Open dan ook gewoonquote:
Daar was ik mee bezig muts. FOK werkte echter niet meequote:
quote:Op maandag 9 december 2013 23:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar was ik mee bezig muts. FOK werkte echter niet mee
Laat maar staanquote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Moet ik de OP aanpassen voor je of zo? Voor de TT mag je de modjes zelf even lief aankijken
Eenschquote:
Abosluut, ik zou willen dat wij wat dat betreft wat nationalistischer ingesteld waren.quote:
Is er wel hoor,quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Abosluut, ik zou willen dat wij wat dat betreft wat nationalistischer ingesteld waren.
Maar deze
Sorry hoor, maar Dit Klinkt Zo Calvanistisch en Christelijk Gereformeerdquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Dit Klinkt Zo Calvanistisch en Christelijk Gereformeerd
Zorg dan als Nederlanders eens voor een spetterende en swingende versie tijdens de Heineken Proms, met gewoon ook eer aan de militairen
OK dan niet bij de Heineken Promsquote:
Wauw, dat is toch weer twee keer de helftquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:15 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, ¤110 geboden voor mijn Xbox op MP
Bieden gaat nog doorquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, dat is toch weer twee keer de helft
Middag, hoe is het met je remlicht?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bieden gaat nog door
Meer dan ik verwachtte eigenlijk.
Mogguh trouwens
Volgens de ECU niks aan het handjequote:Op dinsdag 10 december 2013 08:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Middag, hoe is het met je remlicht?
Heb je de ECU al een bakkie koffie gegeven?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens de ECU niks aan het handje
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je de ECU al een bakkie koffie gegeven?
En mij nietquote:
Zag het ja. Zal er dan toch betaald zijn?quote:
jaquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoopte dat je daar ook vanaf was gestapt
heb nog een doos van 20 in de vriezer liggen, ze moeten op.quote:
Kom dan maar doorquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb nog een doos van 20 in de vriezer liggen, ze moeten op.
Ook nog een doos met 40 rempengballetjes
Liefst elke dagquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Aan de andere kant ik ben de blauwe hap voorlopig even zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Als je wilt dat je boodschappen eruit mieteren....quote:
ER, ga mijn ankerplaat RV vastmakenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je wilt dat je boodschappen eruit mieteren....
Doe het zelf, schurkquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER, ga mijn ankerplaat RV vastmaken
Die smileyquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe het zelf, schurk [ afbeelding ]
Kijk jij snapt het.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je wilt dat je boodschappen eruit mieteren....
Jammer dat het vooral ( logisch ) gericht was op de Duitse troepen, had graag ook wat mooie acties van Nederlanders gezien. Maar dit is de samenwerking waar we op hebben zitten wachten. Geen doelloze zeldzame samenwerking met Finnen of Maltezen of Tibetanen of weet ik waar ze lui vandaan plukken. Maar met lui die wat van ons kunnen leren, en wij wat van hun..en waar de samenwerking direct resulteert in het verbeteren en aanvullen van de directe status van de eenheid.quote:
Amenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jammer dat het vooral ( logisch ) gericht was op de Duitse troepen, had graag ook wat mooie acties van Nederlanders gezien. Maar dit is de samenwerking waar we op hebben zitten wachten. Geen doelloze zeldzame samenwerking met Finnen of Maltezen of Tibetanen of weet ik waar ze lui vandaan plukken. Maar met lui die wat van ons kunnen leren, en wij wat van hun..en waar de samenwerking direct resulteert in het verbeteren en aanvullen van de directe status van de eenheid.
Dat moeten dan mijn rips zijn geweest...quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die serie heb ik volgens mij nog ergens op DVD
quote:Op woensdag 11 december 2013 07:03 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh schedels.
Mental note to self: niet meer auto wassen als er vorst verwacht word :')
Het viel wel mee, de bestuurdersdeur zat een beetje vastgevroren. De bijrijdersdeur ging gewoon open en de rest heb ik niet aangeraakt.quote:
Ok, dus niet alle rubber strips eraf gereten.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het viel wel mee, de bestuurdersdeur zat een beetje vastgevroren. De bijrijdersdeur ging gewoon open en de rest heb ik niet aangeraakt.
Moet ik ook doen, alhoewel het daar wel een plakkerige bende van word. Heb hier siliconenspray staan, maar kan ook aan vaseline komenquote:Op woensdag 11 december 2013 07:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, dus niet alle rubber strips eraf gereten.
Moet zelf ook maar eens wat vaseline aan gaan brengen aan de deurstrips.
Gekocht met breezers en beltegoedquote:Op woensdag 11 december 2013 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En sjans hebben met mooie dames
En een attitide waar Badr Hari niks bij isquote:Op woensdag 11 december 2013 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gekocht met breezers en beltegoed
quote:Op woensdag 11 december 2013 08:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En een attitide waar Badr Hari niks bij is
Stiekum dromend uiteraard over Britt Dekkers, hoe haar weer te versierenquote:
Met een wortel aan een hengelquote:Op woensdag 11 december 2013 08:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stiekum dromend uiteraard over Britt Dekkers, hoe haar weer te versieren
Krab ze en succes enzoquote:Op woensdag 11 december 2013 08:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Genoeg onzin uitgekraamdt, sporten nu.
laters.
Noem het maar verstandig! Vanavond na werk een borrel doenquote:
Ahh, kijkquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Noem het maar verstandig! Vanavond na werk een borrel doen
Ik wilde eerst even op een pauper lijkenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, kijk
Dat vertelde je er niet bij
Dan heeft hij gisteren niet echt goed gepoetst.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitzzze zijn auto gespot![]()
[ afbeelding ]
jawel, met remvloeistofquote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heeft hij gisteren niet echt goed gepoetst.
That's what she saidquote:Op woensdag 11 december 2013 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
Verkeerde flesjes pakken is a bitch
E30quote:Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitzzze zijn auto gespot![]()
[ afbeelding ]
hehehe geniaal.quote:
Genaaidquote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe geniaal.
Echter, je zult maar een prent op kenteken krijgen, wel genaait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door ErwinRommel op 11-12-2013 15:17:46 ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Omdat het er mooi uitziet, estetisch verantwoord is
Dit is een talgklier die in de weg zat.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef Erasmo het volgende:
Dus je huisarts haalt God moge weten wat uit je been omdat:
[..]
Weet je zeker dat het niet uit je hoofd kwam?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
De huisarts heeft dit net weggesneden uit mijn bovenbeen![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet uit je hoofd kwam?
Pfff ik moet nog zo godallejezus veel series kijken.quote:
Dit, het wordt tijd dat ik met pensioen kanquote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Pfff ik moet nog zo godallejezus veel series kijken.
Ik moet nog twee seizoenen kijkenquote:
Chitty Chity Bang Bang heb je dan zeker al gezienquote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik moet nog twee seizoenen kijkenNet eindelijk klaar met The Newsroom
![]()
Op dit moment zit ik Thomas de stoomlocomotief en het geheim van de blauwe bergen te kijken
Moet je maar vroeger opstaanquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je maar vroeger opstaan![]()
En Hennis? Maar blijven roeptoeteren dat Heli's niet nodig zijn, en ze oa. op de Fransen kunnen vertrouwen![]()
Waar heb ik dat eerder gehoord?
ja, hallo. Weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je maar vroeger opstaan![]()
En Hennis? Maar blijven roeptoeteren dat Heli's niet nodig zijn, en ze oa. op de Fransen kunnen vertrouwen![]()
Waar heb ik dat eerder gehoord?
Ja, niet werkende heli's oproepen uit oa Niger en Burkino Fasoquote:Op donderdag 12 december 2013 08:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
ja, hallo. Weet je wat dat kost?
quote:Voor het gebied dat de Nederlandse militairen kunnen bestrijken, is het wel of niet hebben van helikopters niet van belang, betoogde Hennis verder. "Onze voertuigen hebben ongeveer hetzelfde bereik als de helikopters. Het beeld klopt niet dat met helikopters een veel grotere actieradius ontstaat." Voor bevoorrading kunnen helikopters worden gehuurd.
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je kon weer met punten shoppen
Ik heb een doucheradio, een soort van thermoskan voor soep enzo:
[ afbeelding ]
en een pindakaasvogelhuisje
Ach, genoeg mensen die niks krijgenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je moet wat heMaar dat thermosding lijkt me wel handig eigenlijk
Wat denk je dat ik ga doen? Ik haal ze zaterdag wel op.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, moet je het maar zelf doen vlegel
Moet je ook wat eerder een afspraak makenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
De 24ste kan ik pas winterbanden er op laten zetten
wel de boutjes op 110nm vast zetten he? En vergeer de koperpasta niet op je naaf te smeren, waar je velg contact maakt net je auto.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ga doen? Ik haal ze zaterdag wel op.
Gvd, gewoon krik eronder en wisselen. Klaar is jantje.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wel de boutjes op 110nm vast zetten he? En vergeer de koperpasta niet op je naaf te smeren, waar je velg contact maakt net je auto.
En daarom sta ik vaker in de file dan nodig is...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gvd, gewoon krik eronder en wisselen. Klaar is jantje.
tsja, en daarom valt of je wiel onder je wagen vandaan of je krijgt hem er niet af op se vluchtstrook.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gvd, gewoon krik eronder en wisselen. Klaar is jantje.
garages doen dit ook lang niet altijdquote:Op donderdag 12 december 2013 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, nee. Ik laat het doen, samen met een grote beurt.
Stalen velgen moeten vaster, 120nm. En kopervet is geen goed idee met lichtmetalen velgen wegens potentiaal verschil.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wel de boutjes op 110nm vast zetten he? En vergeer de koperpasta niet op je naaf te smeren, waar je velg contact maakt net je auto.
u zei? Potentaal verschil?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stalen velgen moeten vaster, 120nm. En kopervet is geen goed idee met lichtmetalen velgen wegens potentiaal verschil.
Jawel, reeds gebeld, ze doen het.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
garages doen dit ook lang niet altijd
Er gaat een stroompje lopen tussen de lichtmetalen velg en het kopervet waarbij je lichtmetalen velg langzaam oplost. (minst edele metaal van de twee).quote:
ah, dat concept. Dan weet ik wat je bedoeld.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er gaat een stroompje lopen tussen de lichtmetalen velg en het kopervet waarbij je lichtmetalen velg langzaam oplost. (minst edele metaal van de twee).
Jij als vlootbaal hebt toch ook wel van zinkanodes gehoord?
Je krijgt hetzelfde met lichtmetaal icm kopervet. IJzer op ijzer geen probleem, lichtmetaal icm ijzer en kopervet is ellende.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ah, dat concept. Dan weet ik wat je bedoeld.
Zinkanodes ken ik zeker.
Nee, bij elektrolyse jank je er bewust extern stroom door heen. Bij een potentiaal gebeurt dat door het potentiaalverschil van twee stoffen zonder tussenkomst van een externe stroombron.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:33 schreef m.k het volgende:
Electrolyse heet dat!
Zo ik heb ook bijgedragen aan de discussie
Als het niet meer los hoeft druk ik er wel loctite tussen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:40 schreef Thaboel het volgende:
En dan nog... Iets vast maken met de gedachte dat je het ooit weer los moet maken
Is dat echt zo'n probleem met velgen of valt dat in de praktijk wel mee?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stalen velgen moeten vaster, 120nm. En kopervet is geen goed idee met lichtmetalen velgen wegens potentiaal verschil.
Velg vastlassen aan je naaf. fucking boeien.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het niet meer los hoeft druk ik er wel loctite tussen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef AchJa het volgende:
Alle autominnende deffers hangen nu aan de telefoon een afspraak te maken met de autohobbyclub om vanavond de wielen te verwijderen en het kopervet eraf te poetsen...
Is na verloop van tijd een probleem, het zal niet in een maandje een probleem gaan opleveren maar op den duur heb de putten in de binnekant van de velg zitten. Daarbij komt dat er meestal ook nog eens een keer lichtmetalen bouten bij een lichtmetalen velg horen, die zijn nog sneller de klos als het op de schroefdraad zit, voordat je het weet is je schroefdraad halfgaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n probleem met velgen of valt dat in de praktijk wel mee?
Ook leuk: mensen met lichtmetalen superkoelebbsswagvelgen en dan het koppelstuk voor je slotbout kwijtrakenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is na verloop van tijd een probleem, het zal niet in een maandje een probleem gaan opleveren maar op den duur heb de putten in de binnekant van de velg zitten. Daarbij komt dat er meestal ook nog eens een keer lichtmetalen bouten bij een lichtmetalen velg horen, die zijn nog sneller de klos als het op de schroefdraad zit, voordat je het weet is je schroefdraad halfgaar.
Idd, maar dat zijn vaak ook een partij kutdingen...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook leuk: mensen met lichtmetalen superkoelebbsswagvelgen en dan het koppelstuk voor je slotbout kwijtraken
Behoorlijk. Maar je kan wel lachenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, maar dat zijn vaak ook een partij kutdingen...
Dat zie ik zo vaak in de AHCquote:Op donderdag 12 december 2013 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook leuk: mensen met lichtmetalen superkoelebbsswagvelgen en dan het koppelstuk voor je slotbout kwijtraken
Zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is na verloop van tijd een probleem, het zal niet in een maandje een probleem gaan opleveren maar op den duur heb de putten in de binnekant van de velg zitten. Daarbij komt dat er meestal ook nog eens een keer lichtmetalen bouten bij een lichtmetalen velg horen, die zijn nog sneller de klos als het op de schroefdraad zit, voordat je het weet is je schroefdraad halfgaar.
Niet dat ik voorlopig een auto met lm koopquote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verstandig. Lichtmetaal en kopervet gewoon niet doen.
3 Dagen...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, ik heb een trauma aan deze bivak, en ja het was gvd koud
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef BredeBroeder het volgende:
In 3 dagen kan een hele hoop gebeuren
Koud? Het is gvd boven nul. Vroegah toen ik op bivak was raakte de helft onderkoeld, dat is pas koudquote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Boven nul, grapjas, onder zul je bedoelen. En waar was je op bivak danquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Koud? Het is gvd boven nul. Vroegah toen ik op bivak was raakte de helft onderkoeld, dat is pas koud
3 Dagen... En dan al een trauma...quote:
Twee nachtjes in het veld en nu al babbels? Noem eens een lichting bolle...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Boven nul, grapjas, onder zul je bedoelen. En waar was je op bivak dan
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Boven nul, grapjas, onder zul je bedoelen. En waar was je op bivak dan
ik zit nu op zaal toch slimmequote:Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus.
Texel, waar de echte mannen op bivak gaan.
fuck het knmi, kader gaf zelfs alu dekens mee. Stelletje nep rambo'squote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Erasmo het volgende:
Ook toen was het prima te doen, kijk zelf maar naar de meetdata van het KNMI.
Die heb je standaard op de man.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
fuck het knmi, kader gaf zelfs alu dekens mee. Stelletje nep rambo's
nee, jij en je commando team misschienquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die heb je standaard op de man.
Nah standaard amo gedraait mn jong.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nee, jij en je commando team misschien
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah standaard amo gedraait mn jong.
Tja je kan lopen huilen maar iedereen hier heeft zwaardere stapavonden gehad dan jou bivak.quote:
sobersoquote:
Gvd...quote:Op donderdag 12 december 2013 14:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
fuck het knmi, kader gaf zelfs alu dekens mee. Stelletje nep rambo's
Als het goed is heb jij die gewoon in je ops-vest zitten. Ik krijg het in iedergeval verstrekt. (Liboza op je ops, amo indeling van je ops)quote:Op donderdag 12 december 2013 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd...![]()
![]()
![]()
Zijn we al zo diep gezonken? Wat krijg je dan wel niet mee als je (mocht het ooit zover komen) naar Noorwegen of Schotland moet? Een compleet huis met CV ofzo?
Een alu deken??? Misschien dat de CLS'er daar mee rond loopt, ik heb hem nog nooit gezien...quote:Op donderdag 12 december 2013 15:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als het goed is heb jij die gewoon in je ops-vest zitten. Ik krijg het in iedergeval verstrekt. (Liboza op je ops, amo indeling van je ops)
Nope.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een alu deken??? Misschien dat de CLS'er daar mee rond loopt, ik heb hem nog nooit gezien...![]()
Ben je niet in de war met je metaline verband?
Als marn kan ik me er nog iets bij voorstellen, scheiding water land waar de kans op onderkoeling een stuk groter is en het zal ook gerust te maken hebben met die dooie wegens onderkoeling in de jaren 90 tijdens de kpl's opleiding.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:42 schreef Rave_NL het volgende:
Aludeken zit ook standaard in m'n opsvest.
Los van het feit BB een zielig mannetje is met praatjes om z'n ielige kast te compenseren.
Het zal verder allemaal best, ik heb dat ding iig niet. En tegen de tijd dat ik ingepakt moet worden in een alu deken beweegt er toch al een tijdje niemand meer...quote:
Wat zou ER eigenlijk meenemen dan? Een vierseizoenen dekbed met twee alu dekens er aan beide kanten opgelijmd?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Hier idd ook alu deken in mn ops. Linkerborstvak met mn flashcard en mn wapenonderhoudset.
Of zo'n elektrische deken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat zou ER eigenlijk meenemen dan? Een vierseizoenen dekbed met twee alu dekens er aan beide kanten opgelijmd?
+generatorquote:
+extra batterijen voor viboquote:
Wat raad je dan wel aan?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verstandig. Lichtmetaal en kopervet gewoon niet doen.
Hier.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Ho. Li. Shit. WAAR kan ik me opgeven om hier instructeur te worden???
Wat zijn dat voor kindsoldaten? Is dat een soort veva van de Noren?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Ho. Li. Shit. WAAR kan ik me opgeven om hier instructeur te worden???
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:14 schreef hoogvlieger het volgende:
* hoogvlieger pakt koudweeruitrusting en boekt vliegticket
Oh wacht ff, ik moet begin volgend jaar naar Noorwegen...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Met alle warmte van de vrouwtjes daar zal ik die niet nodigen hebben.
Vertel over je trauma.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zit ook al de hele dag te wachten op het volgende relaas in: DEF / BB's VeVa Stories #2: "Bivakkeren in de regen"quote:
En een gaskachel. Met een Shell vrachtwagen vol gas.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat zou ER eigenlijk meenemen dan? Een vierseizoenen dekbed met twee alu dekens er aan beide kanten opgelijmd?
na april? Ik mag dan vast wel van je mee!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht ff, ik moet begin volgend jaar naar Noorwegen...
Hmmmm....
Nee, voor die tijd nog.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
na april? Ik mag dan vast wel van je mee!
Heb ik mee jaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd...![]()
![]()
![]()
Zijn we al zo diep gezonken? Wat krijg je dan wel niet mee als je (mocht het ooit zover komen) naar Noorwegen of Schotland moet? Een compleet huis met CV ofzo?
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Net net het hoofdgerecht van tweede kerstdag tegen de bumper gehad met 60km/h![]()
Keurig, doe je goedquote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Koppie is verbrijzeld maar de rest is nog intact, vanaaf gelijk even ontweien.
Tegenwoordig gaan ze janken als het drie dagen hooguit een beetje frisjes is geweestquote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vroegah leerden ze dat nog op bivak
http://www.autoblog.nl/ar(...)en-hoe-het-niet-moetquote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oftewel, drie keiharde dagen het veld inquote:Girls are flown in from the entire country, given uniforms, boots, tent and female role models for three days where they can bond with other girls and make friends, if the physical requirements feel tough they are given a personal training program to work on over the summer before conscription starts.
En de slappe conjo's bij veva rondhobbelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu weten we wel weer dat de beste strijders aan wal staan
He, dat ben jijquote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En de slappe conjo's bij veva rondhobbelen.
Amo bivak met - 20 gehad. Heb ik geklaagd? Jazeker. Peuken waren op woensdag al op.quote:
Ah, de bekende jankende rokersquote:Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Amo bivak met - 20 gehad. Heb ik geklaagd? Jazeker. Peuken waren op woensdag al op.
Wat heb je gehaaldquote:
+1quote:Op donderdag 12 december 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, de bekende jankende rokers
Gast, jij raakt kant noch wal. Donderstraal toch op terug naar de blokkenhoek.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu weten we wel weer dat de beste strijders aan wal staan
Erger nog! ik moet van mijn bazin verplicht FOK!en op het werk maar heb er de tijd niet voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:37 schreef Erasmo het volgende:
Wacht, er zijn ook mensen die niet fokken op het werk?
Doe ff normaal zeg. Ben jij zo'n gekke dat hard werk voor een baas?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Erger nog! ik moet van mijn bazin verplicht FOK!en op het werk maar heb er de tijd niet voor
*inserts corrie konings-hoeren neuken, nooit meer werk*quote:
Aardappels uit dit veld:quote:Op vrijdag 13 december 2013 03:45 schreef Thaboel het volgende:
Welke aardappels kan ik het beste gebruiken om zelf patat van te maken? (nee mk, hoogvlieger, BB of jitzzzze niet de bevroren uit zak)
Ga je VeVa topic eens bijwerken, ik wil weten wat voor verschrikkelijke dingen er wel niet gebeurd zijn.quote:
Ja, ik ga het bijwerken op bivakquote:Op vrijdag 13 december 2013 07:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga je VeVa topic eens bijwerken, ik wil weten wat voor verschrikkelijke dingen er wel niet gebeurd zijn.
Ik ben beschoten en achtervolgt door een hele EVO lichtingquote:Op vrijdag 13 december 2013 07:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga je VeVa topic eens bijwerken, ik wil weten wat voor verschrikkelijke dingen er wel niet gebeurd zijn.
Heb je mooi de gelegenheid om een zooi foto's erbij te zetten...quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja, ik ga het bijwerken op bivak
hahahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:07 schreef jitzzzze het volgende:
De eerste overleden accu is een feitEn nee, het is niet de mijne.
Dat is ook raar... Of houdt die van jou er ook mee op als het onder nul wordt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Het raar vinden dat de auto niet start
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het raar vinden dat de auto niet start
Ik ga de deur niet meer uit zodra het KNMI zegt dat het onder nul gaat wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ook raar... Of houdt die van jou er ook mee op als het onder nul wordt?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga de deur niet meer uit zodra het KNMI zegt dat het onder nul gaat worden
Ik zou het ook best gek vinden, maar als ie na twee pogingen niet aanslaat heeft het niet zoveel zin om het te blijven proberen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ook raar... Of houdt die van jou er ook mee op als het onder nul wordt?
Maar was de accu nou leeg of wilde hij niet aanslaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou het ook best gek vinden, maar als ie na twee pogingen niet aanslaat heeft het niet zoveel zin om het te blijven proberen.
Zo te horen zat er genoeg juice in om de startmotor te laten rondgaan, maar meer dan dat ook niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar was de accu nou leeg of wilde hij niet aanslaan?
Okee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo te horen zat er genoeg juice in om de startmotor te laten rondgaan, maar meer dan dat ook niet.
ik zit allang weer op zaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je mooi de gelegenheid om een zooi foto's erbij te zetten...
Maaruh bivak??? Online???![]()
Bintjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 03:45 schreef Thaboel het volgende:
Welke aardappels kan ik het beste gebruiken om zelf patat van te maken? (nee mk, hoogvlieger, BB of jitzzzze niet de bevroren uit zak)
Bier drinken zit er voor mij niet meer inquote:
Benzine motor? Vocht => bougiekabels, verdeelkap. Daar zou ik eens mee beginnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat is het oordeel? Uwe alwetende AchJa?
Geen idee, ik hoorde alleen maar iemand constant proberen zijn wagen te startenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Benzine motor? Vocht => bougiekabels, verdeelkap. Daar zou ik eens mee beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |