Tenminste nog één verassing, vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever Juventus in de volgende ronde dan dat we Galatasaray krijgen die er toch voorspelbaar uitvliegen in de achtste finales.
Eef Hoos sloopt gewoon je kantoor en gezicht hoor, maak je daar maar geen zorgen overquote:Op woensdag 11 december 2013 15:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat er geen mogelijkheid is dat er geen geld op mijn rekening kan staan.
[..]
Bedankt.
[..]
Schouwburg.
[..]
Het is wel geinig dat heel veel mensen niet weten dat een incassobureau wel mag dreigen, maar niet zomaar mag uitvoeren. Die mensen mogen je helemaal niets maken, maar gebruiken vaak angst- tactieken om bijv. ouderen sneller te laten betalen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met Gala is de kans groter dat United of Milan Ajax de CL wint.
Ik dacht dat het codetaal was voor een datequote:Op woensdag 11 december 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om de bioscoop morgen dat al af te branden?
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met Gala is de kans groter dat United of Milan de CL wint.
Een vurige date ja. Al heb ik zelf geen Pathe abonnement, dus ik wil wel het vrouwtje zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik dacht dat het codetaal was voor een date
Best wel een zielig mannetje hoe hij daar staat te hakkelen en met overslaande stem spreekt. Zou jij echt bang worden als zo'n seniele gek aan je bureau stond?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Eef Hoos sloopt gewoon je kantoor en gezicht hoor, maak je daar maar geen zorgen over
BAM
Heb nog een tijdje naast Johnny zonder stress gewoond. ook zo'n eindbaas
Goed man. Gaan we naar de Hobbit morgenavond. Trek wat leuks aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vurige date ja. Al heb ik zelf geen Pathe abonnement, dus ik wil wel het vrouwtje zijn.
Gvd, wat een geniale tv is dit Elan. Meer van dit soort filmpjes?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Eef Hoos![]()
Die zat bij Echte Penoza laatst.
Kon ook gewoon toen
Welk oude zeer? Het is gewoon een baggerclub, of beter gezegd ik heb echt helemaal niks met ze.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is tegen Juve om het oude zeer zo te zien.
je weet wel die finalequote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk oude zeer? Het is gewoon een baggerclub, of beter gezegd ik heb echt helemaal niks met ze.
Nu haten ze beiden jou waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ze op een zeer subtiele manier weer met elkaar laten praten.![]()
Ik ben echt een prima bemiddelaar.
Hoe dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
Een verloren finale van bijna 20 jaar terug is oud zeer?quote:
onze eigen john troostquote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
Een verloren finale in '74 brengt volwassen mannen nog aan het huilen. Al is het inderdaad wel vreemd dat je je druk maakt over een finale die je niet eens hebt meegemaakt...quote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een verloren finale van bijna 20 jaar terug is oud zeer?Of doel je op de doping, alsof Ajax toen niet aan de doping zat.
Moet je eens op 10.30 kijken. Ik zou huilend uit het raam springen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Best wel een zielig mannetje hoe hij daar staat te hakkelen en met overslaande stem spreekt. Zou jij echt bang worden als zo'n seniele gek aan je bureau stond?
Hij heeft wel 10 jaar gezeten en aanslagen gepleegd. Dan kun je beter ff op je tellen passen denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Best wel een zielig mannetje hoe hij daar staat te hakkelen en met overslaande stem spreekt. Zou jij echt bang worden als zo'n seniele gek aan je bureau stond?
Dat dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een verloren finale in '74 brengt volwassen mannen nog aan het huilen. Al is het inderdaad wel vreemd dat je je druk maakt over een finale die je niet eens hebt meegemaakt...
Ik heb echt geen flauw idee of voorgevoel wat het gaat worden vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef Tarado het volgende:
Kansen voor Ajax zijn weer wat geslonken, CL nu nog belangrijker voor Milan, zit meer in de pot
Beetje optimisme omdat er wordt gewonnen van Barça en het gaat goed in de competitie.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef Cara het volgende:
Mensen die denken dat ajax gaat winnen vanavond
Want Milan zou minder hun best doen als Juve wel door wasquote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef Tarado het volgende:
Kansen voor Ajax zijn weer wat geslonken, CL nu nog belangrijker voor Milan, zit meer in de pot
+ Milan speelt al een hele tijd als een patatje.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje optimisme omdat er wordt gewonnen van Barça en het gaat goed in de competitie.
Blijkbaar is optimisme een vereiste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |