Die is gewoon in de pocket voor Bruno hoor, geen zorgenquote:
Jij bent toch ook niet nieuw, alleen in de SC of heb ik het fout?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Die is gewoon in de pocket voor Bruno hoor, geen zorgen
Nee, dat zou ik winnenquote:
ohquote:Op woensdag 11 december 2013 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Die is gewoon in de pocket voor Bruno hoor, geen zorgen
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:07 schreef JanCees het volgende:
Ik ga alleen maar op joden stemmen
#kliek
Dat er geen mogelijkheid is dat er geen geld op mijn rekening kan staan.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed verhaal. Erg geloofwaardig ook
Schouwburg.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel slordig.![]()
Welke Pathe vestiging branden we plat als Fok! knokploeg?
Het is wel geinig dat heel veel mensen niet weten dat een incassobureau wel mag dreigen, maar niet zomaar mag uitvoeren. Die mensen mogen je helemaal niets maken, maar gebruiken vaak angst- tactieken om bijv. ouderen sneller te laten betalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter dim je en ga je gewoon betalen aan dat bureau want voor je het weet staat Eef Hoos voor je deur en dan piep je wel anders
Eef Hoosquote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter dim je en ga je gewoon betalen aan dat bureau want voor je het weet staat Eef Hoos voor je deur en dan piep je wel anders
Maar ze schakelen toch niet meteen een incasso bureau in of wel?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat er geen mogelijkheid is dat er geen geld op mijn rekening kan staan.
[..]
Bedankt.
[..]
Schouwburg.
[..]
Het is wel geinig dat heel veel mensen niet weten dat een incassobureau wel mag dreigen, maar niet zomaar mag uitvoeren. Die mensen mogen je helemaal niets maken, maar gebruiken vaak angst- tactieken om bijv. ouderen sneller te laten betalen.
Kennelijk wel. Ben ook helemaal verbaast dat ze niet even dubbelchecken of mijn gegevens wel kloppen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ze schakelen toch niet meteen een incasso bureau in of wel?
Ze sturen toch altijd eerst een herinnering op, had je die genegeerd of zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Ben ook helemaal verbaast dat ze niet even dubbelchecken of mijn gegevens wel kloppen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Morgen toch les in het WTC, vlakbij.
Misschien iets met IJsberenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
2 collega's van mij hebben ruzie, welk plaatje kan ik het beste naar beide sturen zodat ze het weer goed maken? Ik zit er maar een beetje tussenin nu.
Ok, je punt is duidelijk. Conclusie is dat jullie hebben je werk weer halfslachtig hebben gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat ik het nog iets duidelijker formuleren: Als jij een toffe grappige VBL-gerelateerde award had ingediend dan hadden wij hier niet omheen gekund.
ga boos doen en eis gratis kaartjes voor The Hobbitquote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Cara het volgende:
Juventus wint Europa League, okee.
[..]
Zie je dan.
Wordt moeilijkquote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Juve er nog eentje maakt.
Mwa. Ze speelden wel erg laf.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Juve er nog eentje maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |