Die post voortaan op dat andere forum . Mede dankzij tong80 trouwens die hem het laatste zetje heeft gegeven.quote:
Goede keusquote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
Het is Notorious B.I.G. geworden.
50/50.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Denk je dat het gaat gebeuren?
uh okequote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Die post voortaan op dat andere forum . Mede dankzij tong80 trouwens die hem het laatste zetje heeft gegeven.
Niet doorquote:Op woensdag 11 december 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al gezegd 1-1.
Ik heb geen flauw idee wat dit voor de stand betekend.
Maar jij houdt er dan ook bijzondere visies op na. Zie bijvoorbeeld je eerdere stelling over middenvelders.quote:
Op basis waarvan?quote:
Omdat Balotelli minimaal 1 goal maakt en Ajax geen twee. Logisch.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Dat Milan is totaal uit vorm man, spelen echt superslecht al maanden. Tiende in de competitie....
Dat zegt weinig, die gasten kunnen wel net over het randje spelen qua gemeenheid etc. Laatste wedstrijd ook 2 lang geblesseerden aan over gehouden.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Dat Milan is totaal uit vorm man, spelen echt superslecht al maanden. Tiende in de competitie....
Heb je ze gezien tegen Livorno zondag? Verdedigen is er nauwelijks meer bij hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat Balotelli minimaal 1 goal maakt en Ajax geen twee. Logisch.
Nogmaals, dat je in de CL bagger speelt vind ik geen ene flikker zeggen. Meerdere teams presteren vaak slecht in de competitie, maar in de CL uitstekend. Tevens heeft Milan veel individuele kracht met een Balotelli, El Shaarawy om maar eens wat te noemen. Vergeet niet dat ze grotendeels de wedstrijd domineerden in Amsterdam. En Balotelli kan in de laatste minuten erg waardevol zijn met een slimme actie waardoor er een penalty of vrije trap komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Denk ik ook wel nu Denswil er weer in moet wat tevens automatisch inhoudt dat Moisander naar rechts moet.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat Balotelli minimaal 1 goal maakt en Ajax geen twee. Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |