Ach, Slotervaart is nog prima. Van alle wijken in Amsterdam vond ik alleen Geuzenveld echt ruk. O, en achterin Noord natuurlijk, dat was ook altijd één groot anti-feest.quote:
Nee joh, er is weinig mis mee. Maar in de Grachtengordel of Jordaan wonen is toch tofferquote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ach, Slotervaart is nog prima. Van alle wijken in Amsterdam vond ik alleen Geuzenveld echt ruk. O, en achterin Noord natuurlijk, dat was ook altijd één groot anti-feest.
Dat is natuurlijk wel zo. Ik heb ook nog een tijdje aan het einde van Osdorp gewoond (tram 17, Dijkgraafplein, good times). Voorzijde van Noord is overigens hartstikke tof, zeker aanrader om een keer iets te gaan drinken/eten in bijvoorbeeld EYE. Altijd leuk om Amsterdam vanaf de andere kant van 't IJ te zien. Geuzenveld zou ik lekker laten voor wat 't is.quote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, er is weinig mis mee. Maar in de Grachtengordel of Jordaan wonen is toch tofferGeuzenveld en Noord ben ik beiden nog nooit geweest
![]()
Christus. Ik ging net even naar Meer & Vaart, dat vind ik altijd al ver weg.quote:Op maandag 9 december 2013 23:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo. Ik heb ook nog een tijdje aan het einde van Osdorp gewoond (tram 17, Dijkgraafplein, good times).
Beide tips neem ik mee naar achter.quote:Voorzijde van Noord is overigens hartstikke tof, zeker aanrader om een keer iets te gaan drinken/eten in bijvoorbeeld EYE. Altijd leuk om Amsterdam vanaf de andere kant van 't IJ te zien. Geuzenveld zou ik lekker laten voor wat 't is.
Verhuis jij elk jaar, ofzo?quote:Op maandag 9 december 2013 23:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo. Ik heb ook nog een tijdje aan het einde van Osdorp gewoond (tram 17, Dijkgraafplein, good times). Voorzijde van Noord is overigens hartstikke tof, zeker aanrader om een keer iets te gaan drinken/eten in bijvoorbeeld EYE. Altijd leuk om Amsterdam vanaf de andere kant van 't IJ te zien. Geuzenveld zou ik lekker laten voor wat 't is.
Verrek nu je het zegtquote:Op maandag 9 december 2013 23:48 schreef brooklyndodger het volgende:
Geuzenveld is net als iemand tetris aan het spelen is met flatgebouwen
Op alle fronten voorbijgestreefd door Metropool Hengeloquote:Op maandag 9 december 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Ach, Amsterdam. Ooit betekende het veel. Tegenwoordig een dorp in Europa, een gehucht in de wereld.
En omvat tegenwoordig ook Groningenquote:Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op alle fronten voorbijgestreefd door Metropool Hengelo
Nee joh. De Dam is zo, en het Damrak, en de Kalverstraat. De rest is gewoon prima. Mijn universiteit zit op vijf minuten van de Dam en het is er heel normaal.quote:Op maandag 9 december 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Het centrum is gewoon bagger. Veel te veel gericht op toeristen. Net een openluchtmuseum waar de schoonmakers een weekje vrij hebben.
Oudemanhuispoort? (quote:Op maandag 9 december 2013 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. De Dam is zo, en het Damrak, en de Kalverstraat. De rest is gewoon prima. Mijn universiteit zit op vijf minuten van de Dam en het is er heel normaal.
Hengelo moet ik als Pluskutter hatenquote:Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op alle fronten voorbijgestreefd door Metropool Hengelo
Dan pakken we toch binnenkort gewoon iets totaal randoms in een kleine zaal mee?quote:Op maandag 9 december 2013 23:57 schreef meowingtons het volgende:
Ik denk dat het niet indie genoeg is
maar ik zoek iets leuks waar we samen weer heen kunnen, zag niet zo snel heel veel helaas
quote:
Haha, het zit diep hé?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef Moody het volgende:
Ik snap die Atlas van de Gemeenten ook niet zo. Keer op keer komt A'dam er uit als aantrekkelijkste gemeente van Nederland. Wellicht voor mensen die 2x modaal verdienen, maar de rest woon er 4 hoog achter en heeft nog nooit de rest van Nederland bekeken
Die atlas is gebaseerd op hoe graag mensen er willen wonen, en blijkbaar zijn dat er heel erg veel. Natuurlijk is een groot deel van Amsterdam veel slechter dan andere delen van andere steden maar met dat argument kun je élke stad in het land afschrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef Moody het volgende:
Ik snap die Atlas van de Gemeenten ook niet zo. Keer op keer komt A'dam er uit als aantrekkelijkste gemeente van Nederland. Wellicht voor mensen die 2x modaal verdienen, maar de rest woon er 4 hoog achter en heeft nog nooit de rest van Nederland bekeken
Ja, het zit je wel degelijk diep.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik snap de verheerlijking gewoon echt niet
Die Atlas van Gemeenten geeft ook punten als jouw woonplaats dicht bij zee ligt
Zal deels komen door de neerbuigendheid van dat deel van Nederland t.o.v. de rest. Heb je wellicht gelijk inquote:
Ik als Brabo kon altijd hartstikke goed overweg met die Amsterdamse bluf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Zal deels komen door de neerbuigendheid van dat deel van Nederland t.o.v. de rest. Heb je wellicht gelijk in
Daar erger ik me ook aan, hoor. Ik ben zelf niet Amsterdams en een groot deel van de mensen hier denkt serieus dat er geen Nederland is buiten Rotterdam, Den Haag en Utrecht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Zal deels komen door de neerbuigendheid van dat deel van Nederland t.o.v. de rest. Heb je wellicht gelijk in
Hier in Den Helder is het nog goedkoper!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Al zie ik mensen soms schrikken wat ze hier kunnen kopen voor het geld van een lullig appartementje in Almere
Kan ook prima met die lui omgaan, het is meer de ingebakken gedachte in Nederland dat dat deel van Nederland meer te bieden heeft.quote:
Van hier naar Maastricht is 4 uur hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan ook prima met die lui omgaan, het is meer de ingebakken gedachte in Nederland dat dat deel van Nederland meer te bieden heeft.
Nederland kun je in 2 uur bereizen, waar hebben we het over?
Sorry, concert was niet in Amsterdam, dan interesseert het me niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:07 schreef Norrage het volgende:
Gisteren...zo goed![]()
Heb je dat wel meegekregen Moody? Jonathan Wilson..
Vooral wat hier het eerste nummer is, Angelgodver wat was dat goed. Ja sorry.
Als ik vertelde dat ik uit de regio Oss kwam, kreeg ik geregeld 'MAASKANTJE' naar mijn kop geslingerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Als je tegen de gemiddelde Amsterdammer zegt dat je uit Zwolle komt is dit ongeveer het beeld dat je in hun hoofd kunt zien vormen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:07 schreef Norrage het volgende:
Gisteren...zo goed![]()
Heb je dat wel meegekregen Moody? Jonathan Wilson..
Vooral wat hier het eerste nummer is, Angelgodver wat was dat goed. Ja sorry.
Bruggequote:
Met het openbaar vervoer van Maastricht naar Antwerpen is echt een ramp trouwensquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je in Maastricht woont, ga je naar Keulen, Antwerpen of Parijs
De verbinding Antwerpen - Nederland is sowieso om te janken. Ik snap dat echt niet, heb een paar keer geprobeerd een route te plannen over dat traject maar het is dramatischquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Met het openbaar vervoer van Maastricht naar Antwerpen is echt een ramp trouwensDat duurt eeuwig en de route is zo onlogisch, via Luik is het kortste
Maar dat geheel terzijde.
Ben ik nog nooit geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |