Fijn dat je deze UI weer hebt, dan weet ik dat ik de tekst die ongeveer 5 cm daarachter staat niet meer hoef te lezenquote:
Eens. Maar dat komt imo gewoon doordat hij bij een Russische club speelt. Vind daarom Italie ook wel een mindere keuze, zeker omdat het ook Milan is. Maar ze zullen wel goed betalen en op zich blijft het een mooie club natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet, alleen zit Honda nog niet op het VdV (zijn top) niveau
Klopt ja. Braziliaanse tijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Letterlijk liggen gillen van plezier toen in m'n bed. Die wedstrijd werd heel laat gespeeld toch? Om half 2 lag ik die nog te kijken geloof ik.
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Honda en Kagawa op 1 middenveld![]()
Fap fap fap fap.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja. Braziliaanse tijd.
Ik heb die wedstrijd gedownload en nog 2 keer bekeken
Daarom had hij kunnen wachten tot de zomer, een goed WK en er was misschien meer mogelijk geweestquote:Op woensdag 11 december 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Maar dat komt imo gewoon doordat hij bij een Russische club speelt. Vind daarom Italie ook wel een mindere keuze, zeker omdat het ook Milan is. Maar ze zullen wel goed betalen en op zich blijft het een mooie club natuurlijk.
Dat contact met Milan was er toch al langer?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom had hij kunnen wachten tot de zomer, een goed WK en er was misschien meer mogelijk geweest
De beste voetballer die ik ook live heb zien spelenquote:
Was wel lang sprake van inderdaad, ik weet niet wat zijn contractsituatie wasquote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat contact met Milan was er toch al langer?
Ik heb Messi live zien spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef Cara het volgende:
[..]
De beste voetballer die ik ook live heb zien spelen
Godverquote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeet onze held uit Z-K niet...![]()
[ afbeelding ]
Ik Bergkamp. Maar toch. Shinjiquote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb Messi live zien spelen.
In be4 chunsooleetraptmis.gifquote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb jouw grote held live zien spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb Messi live zien spelen.
van Hanegem?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jouw grote held live zien spelen.
Het zou gekker zijn als je z'n voeten had geschud.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de hand van Arthur Numan geschud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |