik echt geen flauw idee meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt altijd een voorgevoel, aangezien je dit ontkent gok ik dat dit voorgevoel negatief is.
Brands wil zijn afkoopsom veiligstellen anders doe je niet dat soort uitspraken.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die uitspraken van de directie worden echt met de week treuriger, of grappiger als je niet voor PSV bent.
Normaal gesproken red je het niet, ik heb nu wel iets meer hoop op een verrassing dan voor Barcelonaquote:Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
3 Weken geleden zou het negatief zijn geweest, maar nu heb ik echt geen flauw idee meer.
Wat was het geintje?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
De ene collega had een geintje uitgehaald met de ander en die vond dat niet zo leuk..
Geintjes uithalen moet je ook aan mij overlaten.
En het mooie is, geen haar op het hoofd die er bij Sanders of Brands aan denkt dat het wel eens aan henzelf zou kunnen liggenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die uitspraken van de directie worden echt met de week treuriger, of grappiger als je niet voor PSV bent.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok hier mijn voorspelling:
Het wordt 1-1. Goals van Blind en Balotelli.
Einde voorspelling.
Dat is iets van 40-45 triljard yenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef Typisch het volgende:
Youtube 5.6 miljard omzet van alleen hun ads.
Op een dag dat Blind scoort loopt alles goed en is een 1-1 dus uitgesloten.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok hier mijn voorspelling:
Het wordt 1-1. Goals van Blind en Balotelli.
Einde voorspelling.
Ah, je noemt jezelf nu "media"quote:Op woensdag 11 december 2013 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Media schreeuwt weer moord en brand om dat akkefietje vanmiddag.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Media schreeuwt weer moord en brand om dat akkefietje vanmiddag.
Ik heb alleen benoemd Knut.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, je noemt jezelf nu "media"
Ok Rens. Eh. Media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |