Snap dat nooit zo goed, die gast kan toch nog makkelijk mee bij een Europese subtopper. Heb je tenminste een fatsoenlijk podium voor je kunsten.quote:
Jullie, dmv stemmen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie besluit uiteindelijk wat er op de lijst komt?
Gooi het maar weer over een andere boegquote:Op woensdag 11 december 2013 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je bek.
Met je "Oh nee jongens, ik moet bij de rector komen!!"
Moet je maar eens een paar weken naar Brasil gaan, dan ga je hem wel beter begrijpenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed, die gast kan toch nog makkelijk mee bij een Europese subtopper. Heb je tenminste een fatsoenlijk podium voor je kunsten.
Lekker in brazilie ballen joh. Familie, zon, lekkere vrouwen. Wat wil je als rijke voetballer nog meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed, die gast kan toch nog makkelijk mee bij een Europese subtopper. Heb je tenminste een fatsoenlijk podium voor je kunsten.
Denk ook niet dat Ronaldinho er problemen mee had.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]Toch zei hij recent nog dat Rijkaard zijn beste trainer was
Orly?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Al denk ik toch dat Juve meer te zoeken heeft in de volgende ronde dan Galatasaray
Eensquote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Al denk ik toch dat Juve meer te zoeken heeft in de volgende ronde dan Galatasaray
Middenveld van Juvequote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen al door Pirlo.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hunnie bepalen dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Wie bepaalt de uitindelijke awards?
Die link leg ik niet direct.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Cara het volgende:
Uit het niets incassobureau scheldend aan de telefoon dat ik mijn doorlopende rekening van de Pathe niet heb betaald. Of ik het even snel wil gaan betalen voor ze 'wel even langskomen'.
Nou heb ik gewoon een full time baan, fout ligt dus bij Pathe, dus heb hem gezegd dat hij de tering kon genieten, met zijn grote mond.
Pathe gebeld; sorry meneer, we hebben uw rekeningnummer verkeerd genoteerd. Excuus, en een fijne dag nog verder. De tyfus
Goed verhaal. Erg geloofwaardig ookquote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Cara het volgende:
Uit het niets incassobureau scheldend aan de telefoon dat ik mijn doorlopende rekening van de Pathe niet heb betaald. Of ik het even snel wil gaan betalen voor ze 'wel even langskomen'.
Nou heb ik gewoon een full time baan, fout ligt dus bij Pathe, dus heb hem gezegd dat hij de tering kon genieten, met zijn grote mond.
Pathe gebeld; sorry meneer, we hebben uw rekeningnummer verkeerd genoteerd. Excuus, en een fijne dag nog verder. De tyfus
Dat is wel heel slordig.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Cara het volgende:
Beter dim je en ga je gewoon betalen aan dat bureau want voor je het weet staat Eef Hoos voor je deur en dan piep je wel andersquote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Cara het volgende:
Laat ik het nog iets duidelijker formuleren: Als jij een toffe grappige VBL-gerelateerde award had ingediend dan hadden wij hier niet omheen gekund.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Wie bepaalt de uiteindelijke awards?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |