Waar speelt hij nu?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suk
http://www.sporteditie.nl(...)goal_van_het_weekend

twitter:aad300 twitterde op woensdag 11-12-2013 om 13:33:20Scheidsrechter heeft nu niks meer te zeggen over veld krijgt orders vanuit #UEFA in #zwitserland #veld #fail #galjuv reageer retweet

Ik houd ook erg van dat soort spelers, het is alleen niet altijd even effectief.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ronaldinho. Wat een voetballer.Beste wat ik ooit heb gezien.

Het is echt een club.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat echt een club, of gewoon de verzamelnaam voor al die zandbakteams?

Hij heeft een puinruimer is zijn rug nodig zoals Davids, Cocu dat voor hem dedenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd ook erg van dat soort spelers, het is alleen niet altijd even effectief.

Vond het wel grappig dat men altijd dacht dat hij lachte op het veld. Hij kreeg gewoon z'n bek niet dicht met dat paardengebit. Maar wel een hele goede voetballer.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd ook erg van dat soort spelers, het is alleen niet altijd even effectief.

Ook z'n passing was gewoon geniaal. De manier waarop hij een bal raakte, hij ademde gewoon pure balbeheersing.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]

Jammer dat hij het niet meer uithieldquote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook z'n passing was gewoon geniaal. De manier waarop hij een bal raakte, hij ademde gewoon pure balbeheersing.

Braziliaanse mentaliteit he. Jammer idd.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat hij het niet meer uithield

Alle teams daar zijn baggerquote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef Elan het volgende:
Zonde dat hij bij zo'n baggerteam speelt.

quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook z'n passing was gewoon geniaal. De manier waarop hij een bal raakte, hij ademde gewoon pure balbeheersing.

Het feit dat hij de dochter van Rijkaard had uitgewoond, maakte de speler-trainer relatie ook niet echt top.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Braziliaanse mentaliteit he. Jammer idd.

Hou je bek.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, wat maak je toch weer mee.

quote:Op woensdag 11 december 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het feit dat hij de dochter van Rijkaard had uitgewoond, maakte de speler-trainer relatie ook niet echt top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |