Kwaliteit van vd Vaart is vooral z'n inzicht en trap. Toch niet z'n handelingssnelheid. Honda is veel beweeglijker, niet alleen in z'n loopacties maar ook in z'n kappen en draaien en overige acties. Kijk er maar wat beelden op na zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is juist de kwaliteit van VdV, anders gewoon middenmaat
Ik jank altijd om die kanjerlul van een litmanenafcaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jank in clubtopics vrij zelden ergens om.
Rafael neukt mooiere vrouwen dus is sowieso superieur aan die kamikazepilootquote:Op woensdag 11 december 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kwaliteit van vd Vaart is vooral z'n inzicht en trap. Toch niet z'n handelingssnelheid. Honda is veel beweeglijker, niet alleen in z'n loopacties maar ook in z'n kappen en draaien en overige acties. Kijk er maar wat beelden op na zou ik zeggen.
Af en toe vind ik van mezelf dat ik actiever moet worden in andere topics dan deze, dat houd ik meestal een uurtje vol.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.
Honda is dynamischer maar dat is wat anders dan hogere handelingssnelheid hebben, dat ligt bij VdV (nog) op een hoger niveau dan bij hem al wordt dat natuurlijk niet beter met de jarenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kwaliteit van vd Vaart is vooral z'n inzicht en trap. Toch niet z'n handelingssnelheid. Honda is veel beweeglijker, niet alleen in z'n loopacties maar ook in z'n kappen en draaien en overige acties. Kijk er maar wat beelden op na zou ik zeggen.
Dat was de discussie niet. Van der Vaart is ook veel meer een rommelige voetballer dan Honda vind ik. Kan af en toe van die Suarez acties hebben ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Rafael neukt mooiere vrouwen dus is sowieso superieur aan die kamikazepiloot
WZV heeft de toekomst. Daar is schelden met kanker of een verbastering nog niet stoer en kan het dus iets meer over de inhoud gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Af en toe vind ik van mezelf dat ik actiever moet worden in andere topics dan deze, dat houd ik meestal een uurtje vol.
Ik ken de vrouw van Honda niet, maar zal die echt niet mooier zijn dan die Turkse pizza die VdV nu heeft?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Rafael neukt mooiere vrouwen dus is sowieso superieur aan die kamikazepiloot
Ja dat mislukte fokschaap is niet veel, daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken de vrouw van Honda niet, maar zal die echt niet mooier zijn dan die Turkse pizza die VdV nu heeft?
Ben ik niet met je eens. Als je veel van Honda hebt gezien zou je dit niet zeggen. Honda vind ik ook een betere speler dan vd Vaart, al heeft hij z'n postuur niet echt mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Honda is dynamischer maar dat is wat anders dan hogere handelingssnelheid hebben, dat ligt bij VdV (nog) op een hoger niveau dan bij hem al wordt dat natuurlijk niet beter met de jaren
Geil waf man met die vleestieten.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat mislukte fokschaap is niet veel, daar ben ik het mee eens.
Volgespoten met de shoarmasaus van boulaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken de vrouw van Honda niet, maar zal die echt niet mooier zijn dan die Turkse pizza die VdV nu heeft?
Kawai!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Zou met liefde die parel uit haar zilte oester duiken
Ik heb weinig met Aziatische vrouwen dus je mag zelf oordelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat mislukte fokschaap is niet veel, daar ben ik het mee eens.
homoquote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Zou met liefde die parel uit haar zilte oester duiken
Meer van Honda hebt gezien. Alsof jij wel CSKA competitie wedstrijden hebt gekeken.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als je veel van Honda hebt gezien zou je dit niet zeggen. Honda vind ik ook een betere speler dan vd Vaart, al heeft hij z'n postuur niet echt mee.
Was efffe aan het googelen. Heeft ze nu weer een miskraam gehad? Dan is het echt een mislukt fokschaapquote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geil waf man met die vleestieten.
Nu wel maar dat heeft meer ermee te maken dat VdV op zijn retour is, maar Honda heeft nog niet het niveau bereikt wat VdV op zijn top hadquote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als je veel van Honda hebt gezien zou je dit niet zeggen. Honda vind ik ook een betere speler dan vd Vaart, al heeft hij z'n postuur niet echt mee.
Jep.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Was efffe aan het googelen. Heeft ze nu weer een miskraam gehad? Dan is het echt een mislukt fokschaap
Uh, jawel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel maar dat heeft meer ermee te maken dat VdV op zijn retour is, maar Honda heeft nog niet het niveau bereikt wat VdV op zijn top had
Ergens wel zielig.quote:
Dat is waar, maar Honda is echt een fenomenaal spelertje hoor. Let maar op als je er volgend jaar wat meer ziet in de Italiaanse competitie. Is toch qua grondwerk een stuk technischer en sneller en gaat die stap echt nog wel maken. Had gedacht dat hij na die confederations cup wedstrijd tegen Italië wel direct weggekocht zou worden door een échte topclub.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel maar dat heeft meer ermee te maken dat VdV op zijn retour is, maar Honda heeft nog niet het niveau bereikt wat VdV op zijn top had
Dit dus. Dat was echt bizar. Een van de beste wedstrijden die ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, jawel.
Honda toen tegen Italie. 90 minuten lang iedere bal perfect
Is nu dus nog steeds niet gebeurd...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Honda is echt een fenomenaal spelertje hoor. Let maar op als je er volgend jaar wat meer ziet in de Italiaanse competitie. Is toch qua grondwerk een stuk technischer en sneller en gaat die stap echt nog wel maken. Had gedacht dat hij na die confederations cup wedstrijd tegen Italië wel direct weggekocht zou worden door een échte topclub.
Is hij wel op zijn plek in Italië?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Honda is echt een fenomenaal spelertje hoor. Let maar op als je er volgend jaar wat meer ziet in de Italiaanse competitie. Is toch qua grondwerk een stuk technischer en sneller en gaat die stap echt nog wel maken. Had gedacht dat hij na die confederations cup wedstrijd tegen Italië wel direct weggekocht zou worden door een échte topclub.
Ergens wel erg dat je zo'n mooie toekomst voor je had ooit en dan gewoon naar een toekomstig uefacup spelende middenmoter van Italie vertrekt. Waar is het misgegaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is nu dus nog steeds niet gebeurd...
Nee johquote:Op woensdag 11 december 2013 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, jawel.
Honda toen tegen Italie. 90 minuten lang iedere bal perfect
Tarado, ik heb respect voor je als user maar je lult echt uit je nek dat 't een lieve lust is wat dit betreft.quote:
Gewoon 2 ex-spelers van fucking VVV in de CLquote:Op woensdag 11 december 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ergens wel erg dat je zo'n mooie toekomst voor je had ooit en dan gewoon naar een toekomstig uefacup spelende middenmoter van Italie vertrekt. Waar is het misgegaan?
Fraaie titelquote:Man hoekt meisje (13) neer en jat muts
Een meisje van 13 is gisteren in Scheveningen tegen haar hoofd geslagen door en volwassen man. Ze zat op de fiets toen ze de klap kreeg, de man stal ook nog eens haar muts. Dat meldt Omroep West.
Volgens de politie heeft de held een Indonesisch uiterlijk. Na zijn daad vluchtte hij een steegje in en verdween.
Je moet ergens beginnen toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon 2 ex-spelers van fucking VVV in de CL
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik hier nog 1 negatieve opmerking over Honda lees, Tarado, dan verwijder ik mijn stem op jou voor users met voetbalkennis.
Ha!
Ik ook wel hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, wij weten wel beter. Die wedstrijd was echt geniaal van Japan en dan met name Honda. Zelden zo genoten van een speler als toen van Honda.
Honda en Kagawa op 1 middenveldquote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, wij weten wel beter. Die wedstrijd was echt geniaal van Japan en dan met name Honda. Zelden zo genoten van een speler als toen van Honda.
Dat zeggen we toch ook niet? En van der Vaart is toch ook geen top? Nooit geweest ook. Bij subtoppers bepalende speler geweest, maar op 't allerhoogste niveau kon hij het niet waarmaken.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij speelde toen wel goed, dat wel maar is nog geen top, en Milan is dat ook niet
En hoe deed hij het bij CSKA in de competitie. Behield hij zijn niveau daar constant?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe oud was je in 1995quote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Letterlijk liggen gillen van plezier toen in m'n bed. Die wedstrijd werd heel laat gespeeld toch? Om half 2 lag ik die nog te kijken geloof ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Honda en Kagawa op 1 middenveld![]()
Fap fap fap fap.
Ono ernaastquote:Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fap fap fap fap.
Dat zeg ik dus ook niet, alleen zit Honda nog niet op het VdV (zijn top) niveauquote:Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch ook niet? En van der Vaart is toch ook geen top? Nooit geweest ook. Bij subtoppers bepalende speler geweest, maar op 't allerhoogste niveau kon hij het niet waarmaken.
Fijn dat je deze UI weer hebt, dan weet ik dat ik de tekst die ongeveer 5 cm daarachter staat niet meer hoef te lezenquote:
Eens. Maar dat komt imo gewoon doordat hij bij een Russische club speelt. Vind daarom Italie ook wel een mindere keuze, zeker omdat het ook Milan is. Maar ze zullen wel goed betalen en op zich blijft het een mooie club natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet, alleen zit Honda nog niet op het VdV (zijn top) niveau
Klopt ja. Braziliaanse tijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Letterlijk liggen gillen van plezier toen in m'n bed. Die wedstrijd werd heel laat gespeeld toch? Om half 2 lag ik die nog te kijken geloof ik.
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fap fap fap fap.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. Braziliaanse tijd.
Ik heb die wedstrijd gedownload en nog 2 keer bekeken
Daarom had hij kunnen wachten tot de zomer, een goed WK en er was misschien meer mogelijk geweestquote:Op woensdag 11 december 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Maar dat komt imo gewoon doordat hij bij een Russische club speelt. Vind daarom Italie ook wel een mindere keuze, zeker omdat het ook Milan is. Maar ze zullen wel goed betalen en op zich blijft het een mooie club natuurlijk.
Dat contact met Milan was er toch al langer?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom had hij kunnen wachten tot de zomer, een goed WK en er was misschien meer mogelijk geweest
De beste voetballer die ik ook live heb zien spelenquote:
Was wel lang sprake van inderdaad, ik weet niet wat zijn contractsituatie wasquote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat contact met Milan was er toch al langer?
Ik heb Messi live zien spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef Cara het volgende:
[..]
De beste voetballer die ik ook live heb zien spelen
Godverquote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeet onze held uit Z-K niet...![]()
[ afbeelding ]
Ik Bergkamp. Maar toch. Shinjiquote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb Messi live zien spelen.
In be4 chunsooleetraptmis.gifquote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb jouw grote held live zien spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb Messi live zien spelen.
van Hanegem?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jouw grote held live zien spelen.
Het zou gekker zijn als je z'n voeten had geschud.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de hand van Arthur Numan geschud.
Waar speelt hij nu?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suk
http://www.sporteditie.nl(...)goal_van_het_weekend
twitter:aad300 twitterde op woensdag 11-12-2013 om 13:33:20Scheidsrechter heeft nu niks meer te zeggen over veld krijgt orders vanuit #UEFA in #zwitserland #veld #fail #galjuv reageer retweet
Ik houd ook erg van dat soort spelers, het is alleen niet altijd even effectief.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ronaldinho. Wat een voetballer.Beste wat ik ooit heb gezien.
Het is echt een club.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat echt een club, of gewoon de verzamelnaam voor al die zandbakteams?
Hij heeft een puinruimer is zijn rug nodig zoals Davids, Cocu dat voor hem dedenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd ook erg van dat soort spelers, het is alleen niet altijd even effectief.
Vond het wel grappig dat men altijd dacht dat hij lachte op het veld. Hij kreeg gewoon z'n bek niet dicht met dat paardengebit. Maar wel een hele goede voetballer.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd ook erg van dat soort spelers, het is alleen niet altijd even effectief.
Ook z'n passing was gewoon geniaal. De manier waarop hij een bal raakte, hij ademde gewoon pure balbeheersing.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat hij het niet meer uithieldquote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook z'n passing was gewoon geniaal. De manier waarop hij een bal raakte, hij ademde gewoon pure balbeheersing.
Braziliaanse mentaliteit he. Jammer idd.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat hij het niet meer uithield
Alle teams daar zijn baggerquote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef Elan het volgende:
Zonde dat hij bij zo'n baggerteam speelt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook z'n passing was gewoon geniaal. De manier waarop hij een bal raakte, hij ademde gewoon pure balbeheersing.
Het feit dat hij de dochter van Rijkaard had uitgewoond, maakte de speler-trainer relatie ook niet echt top.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Braziliaanse mentaliteit he. Jammer idd.
Hou je bek.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, wat maak je toch weer mee.
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het feit dat hij de dochter van Rijkaard had uitgewoond, maakte de speler-trainer relatie ook niet echt top.
Snap dat nooit zo goed, die gast kan toch nog makkelijk mee bij een Europese subtopper. Heb je tenminste een fatsoenlijk podium voor je kunsten.quote:
Jullie, dmv stemmen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie besluit uiteindelijk wat er op de lijst komt?
Gooi het maar weer over een andere boegquote:Op woensdag 11 december 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je bek.
Met je "Oh nee jongens, ik moet bij de rector komen!!"
Moet je maar eens een paar weken naar Brasil gaan, dan ga je hem wel beter begrijpenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed, die gast kan toch nog makkelijk mee bij een Europese subtopper. Heb je tenminste een fatsoenlijk podium voor je kunsten.
Lekker in brazilie ballen joh. Familie, zon, lekkere vrouwen. Wat wil je als rijke voetballer nog meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed, die gast kan toch nog makkelijk mee bij een Europese subtopper. Heb je tenminste een fatsoenlijk podium voor je kunsten.
Denk ook niet dat Ronaldinho er problemen mee had.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]Toch zei hij recent nog dat Rijkaard zijn beste trainer was
Orly?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Al denk ik toch dat Juve meer te zoeken heeft in de volgende ronde dan Galatasaray
Eensquote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Al denk ik toch dat Juve meer te zoeken heeft in de volgende ronde dan Galatasaray
Middenveld van Juvequote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen al door Pirlo.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hunnie bepalen dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Wie bepaalt de uitindelijke awards?
Die link leg ik niet direct.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Cara het volgende:
Uit het niets incassobureau scheldend aan de telefoon dat ik mijn doorlopende rekening van de Pathe niet heb betaald. Of ik het even snel wil gaan betalen voor ze 'wel even langskomen'.
Nou heb ik gewoon een full time baan, fout ligt dus bij Pathe, dus heb hem gezegd dat hij de tering kon genieten, met zijn grote mond.
Pathe gebeld; sorry meneer, we hebben uw rekeningnummer verkeerd genoteerd. Excuus, en een fijne dag nog verder. De tyfus
Goed verhaal. Erg geloofwaardig ookquote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Cara het volgende:
Uit het niets incassobureau scheldend aan de telefoon dat ik mijn doorlopende rekening van de Pathe niet heb betaald. Of ik het even snel wil gaan betalen voor ze 'wel even langskomen'.
Nou heb ik gewoon een full time baan, fout ligt dus bij Pathe, dus heb hem gezegd dat hij de tering kon genieten, met zijn grote mond.
Pathe gebeld; sorry meneer, we hebben uw rekeningnummer verkeerd genoteerd. Excuus, en een fijne dag nog verder. De tyfus
Dat is wel heel slordig.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Cara het volgende:
Beter dim je en ga je gewoon betalen aan dat bureau want voor je het weet staat Eef Hoos voor je deur en dan piep je wel andersquote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Cara het volgende:
Laat ik het nog iets duidelijker formuleren: Als jij een toffe grappige VBL-gerelateerde award had ingediend dan hadden wij hier niet omheen gekund.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Wie bepaalt de uiteindelijke awards?
Die is gewoon in de pocket voor Bruno hoor, geen zorgenquote:
Jij bent toch ook niet nieuw, alleen in de SC of heb ik het fout?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Die is gewoon in de pocket voor Bruno hoor, geen zorgen
Nee, dat zou ik winnenquote:
ohquote:Op woensdag 11 december 2013 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Die is gewoon in de pocket voor Bruno hoor, geen zorgen
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:07 schreef JanCees het volgende:
Ik ga alleen maar op joden stemmen
#kliek
Dat er geen mogelijkheid is dat er geen geld op mijn rekening kan staan.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed verhaal. Erg geloofwaardig ook
Schouwburg.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel slordig.![]()
Welke Pathe vestiging branden we plat als Fok! knokploeg?
Het is wel geinig dat heel veel mensen niet weten dat een incassobureau wel mag dreigen, maar niet zomaar mag uitvoeren. Die mensen mogen je helemaal niets maken, maar gebruiken vaak angst- tactieken om bijv. ouderen sneller te laten betalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter dim je en ga je gewoon betalen aan dat bureau want voor je het weet staat Eef Hoos voor je deur en dan piep je wel anders
Eef Hoosquote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter dim je en ga je gewoon betalen aan dat bureau want voor je het weet staat Eef Hoos voor je deur en dan piep je wel anders
Maar ze schakelen toch niet meteen een incasso bureau in of wel?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat er geen mogelijkheid is dat er geen geld op mijn rekening kan staan.
[..]
Bedankt.
[..]
Schouwburg.
[..]
Het is wel geinig dat heel veel mensen niet weten dat een incassobureau wel mag dreigen, maar niet zomaar mag uitvoeren. Die mensen mogen je helemaal niets maken, maar gebruiken vaak angst- tactieken om bijv. ouderen sneller te laten betalen.
Kennelijk wel. Ben ook helemaal verbaast dat ze niet even dubbelchecken of mijn gegevens wel kloppen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ze schakelen toch niet meteen een incasso bureau in of wel?
Ze sturen toch altijd eerst een herinnering op, had je die genegeerd of zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Ben ook helemaal verbaast dat ze niet even dubbelchecken of mijn gegevens wel kloppen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Morgen toch les in het WTC, vlakbij.
Misschien iets met IJsberenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
2 collega's van mij hebben ruzie, welk plaatje kan ik het beste naar beide sturen zodat ze het weer goed maken? Ik zit er maar een beetje tussenin nu.
Ok, je punt is duidelijk. Conclusie is dat jullie hebben je werk weer halfslachtig hebben gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat ik het nog iets duidelijker formuleren: Als jij een toffe grappige VBL-gerelateerde award had ingediend dan hadden wij hier niet omheen gekund.
ga boos doen en eis gratis kaartjes voor The Hobbitquote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Cara het volgende:
Juventus wint Europa League, okee.
[..]
Zie je dan.
Wordt moeilijkquote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Juve er nog eentje maakt.
Mwa. Ze speelden wel erg laf.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen idee wanneer ik begonnen ben met in VBL te posten. Niet veel langer of veel minder lang dan een jaar geleden. Misschien heel af en toe iets in een bepaald topic inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet nieuw, alleen in de SC of heb ik het fout?
Hoeft niet ik ga morgenavond alquote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga boos doen en eis gratis kaartjes voor The Hobbit
en geef die aan mij
Ik heb liever Juventus in de volgende ronde dan dat we Galatasaray krijgen die er toch voorspelbaar uitvliegen in de achtste finales.quote:
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, je punt is duidelijk. Conclusie is dat jullie hebben je werk weer halfslachtig hebben gedaan.
Tenminste nog één verassing, vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever Juventus in de volgende ronde dan dat we Galatasaray krijgen die er toch voorspelbaar uitvliegen in de achtste finales.
Eef Hoos sloopt gewoon je kantoor en gezicht hoor, maak je daar maar geen zorgen overquote:Op woensdag 11 december 2013 15:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat er geen mogelijkheid is dat er geen geld op mijn rekening kan staan.
[..]
Bedankt.
[..]
Schouwburg.
[..]
Het is wel geinig dat heel veel mensen niet weten dat een incassobureau wel mag dreigen, maar niet zomaar mag uitvoeren. Die mensen mogen je helemaal niets maken, maar gebruiken vaak angst- tactieken om bijv. ouderen sneller te laten betalen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met Gala is de kans groter dat United of Milan Ajax de CL wint.
Ik dacht dat het codetaal was voor een datequote:Op woensdag 11 december 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om de bioscoop morgen dat al af te branden?
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met Gala is de kans groter dat United of Milan de CL wint.
Een vurige date ja. Al heb ik zelf geen Pathe abonnement, dus ik wil wel het vrouwtje zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik dacht dat het codetaal was voor een date
Best wel een zielig mannetje hoe hij daar staat te hakkelen en met overslaande stem spreekt. Zou jij echt bang worden als zo'n seniele gek aan je bureau stond?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Eef Hoos sloopt gewoon je kantoor en gezicht hoor, maak je daar maar geen zorgen over
BAM
Heb nog een tijdje naast Johnny zonder stress gewoond. ook zo'n eindbaas
Goed man. Gaan we naar de Hobbit morgenavond. Trek wat leuks aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vurige date ja. Al heb ik zelf geen Pathe abonnement, dus ik wil wel het vrouwtje zijn.
Gvd, wat een geniale tv is dit Elan. Meer van dit soort filmpjes?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Eef Hoos![]()
Die zat bij Echte Penoza laatst.
Kon ook gewoon toen
Welk oude zeer? Het is gewoon een baggerclub, of beter gezegd ik heb echt helemaal niks met ze.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is tegen Juve om het oude zeer zo te zien.
je weet wel die finalequote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk oude zeer? Het is gewoon een baggerclub, of beter gezegd ik heb echt helemaal niks met ze.
Nu haten ze beiden jou waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ze op een zeer subtiele manier weer met elkaar laten praten.![]()
Ik ben echt een prima bemiddelaar.
Hoe dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
Een verloren finale van bijna 20 jaar terug is oud zeer?quote:
onze eigen john troostquote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
Een verloren finale in '74 brengt volwassen mannen nog aan het huilen. Al is het inderdaad wel vreemd dat je je druk maakt over een finale die je niet eens hebt meegemaakt...quote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een verloren finale van bijna 20 jaar terug is oud zeer?Of doel je op de doping, alsof Ajax toen niet aan de doping zat.
Moet je eens op 10.30 kijken. Ik zou huilend uit het raam springen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Best wel een zielig mannetje hoe hij daar staat te hakkelen en met overslaande stem spreekt. Zou jij echt bang worden als zo'n seniele gek aan je bureau stond?
Hij heeft wel 10 jaar gezeten en aanslagen gepleegd. Dan kun je beter ff op je tellen passen denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Best wel een zielig mannetje hoe hij daar staat te hakkelen en met overslaande stem spreekt. Zou jij echt bang worden als zo'n seniele gek aan je bureau stond?
Dat dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een verloren finale in '74 brengt volwassen mannen nog aan het huilen. Al is het inderdaad wel vreemd dat je je druk maakt over een finale die je niet eens hebt meegemaakt...
Ik heb echt geen flauw idee of voorgevoel wat het gaat worden vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef Tarado het volgende:
Kansen voor Ajax zijn weer wat geslonken, CL nu nog belangrijker voor Milan, zit meer in de pot
Beetje optimisme omdat er wordt gewonnen van Barça en het gaat goed in de competitie.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef Cara het volgende:
Mensen die denken dat ajax gaat winnen vanavond
Want Milan zou minder hun best doen als Juve wel door wasquote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef Tarado het volgende:
Kansen voor Ajax zijn weer wat geslonken, CL nu nog belangrijker voor Milan, zit meer in de pot
+ Milan speelt al een hele tijd als een patatje.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje optimisme omdat er wordt gewonnen van Barça en het gaat goed in de competitie.
Blijkbaar is optimisme een vereiste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |